Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги постачання тепла
Очікувана вартість
246 520,00 UAH
UA-2019-03-05-001688-a d72b206713de4437b5a267849f4aea51
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Шевченко

+380949465752 upr_chs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ОБОРОННОЇ РОБОТИ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40069712
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 66а
Контактна особа: Микола Шевченко
+380949465752
upr_chs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції на відповідному ринку

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 14:33
Оскарження наміру укласти договір: 16 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 гігакалорія
Послуги постачання тепла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м.Одеса, Чорноморського козацтва, 66А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

05 березня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 14:30
протокол 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000019 ● 9170bb0fc6ec42248a480dff11947dae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 17.04.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-22 14:48:08

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-05-001688-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень від Замовника.
Так, відповідно до частини 1 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до частини 3 статті 35 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на
веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення.
Відповідно до частини 4 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, згідно інформації, розміщеній на веб-порталі Замовником 05.03.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з
комунальним підприємством «Теплопостачання міста Одеси».
Проте, станом на 22.04.2019 Замовником не оприлюднено на веб-порталі договір про закупівлю з КП «Теплопостачання міста Одеси».
Враховуючи зазначене, просимо надати аргументовані пояснення з наступного питання:
- яким чином Замовник може обґрунтувати не укладання договору з КП «Теплопостачання міста Одеси» в порядку, визначеному Законом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-24 15:28:01

Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Одеської області

Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, що договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладно, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2019 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунуто. Торги відмінено.

2019-04-26 12:16:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Усунуто шляхом відміни переговорної процедури

2019-05-03 11:23:55

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
Переможець 246 520,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 14:33

Документи

05 березня 2019 14:33
Електронний підпис
05 березня 2019 14:32
протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 14:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
246 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 14:33
Електронний підпис
05 березня 2019 14:32
протокол 2.pdf

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Зміна суми договору
Документи:
24 квітня 2019 09:54
Scan2.pdf
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 році, повідомляємо, що договір з КП "Теплопостачання міста Одеси" на суму 246520,00 грн. не укладено, у зв"язку зі зміною суми договору у межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2016 з надання послуг теплопостачання КП "Теплопостачання міста Одеси" у 2019 році на суму 184000,00 грн.
Документи:
24 квітня 2019 14:04
Scan5.pdf
24 квітня 2019 14:04
Scan22.pdf
24 квітня 2019 14:04
Scan3.pdf
Період оскарження
Коментар щодо відміни: ідповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, Вщо договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладно, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2019 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн.
Документи:
24 квітня 2019 14:24
Scan5.pdf
24 квітня 2019 14:23
Scan22.pdf
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, що договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладно, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2016 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн.
Документи:
24 квітня 2019 14:26
Scan5.pdf
24 квітня 2019 14:26
Scan22.pdf
24 квітня 2019 14:26
Scan1.pdf
Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2019 14:29
Коментар щодо відміни: Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, що договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладено, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2016 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн.
Документи:
24 квітня 2019 14:29
Електронний підпис
24 квітня 2019 14:28
Scan5.pdf
24 квітня 2019 14:28
Scan22.pdf
24 квітня 2019 14:28
Scan1.pdf