Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ОБОРОННОЇ РОБОТИ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40069712 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 66а |
Контактна особа: |
Микола Шевченко +380949465752 upr_chs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 14:33 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
05 березня 2019 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 14:30 |
протокол 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000019 ● 9170bb0fc6ec42248a480dff11947dae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 17.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-22 14:48:08
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-05-001688-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень від Замовника.
Так, відповідно до частини 1 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до частини 3 статті 35 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на
веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення.
Відповідно до частини 4 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, згідно інформації, розміщеній на веб-порталі Замовником 05.03.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з
комунальним підприємством «Теплопостачання міста Одеси».
Проте, станом на 22.04.2019 Замовником не оприлюднено на веб-порталі договір про закупівлю з КП «Теплопостачання міста Одеси».
Враховуючи зазначене, просимо надати аргументовані пояснення з наступного питання:
- яким чином Замовник може обґрунтувати не укладання договору з КП «Теплопостачання міста Одеси» в порядку, визначеному Законом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-24 15:28:01
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Одеської області
Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, що договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладно, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2019 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунуто. Торги відмінено.
2019-04-26 12:16:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Усунуто шляхом відміни переговорної процедури
2019-05-03 11:23:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ" #34674102 |
Переможець |
246 520,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 14:33
|
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | Зміна суми договору |
24 квітня 2019 09:54
|
Scan2.pdf |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 році, повідомляємо, що договір з КП "Теплопостачання міста Одеси" на суму 246520,00 грн. не укладено, у зв"язку зі зміною суми договору у межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2016 з надання послуг теплопостачання КП "Теплопостачання міста Одеси" у 2019 році на суму 184000,00 грн. |
24 квітня 2019 14:04
|
Scan5.pdf |
24 квітня 2019 14:04
|
Scan22.pdf |
24 квітня 2019 14:04
|
Scan3.pdf |
Коментар щодо відміни: | ідповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, Вщо договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладно, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2019 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн. |
24 квітня 2019 14:24
|
Scan5.pdf |
24 квітня 2019 14:23
|
Scan22.pdf |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, що договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладно, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2016 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн. |
24 квітня 2019 14:26
|
Scan5.pdf |
24 квітня 2019 14:26
|
Scan22.pdf |
24 квітня 2019 14:26
|
Scan1.pdf |
Дата відміни: | 24 квітня 2019 14:29 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до звернення від 18 квітня 2019 року повідомляємо, що договір з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 246520,00 грн. не укладено, у зв"язку зі зміною суми договору в межах допорогової закупівлі, а саме на 184000,00 грн. Укладено додаткову угоду від 03.04.2019 № 14 до Договору № 5462 від 28.03.2016 з надання послуг теплопостачання у 2019 році на суму 184000,00 грн. |
24 квітня 2019 14:29
|
Електронний підпис |
24 квітня 2019 14:28
|
Scan5.pdf |
24 квітня 2019 14:28
|
Scan22.pdf |
24 квітня 2019 14:28
|
Scan1.pdf |