Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль Renault Duster або еквівалент
Очікувана вартість
1 168 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001565-a 857edbd3894946a9bf4d0598f4e0cc0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатоніна Катерина

+380979494477 satonina580@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062096
Вебсайт: http://vnmiscrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Контактна особа: Сатоніна Катерина
+380979494477
satonina580@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 14:25
Очікувана вартість: 1 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Автомобіль Renault Duster або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Автомобіль Renault Duster або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька обл., Вижниця, Українська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019  —  01 травня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
18 березня 2019 16:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
13 березня 2019 17:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
05 березня 2019 14:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 березня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
18 березня 2019 16:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
13 березня 2019 17:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
05 березня 2019 14:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
13 березня 2019 17:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
05 березня 2019 14:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000199 ● bd87e921f2c0491fbc66b3d4b2616866
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.03.2019 № 15

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 березня 2019 року №15

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-03-05-001565-a від 05.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» Відповідно до ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура – відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника. 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, ФОП та громадських формувань, є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника наявності зазначеної інформації. Щодо вимоги від учасників про надання інформації, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також вимоги надання учасником – переможцем довідки, що «зазначена юридична особа має/немає антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону» в тендерну документації будуть внесені відповідні зміни.

2019-03-13 17:16:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-03-20 12:50:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум 1 143 834,00
UAH з ПДВ
1 143 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.Р.К." 1 167 000,00
UAH з ПДВ
1 167 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 13:56
Електронний підпис
28 березня 2019 13:54
Довідка ДПІ.rar
25 березня 2019 13:22
Електронний підпис
25 березня 2019 13:18
Сертифікат СТО.PDF
25 березня 2019 13:18
Гарантій лист ст.17.PDF
22 березня 2019 17:21
Витяг.PDF
22 березня 2019 17:21
Лист-гарантія ст.17.PDF
21 березня 2019 08:52
Тендерна пропозиція.PDF
21 березня 2019 08:52
Статут.pdf
21 березня 2019 08:52
проект договору.PDF
21 березня 2019 08:52
Лист-відгук.pdf
21 березня 2019 08:51
Анкета учасника.PDF
21 березня 2019 08:51
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 березня 2019 17:00
File 20005.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20002.PDF
16 березня 2019 17:00
File 2.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20001.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20005.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20008.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20004.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20003.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20002.PDF
16 березня 2019 17:00
File 20001.PDF
16 березня 2019 17:00
File 2.PDF
16 березня 2019 17:00
Наказ на Світлик.PDF
16 березня 2019 17:00
Лист-відгук.PDF
16 березня 2019 17:00
Диллерська угода 010811.pdf
16 березня 2019 17:00
Договір ТОВ КПП ЦЕНТР.PDF
16 березня 2019 17:00
Статут (1).pdf
16 березня 2019 17:00
Наказ на Крамар.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автоподіум

ТОВ "Ю.Р.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автоподіум
#37722736
Переможець 1 143 834,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 13:02

Документи

28 березня 2019 13:02
Електронний підпис
28 березня 2019 13:02
протокол дастер.pdf
26 березня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум
#37722736
1 143 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 13:02
Електронний підпис
28 березня 2019 13:02
протокол дастер.pdf
26 березня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 10:52
договір340-дастер.pdf укладений
09 квітня 2019 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 143 834,00
UAH (в тому числі ПДВ 190 639,00 UAH)