Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062096 |
Вебсайт: | http://vnmiscrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Сатоніна Катерина +380979494477 satonina580@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 14:25 |
Очікувана вартість: | 1 168 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 16:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc | |
18 березня 2019 16:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc | |
13 березня 2019 17:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
05 березня 2019 14:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
18 березня 2019 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2019 16:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
|
||||||
18 березня 2019 16:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
|
||||||
13 березня 2019 17:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
||||||
05 березня 2019 14:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-11-000199 ● bd87e921f2c0491fbc66b3d4b2616866
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2019 № 15
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 березня 2019 року №15
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-03-05-001565-a від 05.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» Відповідно до ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура – відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника. 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, ФОП та громадських формувань, є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника наявності зазначеної інформації. Щодо вимоги від учасників про надання інформації, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також вимоги надання учасником – переможцем довідки, що «зазначена юридична особа має/немає антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону» в тендерну документації будуть внесені відповідні зміни.
2019-03-13 17:16:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
2019-03-20 12:50:50
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Автоподіум #37722736 |
Переможець |
1 143 834,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 10:52
|
договір340-дастер.pdf | укладений |
09 квітня 2019 10:51
|