Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Дубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26206455 |
Місцезнаходження: | 35603, Україна , Рівненська обл., Дубно, вулиця Замкова, 4, каб.407 |
Контактна особа: |
Колядич Василь Іванович +380365632294 komunal@dubno-adm.rv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 394 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 17:16 |
Перелік змін.docx | |
20 березня 2019 17:16 |
ТД_озеленення зі змінами.doc | |
05 березня 2019 11:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
20 березня 2019 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2019 17:16 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 березня 2019 17:16 |
ТД_озеленення зі змінами.doc
|
|||
05 березня 2019 11:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-18-000026 ● 89de7f2f11024d23826f7205fad0d2fb
- Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2019 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління О. ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2019 № 6
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-03-05-000308-с 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ваші зауваження були враховані. Внесено зміни до тендерної документації з якими Ви можете ознайомитись в документації по даній закупівлі.
2019-03-21 17:15:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Внесено зміни до тендерної документації
2019-12-04 15:29:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства |
375 805,00
UAH з ПДВ
|
375 805,00
UAH з ПДВ
|
Документи |