Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція крану бункеру твердих побутових відходів (ТБО) (кран №1) СП "Завод "Енергія"
Очікувана вартість
8 964 180,00 UAH
UA-2019-03-04-002456-a 0b4ff4f21e3e4e1daa87ea3961745ddc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Пункт 5 частини другої статті 35 Закону потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Обґрунтування для застосування переговорної процедури закупівлі, причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі робіт з реконструкції крану бункеру твердих побутових відходів (ТБО) (кран №1) на СП «Завод "Енергія" (ДК 021:2015: 45351000-2 Встановлення механічного обладнання): На Філіалі «Завод «Енергія» ПАТ «Київенерго» було укладено Договір підряду №73/2017 від 17.07.2017 на виконання вищезазначених робіт. Підрядник - ТОВ "Крановий елєктропривід"; місцезнаходження: 61166, м. Харків, пр. Леніна б.40, к. 427; р/р 26001036155400 в АТ «УкрСиббанк»; МФО 351005; Код ЄДРПОУ 32031071; ІПН 320310720309; тел.: (057) 751-67-03, факс: 719-52-99; директор Крутогузенко І.І. Переможець визначений за результатами проведення відкритих одноступеневих торгів рішенням тендерного комітету ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» Рішення ТК від 16.03.2017 № 38. Умови договору: загальна ціна Договору – 10 763 969,98 грн з ПДВ, у т.ч. ціна обладнання – 9 810 402,05 грн з ПДВ, перша оплата 30% від вартості обладнання – 3 229 190,99 грн. з ПДВ, друга оплата 55% від вартості обладнання – 5 920 183,49 грн. з ПДВ. Відповідно до умов Договору було сплачено першу оплату 27.07.2017 в розмірі 3 229 190,99 грн з ПДВ. Суму авансового платежу підрядна організація закрила поставленим на завод обладнанням. У зв’язку з припиненням дії Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва між ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та Київською міською державною адміністрацією, відповідно рішення Київської міської ради від 24.04.2018 № 517/4581 право користування майном «Заводу «Енергія» з 01.08.2018 припинено. Відповідно вищезазначені роботи були призупинені, договір розірвано. Наразі частина основного обладнання (далі: грейфер, імпортного виготовлення (Німеччина), яке не було покрите авансовим платежем та виготовлене і транспортоване, на власний ризик, ТОВ «Крановий елєктропривід» знаходиться на збереженні на території Заводу. Після проведення експертної оцінки кошторисної документації по даному проекту визначено загальну вартість продовження робіт на суму – 8 964 180,00 грн з ПДВ в т.ч. вартість обладнання – 6 600 612,00 грн з ПДВ. Необхідність виконання роботи вищезазначеною підрядною організацією пояснюється тим, що обладнання на виконання робіт виконується індивідуальним способом згідно з проектною документацією розробленою відповідною організацією. При цьому зміна виконавця робіт призведе до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у тому числі поверненню частини обладнання, яке знаходиться на території Заводу, збільшенню терміну виконання робіт, замість 120 к/д до 240 к/д, що у свою чергу може спричинити зрив опалювального сезону. Враховуючи вищенаведене, задля уникнення ризиків зриву ремонтної програми та безперебійного початку опалювального сезону з виконанням основних показників Заводу існує необхідність у переговорній процедурі на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» з ТОВ «Крановий елєктропривід» з метою уніфікації та сумісністю виконання робіт з діючою технологією, оскільки Завод «Енергія» являється єдиним, унікальним в своєму роді на території Україні, працюючим сміттєспалювальним підприємством, для якого обладнання виготовляється виключно індивідуальним способом згідно розробленого робочого проекту (обладнання даного контрагента наразі виготовлене для реалізації даного проекту та знаходиться як на потужностях підприємства так і частково на території Заводу «Енергія»). Кран бункеру твердих побутових відходів працює цілодобово без зупинок (крім планових) та був введенний в експлуатацію в 1978 році. У випадку заміни попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) виконання робіт можуть призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та затримкою термінів виконання робіт, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням обладнання в цілому. Для заводу вкрай необхідно виконати роботи до початку опалювального періоду, в разі зриву ремонтної програми не будуть виконані основні показники Заводу, а саме заплановані на 2019 рік обсяги знешкодження ТПВ та вироблення теплової енергії, що призведе зо значного зменшення дохідної частини підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 19:23
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція крану бункеру твердих побутових відходів (ТБО) (кран №1) СП "Завод "Енергія"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45351000-2 — Встановлення механічного обладнання

Тендерна документація

04 березня 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю ”Крановий елєктропривід”
#32031071
Переможець 8 815 692,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 19:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 19:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ”Крановий елєктропривід”
#32031071
8 815 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 16:58
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 16:45
Договір крановий електропривід 1051_ЗЕ-19 від 08.04.2019.pdf укладений
09 квітня 2019 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни до договору (опис змін у вкладенні). (Обсяг послуг після змін - не змінився)
Номер договору про закупівлю: 1051/ЗЕ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 328 270,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 388 045,13 UAH)