Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Вебсайт: | http://www.bucha-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Рішеннями конкурсної комісії від 28.12.2018р. та 22.01.2019р., затвердженими рішенням виконавчого комітету Бучанської міської ради 22.01.2019 №5 було визначено виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів для всіх категорій споживачів на території міста Буча – Товариство з обмеженою відповідальністю «Крамар Еко».
Відповідно до вищесказаного дана закупівля може проводитись за переговорною процедурою.
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі є пункт 2 частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи та послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
У зв’язку з цим договір про закупівлю послуг з вивезення твердих побутових відходів можливо заключити виключно з ТОВ «Крамар Еко», як переможцем міського конкурсу.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2019 16:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
04 березня 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000033 ● ee8988e8863d4493b50b374f812d8c72
- Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2019 № 138
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-04-001491-b 04.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-18 10:33:49
Запит про надання пояснень
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 2 ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
За яких обґрунтованих підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», проведено переговорну процедуру закупівлі вивезення твердих побутових відходів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-23 10:09:23
Пояснення щодо обгрунтування вибору процедури закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-25 15:07:15
Про надання інформації
Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Бучанської міської ради від 08.07.2019 опублікований в інформаційно-телекомунікаційні системі публічних закупівель Prozorro на закупівлю з вивезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано на сайті Уповноваженого органу за номером ID: UA-2019-03-04-001491-b) і повідомляє.
Відповідно до пункту 9.4 договорів від 20.12.2018 № № 916, № 914, 912, 915, 917, 913, 911 зазначено, що Додаток № 1 – Перелік переданих Замовником на обслуговування Виконавцю житлових будинків, споруд, об’єктів благоустрою; Додаток № 2 – технічне завдання; Додаток № 3 – акт приймання – передачі наданих послуг; Додаток № 4 – акт перевірки наданих послуг з утримання будинку, є невід’ємними частинами вищезазначених договорів, не оприлюднення яких призвело до порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Слід зазначити, що за результатами торгів по Лотах № № 3,5,10,11,12 Замовником укладено договори з ПП «Український центр нерухомого майна» від 20.12.2018 № № 909, 910, 906, 908, 907, в яких оприлюднені всі Додатки згідно з пунктом 9.4. вищезазначених договорів.
Згідно із частиною першою статті 10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Тому, оскільки вищеперераховані Додатки є невід’ємними частинами вищезазначених договорів, Замовник повинен оприлюднити їх протягом двох днів з дня укладення договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення неправомірності вибору процедури закупівлі
2019-08-14 16:35:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто
-
2020-10-26 15:43:17
Оскарження в суді
Опис: | До Київського окружного адміністративного суду подана позовна заява вих. 04-09/855 від 14.08.19р. |
Дата публікації: | 21 серпня 2019 |
Документи:
21 серпня 2019 09:29
|
Електронний підпис |
21 серпня 2019 09:18
|
адміністративний позов з описом.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2020 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2020 13:42
|
ДУ2_20200128.pdf | зміни до договору |
28 січня 2020 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 13:28
|
ДУ 1 Крамар_20191218.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 11:14
|
83.pdf | укладений |
22 березня 2019 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія цього договору подовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі га початку наступного року, а саме до 31.03.2020р., а в частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору за 2019 рік становила 1560000,00 (один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч ) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 260000,00 ( двісті шістдесят тисяч ) грн.00 коп.. Сума цього договору з 01.01.2020 по 31.03.2020 не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 310000,00 ( триста десять тисяч ) грн.00 коп., в тому числі ПДВ 51666,67 ( п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість) грн.67 коп. Усього за договором: 1870000,00 ( один мільйон вісімсот вісімдесят тисяч ) грн. 00 коп, в тому числі ПДВ 311666,67 ( триста одинадцять тисяч шістсот шістдесят шість) грн.67 коп.. |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |