Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів на території міста Буча)
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2019-03-04-001491-b 7d57740386774c30b48c5437d4e7756c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748517 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Вебсайт: http://www.bucha-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748517
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до положень Закону України «Про відходи», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1173, рішенням сесії Бучанської міської ради від 24.11.2018 № 2505-47-УІІ «Про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м. Буча» в грудні місяці був проведений такий конкурс.
Рішеннями конкурсної комісії від 28.12.2018р. та 22.01.2019р., затвердженими рішенням виконавчого комітету Бучанської міської ради 22.01.2019 №5 було визначено виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів для всіх категорій споживачів на території міста Буча – Товариство з обмеженою відповідальністю «Крамар Еко».
Відповідно до вищесказаного дана закупівля може проводитись за переговорною процедурою.
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі є пункт 2 частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи та послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
У зв’язку з цим договір про закупівлю послуг з вивезення твердих побутових відходів можливо заключити виключно з ТОВ «Крамар Еко», як переможцем міського конкурсу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вивезення твердих побутових відходів на території міста Буча
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9873 метри кубічні
Вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

04 березня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000033 ● ee8988e8863d4493b50b374f812d8c72
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-04-001491-b 04.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-18 10:33:49

Запит про надання пояснень

Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 2 ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
За яких обґрунтованих підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», проведено переговорну процедуру закупівлі вивезення твердих побутових відходів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-23 10:09:23

Пояснення щодо обгрунтування вибору процедури закупівлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-25 15:07:15

Про надання інформації

Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Бучанської міської ради від 08.07.2019 опублікований в інформаційно-телекомунікаційні системі публічних закупівель Prozorro на закупівлю з вивезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано на сайті Уповноваженого органу за номером ID: UA-2019-03-04-001491-b) і повідомляє.
Відповідно до пункту 9.4 договорів від 20.12.2018 № № 916, № 914, 912, 915, 917, 913, 911 зазначено, що Додаток № 1 – Перелік переданих Замовником на обслуговування Виконавцю житлових будинків, споруд, об’єктів благоустрою; Додаток № 2 – технічне завдання; Додаток № 3 – акт приймання – передачі наданих послуг; Додаток № 4 – акт перевірки наданих послуг з утримання будинку, є невід’ємними частинами вищезазначених договорів, не оприлюднення яких призвело до порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Слід зазначити, що за результатами торгів по Лотах № № 3,5,10,11,12 Замовником укладено договори з ПП «Український центр нерухомого майна» від 20.12.2018 № № 909, 910, 906, 908, 907, в яких оприлюднені всі Додатки згідно з пунктом 9.4. вищезазначених договорів.
Згідно із частиною першою статті 10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Тому, оскільки вищеперераховані Додатки є невід’ємними частинами вищезазначених договорів, Замовник повинен оприлюднити їх протягом двох днів з дня укладення договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення неправомірності вибору процедури закупівлі

2019-08-14 16:35:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто

-

2020-10-26 15:43:17

Оскарження в суді

Опис: До Київського окружного адміністративного суду подана позовна заява вих. 04-09/855 від 14.08.19р.
Дата публікації: 21 серпня 2019

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 1 560 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 16:43

Документи

04 березня 2019 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
#36173955
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 13:42
ДУ2_20200128.pdf зміни до договору
28 січня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 13:28
ДУ 1 Крамар_20191218.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 13:28
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 11:14
83.pdf укладений
22 березня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія цього договору подовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі га початку наступного року, а саме до 31.03.2020р., а в частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору за 2019 рік становила 1560000,00 (один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч ) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 260000,00 ( двісті шістдесят тисяч ) грн.00 коп.. Сума цього договору з 01.01.2020 по 31.03.2020 не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 310000,00 ( триста десять тисяч ) грн.00 коп., в тому числі ПДВ 51666,67 ( п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість) грн.67 коп. Усього за договором: 1870000,00 ( один мільйон вісімсот вісімдесят тисяч ) грн. 00 коп, в тому числі ПДВ 311666,67 ( триста одинадцять тисяч шістсот шістдесят шість) грн.67 коп..
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 870 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 311 666,66 UAH)