Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, Дизельне паливо
Очікувана вартість
452 400,00 UAH
UA-2019-03-04-001360-b 257893cd53bc4426ba2c26db3d7a7c29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

0373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300,, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Чернівецька область, м. Кіцмань, вул. Шевченка, 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
0373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 15:01
Очікувана вартість: 452 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-92, Дизельне паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 л
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Чернівецька область, Кіцманський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
14500 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Чернівецька область, Кіцманський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
18 березня 2019 16:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
14 березня 2019 11:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
04 березня 2019 16:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (1).doc
18 березня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
18 березня 2019 16:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
14 березня 2019 11:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
04 березня 2019 16:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
14 березня 2019 11:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
04 березня 2019 16:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000202 ● 443c95c5e1cf4b1ba59648d899611865
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.03.2019 № 15

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 березня 2019 року №15

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-03-04-001360-b від 04.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» Відповідно до ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура – відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника. 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, ФОП та громадських формувань, є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника наявності зазначеної інформації. Щодо вимоги від учасників про надання інформації, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також вимоги надання учасником – переможцем довідки, що «зазначена юридична особа має/немає антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону» в тендерну документації будуть внесені відповідні зміни.

2019-03-14 11:12:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-03-20 11:53:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 414 499,00
UAH з ПДВ
414 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 422 200,00
UAH з ПДВ
422 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 17:16
ДФС до 30 березня.pdf
25 березня 2019 17:54
30.Цінова пропозиція 2.pdf
25 березня 2019 17:45
30.Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2019 17:45
30.Проект договору.pdf
25 березня 2019 17:45
29.Термін дії талонів.pdf
25 березня 2019 17:45
28.Лист-гарантія.pdf
25 березня 2019 17:45
27.Заява згода.pdf
25 березня 2019 17:45
24.Паспорт А-92 завірений.pdf
25 березня 2019 17:45
23.Паспорт ДП-Л завірений.pdf
25 березня 2019 17:45
22.Паспорт ДП-З завірений.pdf
25 березня 2019 17:45
20.Довідка про АЗС.pdf
25 березня 2019 17:45
19.Відгук ОККО КОНТРАКТ.pdf
25 березня 2019 17:45
18.Накладна.pdf
25 березня 2019 17:45
16.Аналогічні договори.pdf
25 березня 2019 17:45
6.Довіреність Іванов В.Ф..pdf
25 березня 2019 17:45
4.Рішення ОК.pdf
25 березня 2019 17:45
2.Витяг з реєстру ПДВ_ОК.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 15:34
Електронний підпис
25 березня 2019 14:26
Паспорт Якості ДП.PDF
25 березня 2019 14:26
Паспорт якості А-92.PDF
25 березня 2019 14:26
Інформаційна довідка.PDF
25 березня 2019 14:26
Заява-згода.PDF
25 березня 2019 14:26
договір поставки1.pdf
25 березня 2019 14:26
договір поставки 3.pdf
25 березня 2019 14:26
договір поставки 2.pdf
25 березня 2019 14:26
Розташування АЗС.PDF
25 березня 2019 14:26
Пропозиція.PDF
25 березня 2019 14:26
Проект договору.PDF
25 березня 2019 14:26
Нова редакція Статуту.PDF
25 березня 2019 14:26
Матер.тех. база.PDF
25 березня 2019 14:26
Довідка про санкції.PDF
25 березня 2019 14:25
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
25 березня 2019 14:25
Витяг з ЄДР.PDF
25 березня 2019 14:25
Анкета учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 414 499,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 18:11

Документи

27 березня 2019 18:11
Електронний підпис
27 березня 2019 18:11
протокол 27.03.19.pdf
26 березня 2019 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
414 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2019 18:11
Електронний підпис
27 березня 2019 18:11
протокол 27.03.19.pdf
26 березня 2019 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:00
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 15:05
дод угода 19.12.190001 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 15:04
1_дод угода 19.12.190001.pdf укладений
19 грудня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 11:07
Додаткова угода № 2 від 14.11.19 (1).pdf зміни до договору
14 листопада 2019 11:07
1_Додаткова угода № 2 від 14.11.19.pdf укладений
14 листопада 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 17:52
додаткова угода 07.05.190001 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2019 17:52
1_додаткова угода 07.05.190001.pdf укладений
07 травня 2019 17:52
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 17:09
договір 15.04.2019.pdf укладений
15 квітня 2019 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 79ТЛ-5141/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 79ТЛ-5141/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 79ТЛ-5141/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 79ТЛ-5141/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 328 456,70
UAH (в тому числі ПДВ 54 742,78 UAH)