Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147256 |
Місцезнаходження: | 59300,, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Чернівецька область, м. Кіцмань, вул. Шевченка, 7 |
Контактна особа: |
Раковіца Світлана Степанівна 0373623989 buhosvita2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 452 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 16:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc | |
18 березня 2019 16:17 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc | |
14 березня 2019 11:20 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
04 березня 2019 16:02 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (1).doc |
18 березня 2019 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2019 16:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
|
||||||
18 березня 2019 16:17 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
|
||||||
14 березня 2019 11:20 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
||||||
04 березня 2019 16:02 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (1).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-11-000202 ● 443c95c5e1cf4b1ba59648d899611865
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2019 № 15
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 березня 2019 року №15
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-03-04-001360-b від 04.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» Відповідно до ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура – відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника. 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - відповідно до листа МЕРТУ №3304-04/1983-06 від 17.01.2019р. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, ФОП та громадських формувань, є відкритим реєстром, тому Замовник не вимагає документального підтвердження від Учасника наявності зазначеної інформації. Щодо вимоги від учасників про надання інформації, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також вимоги надання учасником – переможцем довідки, що «зазначена юридична особа має/немає антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону» в тендерну документації будуть внесені відповідні зміни.
2019-03-14 11:12:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
2019-03-20 11:53:44
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
414 499,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 19:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:05
|
дод угода 19.12.190001 (1).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:04
|
1_дод угода 19.12.190001.pdf | укладений |
19 грудня 2019 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 11:07
|
Додаткова угода № 2 від 14.11.19 (1).pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 11:07
|
1_Додаткова угода № 2 від 14.11.19.pdf | укладений |
14 листопада 2019 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2019 17:52
|
додаткова угода 07.05.190001 (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2019 17:52
|
1_додаткова угода 07.05.190001.pdf | укладений |
07 травня 2019 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 17:09
|
договір 15.04.2019.pdf | укладений |
15 квітня 2019 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 79ТЛ-5141/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 79ТЛ-5141/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 79ТЛ-5141/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 79ТЛ-5141/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |