Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “48620000-0 Операційні системи (Ліцензійне системне та офісне програмне забезпечення Microsoft)”
State classification code 021:2015 “48620000-0 Operating systems (Microsoft Licensing System and Office Software)”
Очікувана вартість
22 600 000,00 UAH
UA-2019-03-04-001291-a 16d070b148eb46dfaad08aee90c7371f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наташа

+380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наташа
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Additional contacts: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 15:00
Очікувана вартість: 22 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 452000 UAH
Publication date: 04 березня 2019 14:27
Enquiries until: 02 квітня 2019 15:00
Complaints submission until: до 08 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 22 600 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,88 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 “48620000-0 Операційні системи (Ліцензійне системне та офісне програмне забезпечення Microsoft)”
State classification code 021:2015 “48620000-0 Operating systems (Microsoft Licensing System and Office Software)”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1710 штука
ДК 021:2015 “48620000-0 Операційні системи (Ліцензійне системне та офісне програмне забезпечення Microsoft)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м.Бориспіль, Аеропорт
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи

State classification code 021:2015 “48620000-0 Operating systems (Microsoft Licensing System and Office Software)”
CPV: 48620000-0
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 17:34
Розяснення на запити учасників_5, 6.PDF
21 березня 2019 15:08
Зміни до ТД _1.PDF
21 березня 2019 15:08
ТД нова редакція офісне ПЗ Microsoft зміни_1.doc
12 березня 2019 10:40
Роз'яснення.pdf
04 квітня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 17:34
Розяснення на запити учасників_5, 6.PDF
21 березня 2019 15:08
Зміни до ТД _1.PDF
21 березня 2019 15:08
ТД нова редакція офісне ПЗ Microsoft зміни_1.doc
04 березня 2019 14:27
ТД офісне ПЗ Microsoft.doc
12 березня 2019 10:40
Роз'яснення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. п.п.13
Дата подання: 07 березня 2019 15:45
Дата відповіді: 12 березня 2019 10:40
Добрий день. В тендерній документації п.п.13, частини 3.1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (ч.1 ст.25 Закону), Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Учасник повинен надати: «13) гарантійний лист від учасника що серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб учасника, відсутні працівники Украероруху, громадяни Російської Федерації та/або юридичні особи, засновані на території Російської Федерації;» Частина вимог які викладені у даному пункті є дискримінаційними, які обмежують кількість можливих Учасників, та не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про санкції», Указів Президента України та рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та викласти даний пункт у наступній редакції: «13)гарантійний лист від учасника що серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб учасника, відсутні працівники Украероруху та особи щодо яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Рішень Ради національної безпеки і оборони України, затверджених Указами Президента України;»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь розміщена окремим файлом "Роз'яснення"
Щодо вимоги Постачальник повинен надати ваучери на навчання персоналу
Дата подання: 26 березня 2019 18:12
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:23
Шановний Замовник! Предметом даної процедури закупівлі є ДК 021:2015 “48620000-0 Операційні системи (Ліцензійне системне та офісне програмне забезпечення Microsoft), але ніяк не надання послуг з навчання персоналу шляхом надання платно чи безоплатно якихось ваучерів Замовникові. Така вимога збільшує витрати учасників та не відповідаєж предмету закупівлі. Просимо видалити вимогу про надання ваучерів на навчання персоналу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо наступне роз’яснення до вимог тендерної документації:
«Вимога щодо надання ваучерів не збільшує витрати учасників, оскільки ці ваучери на навчання технічних спеціалістів та кінцевих користувачів є частиною переваг програми Software Assurance і тому є невід’ємною частиною закупівлі загалом».
Щодо вимоги надання ваучерів на навчання персоналу
Дата подання: 28 березня 2019 12:20
Дата відповіді: 02 квітня 2019 09:51
Шановний Замовник! Підкажіть будь-ласка про яку саме кількість ваучерів на навчання персоналу, йдеться мова в: "додатку №3, пункту 5. Додатково 5.1. Постачальник повинен надати ваучери на навчання персоналу"?
Відповідь: Надаємо наступне роз’яснення до вимог тендерної документації: За інформацією від Microsoft ваучери на навчання (тренінги) надаються згідно кількості «балів» які нараховуються Замовнику після здійснення закупівлі ліцензій за програмою Enterprise Agreement (далі - EA) в рамках Software Assurance benefits відповідно до специфікації, тобто залежить від кількості а також видів закупленої програмної продукції. Існує багато видів навчання які коштують різну кількість «балів», тобто кількість ваучерів буде залежати від того, які саме види навчання будуть обрані Замовником. Обрати види навчання Замовник має право протягом дії угоди EA.
Щодо можливість придбання даного ПЗ у розстрочку
Дата подання: 28 березня 2019 12:25
Дата відповіді: 02 квітня 2019 09:53
Шановний Замовник! Підкажіть будь-ласка чи розглядається вами можливість придбання даного ПЗ у розстрочку на протязі трьох років? Також підкажіть, 570шт ПК, це загальна кількість ПК в організації?
Відповідь: Надаємо наступне роз’яснення до вимог тендерної документації: 1) Можливість придбання даного ПЗ у розстрочку на протязі трьох років не розглядається. 2) 570 шт. ПК це кількість робочих місць на які закуповуються ліцензії згідно умов Технічного завдання.
Щодо дискримінаційних вимог у тендерный документації
Дата подання: 02 квітня 2019 14:29
Дата відповіді: 04 квітня 2019 17:37
У відповідності до п. 2 додатку №3 до Тендерної документації,Виконавець повинен здійснити постачання ліцензії на ПП наведеного у таблиці. (Таблиця1). Згідно позицій 2 та 3 згаданої Таблиці 1, передбачається постачання ліцензій ПП з наступними Технічними характеристиками (стовбець 4 таблиці): - «2. ОС Windows 10 Enterprise з програмою підтрикми software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement. Додаткові можливості ОС: -виявлення проблем, які впливають на роботу користувачів для іх запобігання; -активація через хмару; -керована взаємодія з користувачем; -право на використання віртуального робочого столу; -надання користувачам додатків Win32 у вигляді віртуальних додатків; -зберігання налаштувань користувачів та параметрів додатків у мережі з централізованим управлінням», та - «3. Офісний додаток Microsoft Office Professional Plus 2019 з програмою підтримки software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement.» Як вбачається з вищенаведеного, постачання згаданого ПП можлива виключно в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement. Станом на теперішній час, в рамках цієї програми ліцензування діють лише три партнери Microsoft, що виключає участь будь-яких інших партнерів Microsoft, що діють в рамках інших програм. Згідно п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Однак, Замовник не обґрунтовує необхідність посилання на конкретну торгову марку, технічні характеристики, а також не обґрунтовує необхідність придбання ПП виключно в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement. У зв’язку з цим, посилання на конкретну торгову марку, технічні характеристики та необхідність придбання ПП виключно в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement буде дискримінувати інших учасників. На підставі викладеного ВИМАГАЄМО від Замовника внести наступні зміни до Таблиці1 п.2 додатку №3 до Тендерної документації: 1. Фразу «2. ОС Windows 10 Enterprise з програмою підтрикми software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement. Додаткові можливості ОС: -виявлення проблем, які впливають на роботу користувачів для іх запобігання; -активація через хмару; -керована взаємодія з користувачем; -право на використання віртуального робочого столу; -надання користувачам додатків Win32 у вигляді віртуальних додатків; -зберігання налаштувань користувачів та параметрів додатків у мережі з централізованим управлінням» замінити на фразу: «2. ОС Windows 10Pro з програмою підтрикми software assurance на 2 роки» 2. Фразу «3. Офісний додаток Microsoft Office Professional Plus 2019 з програмою підтримки software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement.» замінити на фразу: «3. Офісний додаток Microsoft Office Professional 2019 з програмою підтримки software assurance на 2 роки.» Це не тільки розширить коло учасників та забезпечить конкуренцію, це також дозволить провести закупівлю з більшою вигодою для Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на запити учасників викладені в прикріпленому файлі «Розяснення на запити учасників_5, 6».
Щодо неналежної відповіді Замовника на питання по Темі "Щодо вимоги Постачальник повинен надати ваучери на навчання персоналу"
Дата подання: 02 квітня 2019 14:49
Дата відповіді: 04 квітня 2019 17:37
Шановний Замовнику ! Про яку взагалі програму та частину переваг програми Software Assurance може йти мова? Чому вписавши в тендерну документацію вимоги про надання ваучерів на навчання персоналу Замовник двійчи порушив Законодавство в сфері публічних закупівель? Адже програми Software Assurance присутня саме у конкретної компанії чітко визначеної компанії виробника - у компанії Microsoft. Це є обмеженням з метою закупівлі товарів від одного виробника. По-друге, навіть у компанії Microsoft лише обмежене коло партнерів мають відповідний статус , щоб бути участником програми Software Assurance. Що теж є обмеженням конкуренції. Повторно Вимагаємо Вас видалити обмежуючу дискримінаційну вимогу в тендерній документації про надання ваучерів на навчання персоналу та не робити штучних обмежуючіх умов для закупівлю товару конктетної тогової марки і виробника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на запити учасників викладені в прикріпленому файлі «Розяснення на запити учасників_5, 6».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-04-001291-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33332092
Дата подання: 15 березня 2019 11:51
Щодо надання гарантійного листа, передбаченого підп. 13 п. 3.1. Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 “48620000-0 Операційні системи (Ліцензійне системне та офісне програмне забезпечення Microsoft)”
Державному підприємству обслуговування
повітряного руху України

Щодо надання гарантійного листа, передбаченого
підп. 13 п. 3.1. Тендерної документації
на закупівлю: ДК 021:2015 “48620000-0
Операційні системи (Ліцензійне системне
та офісне програмне забезпечення Microsoft)”

Вимога надати зазначений гарантійний лист є такою, що не відповідає нормам діючого законодавства України та є дискримінаційною в частині підтвердження відсутності серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб учасника громадян тієї чи іншої держави.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, серед іншого, за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Прямою нормою ч. 4 ч. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Проте, своїм роз’ясненням від 07 вересня 2018 року №3304-04/39245-06 Мінекономрозвитку, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, звернув увагу, що замовникам потрібно додатково врахувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 21 червня 2018 року №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки та оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Поряд із цим, Мінекономрозвитку надав свої роз’яснення від 07 лютого 2017 року №3302-06/3812-06: тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, у сфері публічних закупівель встановлено чіткі правила розміщення тендерних пропозицій замовниками та вимоги до них. Однак, жодним нормативно-правовим актом не встановлено будь-яких обмежень щодо участі в публічних закупівлях учасників, серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб яких є громадяни тієї чи іншої держави, якщо до них не застосовано будь-яких персональних спеціальних обмежувальних заходів (санкцій). А тому вимога про надання відповідного гарантійного листа, передбачена підп. 13 п. 3.1. Тендерної документації є такою, що напряму суперечить діючому законодавству та є дискримінаційною.
У зв’язку з зазначеним вище та на підставі ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про санкції»,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни в підп. 13 п. 3.1. тендерної документації, шляхом викладення його в новій редакції: «13) гарантійний лист від учасника, що серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб учасника відсутні працівники Украероруху та особи щодо яких застосовано персональні спеціалізовані економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), відповідно до рішень Ради національної безпеки та оборони України, затверджених указами Президента України».

Офіційний Лист від Учасника, з цього приводу, надано на тендерний майданчик.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 10:47
Відповідно до інформації зазначеної Вами у вимозі, повідомляємо, що для ґрунтовного вивчення зазначеного вище питання та прийняття відповідного рішення Замовник потребує додаткового часу, в разі наявності підстав Замовником буде прийняте рішення, щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-03-04-001291-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33332092
Дата подання: 01 квітня 2019 14:30
ПОВТОРНО. Щодо надання гарантійного листа, передбаченого підп. 13 п. 3.1. Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 “48620000-0 Операційні системи (Ліцензійне системне та офісне програмне забезпечення Microsoft)”
ПОВТОРНО. Державному підприємству обслуговування повітряного руху України Щодо надання гарантійного листа, передбаченого підп. 13 п. 3.1. Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 “48620000-0 Операційні системи (Ліцензійне системне та офісне програмне забезпечення Microsoft)” Вимога надати зазначений гарантійний лист є такою, що не відповідає нормам діючого законодавства України та є дискримінаційною в частині підтвердження відсутності серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб учасника громадян тієї чи іншої держави. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, серед іншого, за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Прямою нормою ч. 4 ч. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Проте, своїм роз’ясненням від 07 вересня 2018 року №3304-04/39245-06 Мінекономрозвитку, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, звернув увагу, що замовникам потрібно додатково врахувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 21 червня 2018 року №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки та оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Поряд із цим, Мінекономрозвитку надав свої роз’яснення від 07 лютого 2017 року №3302-06/3812-06: тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, у сфері публічних закупівель встановлено чіткі правила розміщення тендерних пропозицій замовниками та вимоги до них. Однак, жодним нормативно-правовим актом не встановлено будь-яких обмежень щодо участі в публічних закупівлях учасників, серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб яких є громадяни тієї чи іншої держави, якщо до них не застосовано будь-яких персональних спеціальних обмежувальних заходів (санкцій). А тому вимога про надання відповідного гарантійного листа, передбачена підп. 13 п. 3.1. Тендерної документації є такою, що напряму суперечить діючому законодавству та є дискримінаційною. У зв’язку з зазначеним вище та на підставі ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про санкції», ВИМАГАЄМО: Внести зміни в підп. 13 п. 3.1. тендерної документації, шляхом викладення його в новій редакції: «13) гарантійний лист від учасника, що серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб учасника відсутні працівники Украероруху та особи щодо яких застосовано персональні спеціалізовані економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), відповідно до рішень Ради національної безпеки та оборони України, затверджених указами Президента України». ОНОВЛЕНИЙ офіційний Лист від Учасника, з цього приводу, ПОВТОРНО надано на торговий майданчик.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 10:58
Прийнято рішення про відхилення вимоги та надання наступного роз’яснення щодо вимог тендерної документації:
«Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови Верховної Ради України від 27 січня 2015 року № 129-VIII «Про Звернення Верховної Ради України до Організації Об’єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою-агресором», Замовником включено вимогу до учасників щодо надання в складі пропозиції «13) гарантійний лист від учасника що серед засновників, кінцевих бенефіціарів, афілійованих осіб учасника, відсутні працівники Украероруху, громадяни Російської Федерації та/або юридичні особи, засновані на території Російської Федерації.».

Документи подані скаржником

15 березня 2019 11:51
СТСУ_Вимога_15.03.19.pdf

Документи

Документи подані скаржником

01 квітня 2019 14:30
СТСУ_Вимога_01.04.19.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-04-001291-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Інтегровані водні технології", Код ЄДРПОУ:36192103
Дата подання: 06 квітня 2019 21:17
СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель
Учасник має намір взяти участь у даних відкритих торгах та подати свою тендерну пропозицію, однак у Тендерний документації Замовником встановлено додаткові штучні дискримінаційні вимоги, які можуть бути виконані лише обмеженим колом учасників. Так, відповідно до п. 1.1 проекту договору (додаток № 4 до Тендерної документації): «Постачальник бере на себе зобов’язання передати невиключне право на користування програмною продукцією, перелік якої зазначено у Специфікації (Додаток №1 до цього Договору), з наданням (постачанням) відповідних ліцензій, які містять перелік умов щодо обмеженого використання такої комп’ютерної програми за її функціональним призначенням та одночасно є складовою постачання самої комп’ютерної програми (далі – Програмний продукт або програмна продукція, або ПП), а Покупець зобов’язується прийняти Програмний продукт і здійснити оплату на умовах, зазначених в даному Договорі.». У проекті договору Сторони посилаються на те, що: «Покупцем укладено Угоду Microsoft Enterprise Agreement від «____»___________ №______________ з корпорацією MICROSOFT IRELAND OPERATIONS LIMITED, резидентом Ірландії, а Постачальник на підставі Угоди від «____»_____№____________, укладеної з корпорацією MICROSOFT IRELAND OPERATIONS LIMITED, уповноважений надавати через канали зв’язку мережі Інтернет доступ до інтернет-сайтів та/або онлайн сервісів для використання Програмного продукту, створеного корпорацією MICROSOFT IRELAND OPERATIONS LIMITED». Вважаємо, що цю преамбулу необхідно вилучити з проекту на закупівлю та Тендерної документації вцілому. Тобто, за предметом закупівлі — це звичайний договір на постачання, але у преамбулі якого висунута додаткова умова щодо укладення Угоди Microsoft Enterprise Agreement (далі — ЕА). Така умова безпосередньо впливає на специфікацію ПП, вимоги щодо авторизаційного листа до учасників торгів та кваліфікаційні вимоги (таблиця 1). Таблиця 1. Вплив щодо ЕА на тендерну документацію Складова тендерної документації Зміст Специфікація Відповідно до таблиця 1 Технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) за договором має бути поставлена така ПП: 1. ОС Windows 10 Pro. з СОА (сертифікат автентичності). 2. ОС Windows 10 Enterprise з програмою підтрикми software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement Додаткові можливості ОС: -виявлення проблем, які впливають на роботу користувачів для іх запобігання; -активація через хмару; -керована взаємодія з користувачем; -право на використання віртуального робочого столу; -надання користувачам додатків Win32 у вигляді віртуальних додатків; -зберігання налаштувань користувачів та параметрів додатків у мережі з централізованим управлінням. 3. Офісний додаток Microsoft Office Professional Plus 2019 з програмою підтримки software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement Авторизаційний лист Авторизаційний лист від виробника програмного забезпечення або від компанії, яка офіційно уповноважена виробником розповсюджувати та вести маркетингову діяльність на території України, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з виробником (офіційним представником виробника в Україні); Кваліфікаційні вимоги Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, єдиним кваліфікаційним критерієм щодо учасника торгів є «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: «Документи – підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного договору протягом 2016-2018 років. Такими документами повинні бути: - підтверджуючі документи (відповідний договір (витяг*) Додатково може бути надана описова довідка учасника про аналогічний договір із зазначенням покупців та їх контактної інформації» Звертаємо Вашу увагу на те, що програма підтримки software assurance на 3 роки може постачатися виключно партнерами, які уклали угоду EA. Таким чином, посилання на ЕА у проекті договору обмежує конкуренцію та призводить до таких дискримінаційних обмежень: 1) Замовник вимагає постачання ліцензій ПП та технічної підтримки, які можуть бути поставлені тільки за програмою ЕА; 2) Участь у закупівлі можуть взяти тільки ті учасники, які мають партнерський статус Microsoft LSP та досвід укладення договорів за програмою ЕА На підставі викладеного з метою усунення порушення законодавства у тендерній документації та специфікації Замовник має внести наступні зміни: 1. У Таблиці 1 п.2 додатку №3 до Тендерної документації: 1.1. Фразу «2. ОС Windows 10 Enterprise з програмою підтрикми software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement. Додаткові можливості ОС: -виявлення проблем, які впливають на роботу користувачів для іх запобігання; -активація через хмару; -керована взаємодія з користувачем; -право на використання віртуального робочого столу; -надання користувачам додатків Win32 у вигляді віртуальних додатків; -зберігання налаштувань користувачів та параметрів додатків у мережі з централізованим управлінням» замінити на фразу: «2. ОС Windows 10 Pro з програмою підтрикми software assurance на 2 роки». 1.2. Фразу «3. Офісний додаток Microsoft Office Professional Plus 2019 з програмою підтримки software assurance на 3 роки в рамках корпоративної програми ліцензування Microsoft Enterprise Agreement.» замінити на фразу: «3. Офісний додаток Microsoft Office Professional 2019 з програмою підтримки software assurance на 2 роки.». 2. Виключити з проекту договору на закупівлю посилаються на те, що: «Покупцем укладено Угоду Microsoft Enterprise Agreement від «____»___________ №______________ з корпорацією MICROSOFT IRELAND OPERATIONS LIMITED, резидентом Ірландії, а Постачальник на підставі Угоди від «____»_____№____________, укладеної з корпорацією MICROSOFT IRELAND OPERATIONS LIMITED, уповноважений надавати через канали зв’язку мережі Інтернет доступ до інтернет-сайтів та/або онлайн сервісів для використання Програмного продукту, створеного корпорацією MICROSOFT IRELAND OPERATIONS LIMITED». Це не тільки розширить коло учасників та забезпечить конкуренцію, це також дозволить провести закупівлю з більшою вигодою для Замовника. Таким чином, Замовником обмежується можливість Учасника взяти участь у закупівлі та запропонувати ПП відповідно до вимог ТД. Це порушує ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наявність у тендерній документації дискримінаційних умов призводить до порушення права Скаржника на отримання можливості прийняти участь у цій публічній закупівлі та подати тендерну пропозицію. Якби тендерна документація не містила наведених вище дискримінаційних умов, то Скаржник зміг би прийняти участь у цій публічній закупівлі. У свою чергу, дискримінаційні вимоги унеможливлюють не тільки участь у публічній закупівлі, а й можливість стати переможцем торгів та отримати прибуток від повного та своєчасного виконання договору на закупівлю. У випадку усунення дискримінаційних (у тому числі тих, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації) уомв та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, будуть відновлені не тільки порушені права та законні інтереси Скаржника як учасника торгів, а й забезпечені основоположні принципи публічних закупівель. Зокрема, у випадку усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність до законодавства, Скаржник зможе прийняти участь у цій публічній закупівлі. За інших обставин неможливо відновити порушені права Скаржника. Як суб’єкт господарювання, який є учасником закупівлі, керуючись ст. ст. 3, 5, 8, 16, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ, що полягає у включенні дискримінаційних умов (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації) та у невідповідності цих умов вимогами законодавства. 3. Зобов'язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ усунути дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації) та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.04.2019 № 4308.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 21:57

Документи подані скаржником

06 квітня 2019 21:17
СКАРГА.pdf
06 квітня 2019 21:17
ПД.pdf

Документи Органу Оскарження

10 квітня 2019 21:57
Рішення від 10.04.2019 № 4308.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-03-04-001291-a16d070b148eb46dfaad08aee90c7371f
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАН" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

12 квітня 2019 14:40
ТЕХНІЧНА_пропозиція.pdf
12 квітня 2019 14:40
Статут ТОВ Спан_сжат.PDF
12 квітня 2019 14:40
Інші документи.pdf
12 квітня 2019 14:40
Дозвіл на договір.pdf
12 квітня 2019 14:40
Аналогічний договір .pdf
12 квітня 2019 14:40
Span LSP Confirm.pdf
12 квітня 2019 14:40
Licenziya.zip
12 квітня 2019 14:40
Licenziya.pdf
12 квітня 2019 14:40
Dovirenist.zip
12 квітня 2019 14:40
Doverennost.pdf
12 квітня 2019 14:40
BG 2176-19G SPAN.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАН" 20 755 723,50
UAH
20 755 723,50
UAH
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 14:40
ТЕХНІЧНА_пропозиція.pdf
12 квітня 2019 14:40
Статут ТОВ Спан_сжат.PDF
12 квітня 2019 14:40
Інші документи.pdf
12 квітня 2019 14:40
Дозвіл на договір.pdf
12 квітня 2019 14:40
Аналогічний договір .pdf
12 квітня 2019 14:40
Span LSP Confirm.pdf
12 квітня 2019 14:40
Licenziya.zip
12 квітня 2019 14:40
Licenziya.pdf
12 квітня 2019 14:40
Dovirenist.zip
12 квітня 2019 14:40
Doverennost.pdf
12 квітня 2019 14:40
BG 2176-19G SPAN.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАН"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій