Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
406 000,00 UAH
UA-2019-03-04-000821-a baf3d5b77c8049e6ac9547f988dc48d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Воловенко

+380484197504 buhgaltercrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської районної ради "Центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 26418688
Місцезнаходження: 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А
Контактна особа: Інна Воловенко
+380484197504
buhgaltercrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 11:57
Очікувана вартість: 406 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Комп’ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штука
Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/ копір Ч/Б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:54
зміни до ТД.docx
05 березня 2019 15:54
проект договору зі змінами.docx
05 березня 2019 15:54
ТД 2019 зі змінами.doc
04 березня 2019 12:21
проект договору.docx
04 березня 2019 12:21
ТД 2019.doc
05 березня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:54
зміни до ТД.docx
05 березня 2019 15:54
проект договору зі змінами.docx
05 березня 2019 15:54
ТД 2019 зі змінами.doc
04 березня 2019 12:21
проект договору.docx
04 березня 2019 12:21
ТД 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 березня 2019 09:30
Дата відповіді: 11 березня 2019 09:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Згідно додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо у технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз ( або еквівалент). 2) До участі в закупівлі допускаються як юридичні особи, так і фізичні особи - підприємці. До оцінки допускаються пропозиції з остаточною вартістю з ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, його осточна вартість пропозиції без ПДВ.
Документація
Дата подання: 05 березня 2019 14:52
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-04-000821-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 25 березня 2019 09:39
вимога
ТОВ «КЛАУДГРУП» в особі директора Селявкіна Д. О. звертає вашу увагу на те, що вказаний у тендерній документації БФП Canon I-SENSYS MF 3010 знятий з виробництва, не випускається виробником близько двох років та не ввозиться легально на територію України.
В зв’язку з цим, ТОВ «КЛАУДГРУП» пропонує аналог, що є не гіршим, та перевищую за своїми технічними характеристиками.
В зв’язку з тим, що ТОВ Сантарекс запропонував БФП Canon I-SENSYS MF 3010, наша компанія рекомендує Замовнику перевірити офіційність поставки цих простроїв.
Також ми ретельно перерахували цінову пропозицію ТОВ Сантарекс і у нас виникла підозра, що програмне забезпечення Microsoft Windows 10 Pro Ukr, що пропонує ТОВ Сантарекс є неліцензйним, тому що ринкова вартість запропонованих комплектуючих, БФП Canon I-SENSYS MF 3010 та вартість ліцензійної операційної системи значно перевищує стартову ціну пропозиції ТОВ Сантарекс.
Також хотіли б застерегти технічного спеціаліста Вашої організації ретельно перевіряти автентичність ліцензії програмного забезпечення, що буде поставлятись. Для того щоб не "купити повітря", просимо Вас при отриманні товару уважно перевірити ОЕМ диски Windows x64 Ukr на наявність голограми, не стертого захисного покриття на ключі, справжньої наклейки. На диску має бути дата виготовлення та країна-виробник. Також, ми рекомендуємо Вам запросити поставку не відкритих ліцензійних дисків з ОС. Самим встановити операційну систему на робочі місця та активувати ключ через інтернет. ТІЛЬКИ після цього оплачувати постачальнику за поставлений товар! Ми приймаємо поразку в чесній конкуренції, вітаємо інших учасників з гарними цінами, але також ми за чесну роботу без обману і порушення закону.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2019 16:48
КНП Ізмаїльської районної ради "Центральна районна лікарня" в особі головного лікаря Садковського О.В. щіро вдячне Вам за застереження та дослухається до Вашої поради під час отримання товару від переможця закупівлі. Дякуємо за свідомість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 362 620,00
UAH з ПДВ
362 620,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 385 332,00
UAH з ПДВ
378 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" 397 259,22
UAH з ПДВ
383 280,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 398 125,56
UAH з ПДВ
383 281,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 388 698,00
UAH з ПДВ
385 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 15:33
документи переможця
21 березня 2019 14:42
оновлена пропозиція
19 березня 2019 17:23
Електронний підпис
19 березня 2019 16:43
техн вимоги.pdf
19 березня 2019 16:43
сантарекс виконком.PDF
19 березня 2019 16:43
пропозиція.pdf
19 березня 2019 16:43
паспорт директора копия.pdf
19 березня 2019 16:43
лист - згода перс дан.pdf
19 березня 2019 16:42
копія видат накл та дов.pdf
19 березня 2019 16:42
довідки відсутн підстав.pdf
19 березня 2019 16:42
довідка субпідр.pdf
19 березня 2019 16:42
довідка працівники.pdf
19 березня 2019 16:42
довідка матер техн база.pdf
19 березня 2019 16:42
довідка довкілля.pdf
19 березня 2019 16:42
довідка аналог дог.pdf
19 березня 2019 16:42
авторизац лист мти.pdf
19 березня 2019 16:42
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
19 березня 2019 16:42
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 17:21
Microsoft 3704882.jpg
19 березня 2019 17:21
Microsoft 3704882-3.jpg
19 березня 2019 17:21
Microsoft 3704882-2.jpg
15 березня 2019 12:10
пояснення 3010.pdf
15 березня 2019 12:10
пояснення Vinga.pdf
15 березня 2019 09:52
отзыв 14032019.pdf
14 березня 2019 12:05
ТУ_Клаудгруп.pdf
14 березня 2019 12:05
Протокол исследования.pdf
14 березня 2019 12:05
КЛАУДГРУП СУЯ 006.pdf
14 березня 2019 12:05
КЛАУДГРУП СЕК 005.pdf
14 березня 2019 12:05
гигиена.PDF
14 березня 2019 12:05
гигиена Клауд xerox.pdf
14 березня 2019 12:05
3025 Клауд.pdf
14 березня 2019 12:05
гигиена Клауд.pdf
14 березня 2019 12:05
серт Клауд2.pdf
14 березня 2019 12:05
серт Клауд.pdf
14 березня 2019 12:05
декл Клауд.pdf
14 березня 2019 12:05
авторизация Xerox Измиил.pdf
14 березня 2019 12:05
3704882 компред.pdf
14 березня 2019 12:05
3704882 уставн.pdf
14 березня 2019 12:05
3704882 тех.pdf
14 березня 2019 12:05
3704882 перс.pdf
14 березня 2019 12:05
3704882 дог.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 17:53
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
19 березня 2019 17:53
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
19 березня 2019 17:53
philips Certificate-170925 (1).pdf
19 березня 2019 17:53
Declaration_NV_Philips-2018-2_signed.jpg
19 березня 2019 17:53
Declaration_NV_Philips-2018-1_signed.jpg
19 березня 2019 17:53
Сертификат_N17_SDK ACER.PDF
19 березня 2019 17:53
Сертификат_N17 ACER.pdf
19 березня 2019 17:53
декларация_N17 ACER.pdf
19 березня 2019 17:53
21.Протокол повноваження.pdf
19 березня 2019 17:53
2018_N17_Модели ACER.pdf
19 березня 2019 17:53
14.Витяг ПДВ оригінал.pdf
19 березня 2019 17:53
12.Виписка з реєстру ЄДР.PDF
19 березня 2019 17:53
11.Статут.pdf
19 березня 2019 17:53
10. витяг з ЄДР.pdf
19 березня 2019 17:53
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 23:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 362 620,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 16:19

Документи

22 березня 2019 16:19
Електронний підпис
21 березня 2019 12:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
362 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 16:19
Електронний підпис
21 березня 2019 12:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 08:41
Договір.PDF укладений
03 квітня 2019 08:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 362 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 436,67 UAH)