Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-03-04-000752-b e30e2ba061f4467ea63efe92c5031642
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Глибоцька районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04062104
Місцезнаходження замовника: 60400, Україна, Черновицкая обл., Глыбокая, 604000 смт Глибока вул.М.Грушевського 2а
Контактна особа замовника: Марія Федорчак
0961802585
2441504100@mail.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2019 23:00
Початок аукціону: 20 березня 2019 15:58
Початок аукціону: 20 березня 2019 15:58
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)

Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Единица
Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легковые автомобили

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 березня 2019 13:27
Електронний цифровий підпис
04 березня 2019 13:17
ТД авто Глибока 19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 05 березня 2019 16:53
Дата відповіді: 06 березня 2019 11:40
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», оскільки така документація має посилання на конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. В порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація не містить обґрунтування щодо необхідності у закупівлі даної марки автомобіля. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення співробітників РДА. Зокрема звертаємо вашу увагу на неправомірність вимоги норми токсичності не менше «ЄВРО-6». Згідно ст. 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з мето вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Також ТД є дискримінаційною в частині інших характеритик, а саме «Габарити», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Режим ECO водіння», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)», «Подушки-шторки безпеки», «Датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4x пасажирів», «Повнорозмірне запасне колесо», «Мультимедійна навігаційна система MEDIA NAV Evolution: 4 динаміки, сенсорний екран "7, стандратна картографія України, система ECO моніторинга, оцінювання та рекомендацій, денний та нічний режими», «Оббивка сидінь Comfort», «Чорні поздовжні леера з надписом DUSTER», «Чорна металева нижня захисна накладка на передній та задній бампер», «Чорні зовнішні дзеркала заднього огляду», «16" сталеві диски FIDJI (розмір шин 215/65 R16)», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER . Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, комфорту, обладнанню, медіа та дизайну предмета закупівлі. Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Щодо дискримінаційних умов, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Нашим вимогам можуть відповідати всі учасники котрі надають дійсно новий і якісний товар.
«Відповідно до п.29 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону, серед інших визначені критерії, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також інформацію про необхідні технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні характеристики предмета закупівлі (автомобіль) формувалися на основі моніторингу ринку автомобілів. Для більшості автомобілів представлених на ринку, встановлено норми токсичності Євро-VI, а тому не можемо погодитися з тим, що технічні вимоги прописані лише під автомобілі одного бренду . Враховуючи проблему екологічності, а також те, що дані авто будуть використовуватися довготривалий період і не лише на території України, було прийнято рішення про вимоги до норм Євро-VI. Двигуни стандарту Євро VI асоціюються зі зменшенням кількості шкідливих викидів та досягненням вищого рівня економічності, що в свою чергу є вагомим чинником в процесі їх експлуатації. Також, ми залишаємо вимоги щодо подушок безпеки, оскільки це впливає на безпеку працівників під час виконання трудових обов’язків. На сьогоднішній день при великій інтенсивності руху, складних погодних умов і незадовільному стані доріг, наявність подушок безпеки є доцільною, так само як і система курсової стійкості і система допомоги при екстреному гальмування. Технічні характеристики прописані враховуючи те, що потужність двигунів на сьогоднішній день визначається не тільки об’ємом двигуна, а також наявністю турбонадувів та налаштуваннями електронних систем (при цьому не зменшуючи кількість КВТ) та для мінімізації витрат коштів на сплату податків при реєстрації та використання в подальшому, вирішено встановити максимальні межі по об’єму двигунів в даній закупівлі. Технічні характеристики визначені з метою придбання товару, який дозволить задовільнити потребу міської ради в екологічному транспорті, забезпечити економію коштів під час обслуговування та ремонту авто, тощо. Вищенаведене спростовує Ваше твердження щодо дискримінації учасників».
Крім того хочеться зазначити що в випадку зміни нами вимог до авто котрі погіршують його споживчі характеристики, учасником може бути запропоноване авто класу ВАЗ 2102, або ЗАЗ 965. Нам таке не підходить.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум 998 500,00
UAH
998 500,00
UAH
Документи
ТОВ "Ю.Р.К." 999 500,00
UAH
999 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 16:28
sign.p7s
25 березня 2019 16:26
Довідка ДПІ.rar
19 березня 2019 21:33
sign.p7s
19 березня 2019 12:27
sign.p7s
18 березня 2019 16:30
Проект договору.PDF
18 березня 2019 16:30
Комерційна пропозиція.PDF
18 березня 2019 14:26
Лист-гарантія ст.17.PDF
18 березня 2019 14:24
Лист-відгук.pdf
18 березня 2019 14:24
Картка учасника.PDF
18 березня 2019 14:24
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
18 березня 2019 14:24
Витяг.pdf
18 березня 2019 14:24
Статут.pdf

Публічні документи

16 березня 2019 15:19
Наказ на Крамар.PDF
16 березня 2019 15:19
Наказ на Світлик.PDF
16 березня 2019 15:19
Лист-відгук.PDF
16 березня 2019 15:19
Диллерська угода 010811.pdf
16 березня 2019 15:19
Договір ТОВ КПП ЦЕНТР.PDF
16 березня 2019 15:19
Статут (1).pdf
16 березня 2019 15:19
File 20007.PDF
16 березня 2019 15:19
File 20006.PDF
16 березня 2019 15:19
File 20005.PDF
16 березня 2019 15:19
File 20004.PDF
16 березня 2019 15:19
File 20003.PDF
16 березня 2019 15:19
File 20002.PDF
16 березня 2019 15:19
File 20001.PDF
16 березня 2019 15:19
File 2.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автоподіум
#37722736
Переможець 998 500,00
UAH
23 березня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум
#37722736
998 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 квітня 2019 09:33
Untitled.FR17.pdf укладений
10 квітня 2019 09:24

Актуальні тендери

До пошуку