Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вінки та корзини із штучної хвої
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-03-04-000621-c 8dde7d9ad5e74de890eb4c299cd07d20
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубовик Олена Михайлівна

+380412223825 skkpo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05456839
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5
Контактна особа: Дубовик Олена Михайлівна
+380412223825
skkpo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним підприємством «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі КП «СККПО») двічі оголошувалась закупівля по предмету : «Фурнітура різна – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39290000-1» (Лот 1. Вінки та корзини із штучної хвої оздоблені наклеєними квітами, листям, декоративними стрічками,в асортименті. Лот 2. Вінки та корзини із штучної хвої оздоблені букетами, декоративними стрічками, в асортименті). Перший раз закупівля оголошена 17.01.2019 року (індикатор закупівлі UA-2019-01-17-001769-b) і відмінена 02.02.2019 в зв’язку з недостатньою кількістю учасників (жоден учасник не подав пропозицію). Другий раз закупівля оголошена 04.02.2019 року (індикатор закупівлі UA-2019-02-04-000329-c) і відмінена 21.02.2019 в зв’язку з недостатньою кількістю учасників (жоден учасник не подав пропозицію). Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 35 Закону. Так, згідно з пунктом 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, КП «СККПО» двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, предметом закупівлі в яких були ті самі товари з тими самими технічними характеристиками, що є предметом закупівлі у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вимоги до учасників залишаються ті самі. Ураховуючи викладене і керуючись вимогами частини першої статті 4 Закону, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно статті 35 Закону. Тому, у даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 16:07
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

згідно договору

Тендерна документація

04 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вінки та корзини із штучної хвої оздоблені наклеєними квітами, листям, декоративними стрічками, в асортименті
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1700 шт
Вінки та корзини із штучної хвої оздоблені наклеєними квітами, листям, декоративними стрічками, в асортименті
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок Козубського, 5
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Довганюк Андрій Володимирович
#2978404731
Переможець 380 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 16:07

Документи

04 березня 2019 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 16:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Довганюк Андрій Володимирович
#2978404731
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 13:26
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 13:13
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 11:45
Підписаний контракт укладений
15 березня 2019 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 15/03/19-1П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 380 000,00
UAH