Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
насоси та компресори
Очікувана вартість
1 825 385,91 UAH
UA-2019-03-04-000140-c ● b658841e6d3442909b01f86e8bf2c9eb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2019 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 1 825 385,91 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2019 09:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2019 09:40 |
4539-19-ВТ-ТД-зм.pdf | |
13 березня 2019 09:40 |
4539-19-ВТ-ПО-зм.pdf |
13 березня 2019 09:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2019 09:40 |
4539-19-ВТ-ТД-зм.pdf
|
|||
13 березня 2019 09:40 |
4539-19-ВТ-ПО-зм.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000140-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інтегровані водні технології", Код ЄДРПОУ:36192103
Дата подання: 09 березня 2019 15:14
Технічне завдання навмисно сформовано так, що інші учасники не могли встановити технічні вимоги. Це є пряма дисримінація учасників та виробників, що не допускається діючим законодавством.
Тендерною документацією передбачається пропонування учасниками «еквіваленті», що мають технічні характеристики не гірші, ніж зазначені учасником. Проте провівши аналіз тендерної документації робимо висновок, що зазначення формулювання «допускається пропонувати «еквівалент» є лише формальним та включено до документації з метою виконання вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» але в його формальній формі, і це немає нічого спільного з дійсним бажанням Замовника провести закупівлю в умовах рівної конкуренції та з метою економії державних коштів.
1. Преш за все це пов’язано з тим, що технічне завдання замовника не містить чітких технічних характеристик предмету закупівлі, а містить назву та маркування насосів виробника KSB.
В графы «ГОСТ, ТУ, технічні характеристики» зазначено формулювання «за технічною документацією виробника». Тож як потенційний учасник має підбирати еквівалент, якщо технічні характеристики виробника KSB до насосу дренажного Amarex NF 50-220/032YLG-140 та насосу дренажного KRTK 40-252/42UEG-P НЕ МІСТЯТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ ТА Є ЗАКРИТОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА НАДАЄТЬСЯ ЛИШЕ ДИЛЕРАМ ТА ДИСРИБ'ЮТОРАМ ЗАВОДУ-ВИРОБНИКА KSB?
Визначивши лише модель та марку насосу за якими неможливо встановити робочі характеристики насосу, Замовник свідомо та навмисно обмежує конкуренцію, виключає можливість пропонувати обладнання інших виробників, адже підбір такого обладнання без наявності точних робочих параметрів стає неможливим для інших пропозицій. Дане технічне завдання навмисно сформовано так, щоб забезпечити участь та перемогу лише для насосів виробництва KSB. Дані дії Закон України «Про публічні закупівлі» не допускає, про що також свідчить практика Антимонопольного комітету України.
Для усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та забезпечення можливості підібрати еквівалент для пропозиції ВИМАГАЄМО: внести зміни до тендерної документації та чітко визначити робочу точку насосів із зазначенням параметрів: РОБОЧИЙ напір «H» ТА РОБОЧУ продуктивність «Q» насосів, що закуповуються.
2. В графі «Опис предмета (закупівлі)» Замовником здійснено посилання, що товар має бути відповідно до Технічних вимог та умов постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33-№176-09- ТВ та УП-ЦЗС від 08.02.2019 року.
По-перше посилання на документ НЕ Є ОПИСОМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Зазначений документ (який невідомо ким затверджений) порядок, умови та процедуру постачання. До тогож даний документ є новим та жодним чином НЕ ОПУБЛІКОВАНИЙ. Тобто ДАНИЙ ДОКУМЕНТ ВІДСУТНІЙ У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ, що ВИКЛЮЧАЄ МОЖЛИВІСТЬ інших потенційних учасників (окрім переможця під якого написаний даний тендер) ознайомитися за даним документом!!! Тож яким чином потенційні учасники мають готувати тендерну пропозицію, надавати тендерне забезпечення у 10 000 грн., якщо учасники не можуть ознайомитися з даним документом, щоб встановити відповідність своєї пропозиції вимогам Замовника та вищезазначеного документу?
Для усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та забезпечення можливості підібрати еквівалент для пропозиції ВИМАГАЄМО: 1). внести зміни до тендерної документації та зазначити технічні параметри на належний опис предмету закупівлі, а також ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ про приписку документу, з яким неможливо ознайомитися Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33-№176-09- ТВ та УП-ЦЗС від 08.02.2019 року АБО 2). опублікувати у складі тендерної документації Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33-№176-09- ТВ та УП-ЦЗС від 08.02.2019 року для ознайомлення всіма учасниками, а не лише певною компанією.
Враховуючи попередні тендерні закупівлі замовника, які в своєму технічному завданні мали належний та повноцінний опис предмета закупівлі, чітко визначені технічні параметри та не вимагали тендерного забезпечення, а дана закупівлі, яка не містить опису предмета закупівлі; містить посилання на документ, якого немає у вільному доступі; не містить технічних параметрів, а з маркування і моделі обладнання неможливо широкому загалу учасників, окрім дилерів КСБ, встановити технічні вимоги Замовника, а також чи не вперше встанолено тендерне забезпечення. То на контрасті таких тендерних документацій одного замовника до аналогічного предмета закупівель наводить на думку, про наявність у Замовника вже визначеного переможця та про свідоме лобіювання Замовником певного виробника/учасника.
У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити вищестоящих контролюючі органи про порушення тендерним комітетом Замовника вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою притягнення тендерного комітету до відповідальності за встановлення дискримінаційних вимог та перешкоджання проведення конкурентної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Преш за все це пов’язано з тим, що технічне завдання замовника не містить чітких технічних характеристик предмету закупівлі, а містить назву та маркування насосів виробника KSB.
В графы «ГОСТ, ТУ, технічні характеристики» зазначено формулювання «за технічною документацією виробника». Тож як потенційний учасник має підбирати еквівалент, якщо технічні характеристики виробника KSB до насосу дренажного Amarex NF 50-220/032YLG-140 та насосу дренажного KRTK 40-252/42UEG-P НЕ МІСТЯТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ ТА Є ЗАКРИТОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА НАДАЄТЬСЯ ЛИШЕ ДИЛЕРАМ ТА ДИСРИБ'ЮТОРАМ ЗАВОДУ-ВИРОБНИКА KSB?
Визначивши лише модель та марку насосу за якими неможливо встановити робочі характеристики насосу, Замовник свідомо та навмисно обмежує конкуренцію, виключає можливість пропонувати обладнання інших виробників, адже підбір такого обладнання без наявності точних робочих параметрів стає неможливим для інших пропозицій. Дане технічне завдання навмисно сформовано так, щоб забезпечити участь та перемогу лише для насосів виробництва KSB. Дані дії Закон України «Про публічні закупівлі» не допускає, про що також свідчить практика Антимонопольного комітету України.
Для усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та забезпечення можливості підібрати еквівалент для пропозиції ВИМАГАЄМО: внести зміни до тендерної документації та чітко визначити робочу точку насосів із зазначенням параметрів: РОБОЧИЙ напір «H» ТА РОБОЧУ продуктивність «Q» насосів, що закуповуються.
2. В графі «Опис предмета (закупівлі)» Замовником здійснено посилання, що товар має бути відповідно до Технічних вимог та умов постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33-№176-09- ТВ та УП-ЦЗС від 08.02.2019 року.
По-перше посилання на документ НЕ Є ОПИСОМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Зазначений документ (який невідомо ким затверджений) порядок, умови та процедуру постачання. До тогож даний документ є новим та жодним чином НЕ ОПУБЛІКОВАНИЙ. Тобто ДАНИЙ ДОКУМЕНТ ВІДСУТНІЙ У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ, що ВИКЛЮЧАЄ МОЖЛИВІСТЬ інших потенційних учасників (окрім переможця під якого написаний даний тендер) ознайомитися за даним документом!!! Тож яким чином потенційні учасники мають готувати тендерну пропозицію, надавати тендерне забезпечення у 10 000 грн., якщо учасники не можуть ознайомитися з даним документом, щоб встановити відповідність своєї пропозиції вимогам Замовника та вищезазначеного документу?
Для усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та забезпечення можливості підібрати еквівалент для пропозиції ВИМАГАЄМО: 1). внести зміни до тендерної документації та зазначити технічні параметри на належний опис предмету закупівлі, а також ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ про приписку документу, з яким неможливо ознайомитися Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33-№176-09- ТВ та УП-ЦЗС від 08.02.2019 року АБО 2). опублікувати у складі тендерної документації Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33-№176-09- ТВ та УП-ЦЗС від 08.02.2019 року для ознайомлення всіма учасниками, а не лише певною компанією.
Враховуючи попередні тендерні закупівлі замовника, які в своєму технічному завданні мали належний та повноцінний опис предмета закупівлі, чітко визначені технічні параметри та не вимагали тендерного забезпечення, а дана закупівлі, яка не містить опису предмета закупівлі; містить посилання на документ, якого немає у вільному доступі; не містить технічних параметрів, а з маркування і моделі обладнання неможливо широкому загалу учасників, окрім дилерів КСБ, встановити технічні вимоги Замовника, а також чи не вперше встанолено тендерне забезпечення. То на контрасті таких тендерних документацій одного замовника до аналогічного предмета закупівель наводить на думку, про наявність у Замовника вже визначеного переможця та про свідоме лобіювання Замовником певного виробника/учасника.
У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити вищестоящих контролюючі органи про порушення тендерним комітетом Замовника вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою притягнення тендерного комітету до відповідальності за встановлення дискримінаційних вимог та перешкоджання проведення конкурентної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 09:19
Підбираючи еквівалент насосу KSB, потенційному учаснику торгів необхідно керуватися технічними характеристиками, що зазначені в ТВтаУП № 176-09-ТВтаУП-ЦЗС (див. додаток 2.1 до тендерної документації), а не заводською документацією виробника KSB.
ТВтаУП № 176-09-ТВтаУП-ЦЗС (див. додаток 2.1 до тендерної документації) містять вичерпну технічну інформацію (див. пункт 6.2 ТВтаУП).В ТВтаУП зазначений допустимий діапазон напору (див. пункт 6.2, буліт 2 ТВтаУП) та продуктивність (див. пункт 6.2, буліт 3 ТВтаУП).
Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33 № 176-09-ТВтаУП-ЦЗС від 08.02.2019 року були і є опублікованими у складі тендерної документації і є у вільному доступі (див. додаток 2.1 до тендерної документації).
Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33 № 176-09-ТВтаУП-ЦЗС від 08.02.2019, що є додатком 2.1 до тендерної документації, розроблені та затверджені у відповідності до стандартів ДП НАЕК «Енергоатом».
В графі «ГОСТ, ТУ, технічні характеристики» Додатку 2 формулювання «за технічною документацією виробника» слід розуміти так, що у даній графі мають бути наведені ГОСТ, ТУ, технічні характеристики саме того виробника, продукцію якого запропонує постачальник (або виробник, якщо цей виробник буде учасником процедури закупівлі).
Таким чином не вбачається порушень вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині встановлення дискримінаційних вимог та перешкоджання проведення конкурентної закупівлі.
ТВтаУП № 176-09-ТВтаУП-ЦЗС (див. додаток 2.1 до тендерної документації) містять вичерпну технічну інформацію (див. пункт 6.2 ТВтаУП).В ТВтаУП зазначений допустимий діапазон напору (див. пункт 6.2, буліт 2 ТВтаУП) та продуктивність (див. пункт 6.2, буліт 3 ТВтаУП).
Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33 № 176-09-ТВтаУП-ЦЗС від 08.02.2019 року були і є опублікованими у складі тендерної документації і є у вільному доступі (див. додаток 2.1 до тендерної документації).
Технічні вимоги та умови постачання дренажних насосних агрегатів РДЕС 31,32,33 № 176-09-ТВтаУП-ЦЗС від 08.02.2019, що є додатком 2.1 до тендерної документації, розроблені та затверджені у відповідності до стандартів ДП НАЕК «Енергоатом».
В графі «ГОСТ, ТУ, технічні характеристики» Додатку 2 формулювання «за технічною документацією виробника» слід розуміти так, що у даній графі мають бути наведені ГОСТ, ТУ, технічні характеристики саме того виробника, продукцію якого запропонує постачальник (або виробник, якщо цей виробник буде учасником процедури закупівлі).
Таким чином не вбачається порушень вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині встановлення дискримінаційних вимог та перешкоджання проведення конкурентної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтегровані водні технології" |
911 998,80
UAH
|
911 998,80
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКВІВЕС» |
1 770 579,00
UAH
|
1 399 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАТОМ" |
1 755 000,00
UAH
|
1 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ФОКУС ТРЕЙД" |
1 820 700,00
UAH
|
1 600 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО ЛАЙФ" |
1 785 000,00
UAH
|
1 785 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтегровані водні технології" #36192103 |
Відхилено |
911 998,80
UAH
|
26 березня 2019 16:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКВІВЕС» #37502259 |
Переможець |
1 399 900,00
UAH
|
29 березня 2019 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 10:59
|
4539-19-ВТ-договір.pdf | укладений |
19 квітня 2019 10:59
|