Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних
(ноутбук 2шт., персональний комп'ютер 2шт. )
Очікувана вартість
65 200,00 UAH
UA-2019-03-02-000063-a ● c37905af664d4110b33dafc03770edf9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Слов'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтенат І-ІІІ ступенів № 23 Донецької областої ради |
Код ЄДРПОУ: | 25967660 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Торська, 2 |
Контактна особа: |
Татьяна Георгіївна Маліцька +380952908529,+380626223310 schoolslepih@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2019 17:38 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2019 15:38 |
Початок аукціону: | 14 березня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 65 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 652,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м.Слов’янськ, вул.Торська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м.Слов’янськ, вул.Торська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2019 15:42 |
проект договору .doc | |
02 березня 2019 15:42 |
Допорогова_документацiя_проектор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 березня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В відповідно до тендерної документації : 1 "Власні назви товарів, посилання на певну торгову марку, країну походження, трактуються у значенні словосполучень: або еквівалент" 2 "у разі подання пропозиції Учасником не платником ПДВ, такі пропозиції подаються без врахування ПДВ, та у графі « Ціна за одиницю з ПДВ » та « Сума з ПДВ » зазначається ціна без ПДВ, про що Учасник робить відповідні позначки" 3 буде оцінено остоточну вартість поставки товару з урахуванням платежів, зборів, транспортних видатків
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 04 березня 2019 16:26
Дата відповіді: 05 березня 2019 13:13
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кожна поважаюча свою репутацію організація при продажі будь-якої комп'ютерної техніки повинна передбачити постачання даної техніки з ліцензійним ПО, інше неприпустимо, на те існує надто багато контролюючих органів.
Всі зайві вимоги є перешкода й обмежують коло учасників, що призводить до дискримінації участі у торгах, це може вплинути на економію бюджетних коштів тощо.
При підготовці тендерної документації замовник перш за все керується Ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, все решта порушення законодавства:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі зайві вимоги є перешкода й обмежують коло учасників, що призводить до дискримінації участі у торгах, це може вплинути на економію бюджетних коштів тощо.
При підготовці тендерної документації замовник перш за все керується Ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, все решта порушення законодавства:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
52 260,00
UAH з ПДВ
|
50 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Рудяк Володимир Миколайович |
52 194,00
UAH з ПДВ
|
50 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
59 800,00
UAH з ПДВ
|
59 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
50 100,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 13:05
|
угода комп 50100,00.pdf | укладений |
25 березня 2019 13:04
|