Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (ноутбук 2шт., персональний комп'ютер 2шт. )
Очікувана вартість
65 200,00 UAH
UA-2019-03-02-000063-a c37905af664d4110b33dafc03770edf9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Георгіївна Маліцька

+380952908529
+380626223310
schoolslepih@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Слов'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтенат І-ІІІ ступенів № 23 Донецької областої ради
Код ЄДРПОУ: 25967660
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Торська, 2
Контактна особа: Татьяна Георгіївна Маліцька
+380952908529,+380626223310
schoolslepih@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2019 17:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 15:38
Початок аукціону: 14 березня 2019 12:37
Очікувана вартість: 65 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 652,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов’янськ, вул.Торська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов’янськ, вул.Торська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2019 15:42
проект договору .doc
02 березня 2019 15:42
Допорогова_документацiя_проектор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 березня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В відповідно до тендерної документації : 1 "Власні назви товарів, посилання на певну торгову марку, країну походження, трактуються у значенні словосполучень: або еквівалент" 2 "у разі подання пропозиції Учасником не платником ПДВ, такі пропозиції подаються без врахування ПДВ, та у графі « Ціна за одиницю з ПДВ » та « Сума з ПДВ » зазначається ціна без ПДВ, про що Учасник робить відповідні позначки" 3 буде оцінено остоточну вартість поставки товару з урахуванням платежів, зборів, транспортних видатків
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 04 березня 2019 16:26
Дата відповіді: 05 березня 2019 13:13
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожна поважаюча свою репутацію організація при продажі будь-якої комп'ютерної техніки повинна передбачити постачання даної техніки з ліцензійним ПО, інше неприпустимо, на те існує надто багато контролюючих органів.
Всі зайві вимоги є перешкода й обмежують коло учасників, що призводить до дискримінації участі у торгах, це може вплинути на економію бюджетних коштів тощо.
При підготовці тендерної документації замовник перш за все керується Ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, все решта порушення законодавства:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 52 260,00
UAH з ПДВ
50 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 52 194,00
UAH з ПДВ
50 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 59 800,00
UAH з ПДВ
59 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 14:14
50100 Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2019 12:39
Сертифікати GTL.rar
12 березня 2019 12:39
Windows 10.rar
12 березня 2019 12:39
Інформація про учасника.pdf
12 березня 2019 12:39
52260 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2019 16:11
Електронний підпис
12 березня 2019 16:10
Декларація Philips
12 березня 2019 16:10
СЕС Philips
12 березня 2019 16:10
Lenovo
12 березня 2019 16:10
Cертифікати
12 березня 2019 16:10
Лист-повідомлення
12 березня 2019 16:10
Аналогічний_договір
12 березня 2019 16:10
талон
12 березня 2019 16:10
Відомості_про_учасника
12 березня 2019 16:10
Гарантійниий_лист
12 березня 2019 16:10
Проект_договору
12 березня 2019 16:09
Довідки
12 березня 2019 16:09
Установчі
12 березня 2019 16:09
Технічні_вимоги
12 березня 2019 16:09
Цінова_пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 50 100,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:13

Документи

14 березня 2019 15:13
Електронний підпис
14 березня 2019 15:11
ПОВ КОМП 2019.pdf
14 березня 2019 15:11
ПРОТОКОЛ КОМП2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
50 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 15:13
Електронний підпис
14 березня 2019 15:11
ПОВ КОМП 2019.pdf
14 березня 2019 15:11
ПРОТОКОЛ КОМП2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 13:05
угода комп 50100,00.pdf укладений
25 березня 2019 13:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 350,00 UAH)