Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо дрібним оптом- партіями)_7500694
Очікувана вартість
3 906 000,00 UAH
UA-2019-03-01-002612-a ● 71cf68059b484c9fb64635f06b5ad9de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380501002437,+380443232018 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 3 906 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117180 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163432 літр
Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо дрібним оптом- партіями)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 17:08 |
Додаток 6 - Проект договору.doc | |
01 березня 2019 17:08 |
ТД ДП опт 7500694.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-01-002612-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 25 березня 2019 16:49
Не відповідність пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
Шановний Замовнику!
Згідно з вимогою у Примітках до тендерної документації, потрібно : "Копії документів, які надаються учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів ОБОВ'ЯЗКОВО МАЮТЬ МІСТИТИ напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та ДАТУ ЗАСВІДЧЕННЯ копії документу."
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" всі копії документів не містять ДАТИ ЗАСВІДЧЕННЯ, а особливо: Сертифікати відповідності, паспорти якості , Договір перевезення вантажів автотранспортом № 209/ГС-18 від 02 липня 2018 року (до якого надана Ліцензія на перевезення). Тобто, документи не свідчать про їх актуальність, а також не відповідають вимозі щодо ОБОВ'ЯЗКОВОЇ ДАТИ ЗАСВІДЧЕННЯ НА КОПІЯХ ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКА ( не тільки Переможця).
Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"" не відповідає умовам Документації в цій частині.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимоги Тендерної документації учасником ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" – не виконані., а тому рішення протоколу №2 від 20.03. 2019 року є неправомірним, а пропозиція є такою, що потребує відхилення на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ".
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогою у Примітках до тендерної документації, потрібно : "Копії документів, які надаються учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів ОБОВ'ЯЗКОВО МАЮТЬ МІСТИТИ напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та ДАТУ ЗАСВІДЧЕННЯ копії документу."
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" всі копії документів не містять ДАТИ ЗАСВІДЧЕННЯ, а особливо: Сертифікати відповідності, паспорти якості , Договір перевезення вантажів автотранспортом № 209/ГС-18 від 02 липня 2018 року (до якого надана Ліцензія на перевезення). Тобто, документи не свідчать про їх актуальність, а також не відповідають вимозі щодо ОБОВ'ЯЗКОВОЇ ДАТИ ЗАСВІДЧЕННЯ НА КОПІЯХ ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКА ( не тільки Переможця).
Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"" не відповідає умовам Документації в цій частині.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимоги Тендерної документації учасником ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" – не виконані., а тому рішення протоколу №2 від 20.03. 2019 року є неправомірним, а пропозиція є такою, що потребує відхилення на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ".
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 17:27
Вітаємо!
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, примітка "Копії документів, які надаються учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів ОБОВ'ЯЗКОВО МАЮТЬ МІСТИТИ напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та ДАТУ ЗАСВІДЧЕННЯ копії документу." стосується документів, які вказані в п. 2.2. додатку 8 до Тендерної документації, вимоги в цій частині учасником-переможцем виконано.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, примітка "Копії документів, які надаються учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів ОБОВ'ЯЗКОВО МАЮТЬ МІСТИТИ напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та ДАТУ ЗАСВІДЧЕННЯ копії документу." стосується документів, які вказані в п. 2.2. додатку 8 до Тендерної документації, вимоги в цій частині учасником-переможцем виконано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
3 798 813,41
UAH з ПДВ
|
3 798 813,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
3 892 950,24
UAH з ПДВ
|
3 834 114,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС" |
3 843 920,64
UAH з ПДВ
|
3 843 920,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" |
3 874 003,20
UAH з ПДВ
|
3 874 003,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Переможець |
3 798 813,41
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:58
|
Глобал-612.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2019 16:52
|
ДУ 3 ГЛОБАЛ СЕЙЛ від 13.11.19 002612.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2019 18:36
|
ДУ 2 з ГЛОБАЛ СЕЙЛ 002612.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2019 18:03
|
ДУ 1 ГЛОБАЛ СЕЙЛ 002612.PDF | зміни до договору |
03 травня 2019 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 15:41
|
ТОВ ГЛОБАЛ СЕЙл.pdf | укладений |
03 квітня 2019 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 030419-02/197Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 030419-02/197Пс |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 030419-02/197Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 030419-02/197Пс |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сума договору після внесення змін - 3 383 217.42 грн. Кількість товарів після внесення змін - 152 845 л. |
Номер договору про закупівлю: | 030419-02/197Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума договору після внесення змін: 4 040 289,42 грн. Кількість товарів після внесення змін: 178 845 л. |
Номер договору про закупівлю: | 030419-02/197Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |