Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Новгород-Сіверському, Семенівському, Сосницькому, Коропському районах Чернігівської області)
Code DK 021:2015 - 63710000-9 «Services on land transport» (Services operating maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in the Novgorod-Siversky, Semenivsky, Sosnitsky, Koropsky districts Chernihiv region)
Очікувана вартість
52 570 846,00 UAH
UA-2019-03-01-002296-a 83dfe53e2684446098a0a3ead7143578
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
National ID: 04014246
Contact point: Artemenko Irina Anatolyevna
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 березня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 15:12
Очікувана вартість: 52 570 846,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 263 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 березня 2019 15:53
Enquiries until: 22 березня 2019 18:00
Complaints submission until: до 28 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 52 570 846 UAH including VAT
Minimal lowering step: 263 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Новгород-Сіверському, Семенівському, Сосницькому, Коропському районах Чернігівської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігівська область, автомобільні дороги загального користування місцевого значення у Новгород-Сіверському, Семенівському, Сосницькому, Коропському районах
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Code DK 021:2015 - 63710000-9 «Services on land transport» (Services operating maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in the Novgorod-Siversky, Semenivsky, Sosnitsky, Koropsky districts Chernihiv region)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 12:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1 Н.docx
25 березня 2019 12:37
ТЗ зі змінами експлуатація Н.rtf
25 березня 2019 12:37
ТД зі змінами експлуатація Н.doc
01 березня 2019 15:54
ТД експлуатація Н.doc
01 березня 2019 15:54
Проект договору.doc
01 березня 2019 15:54
ТЗ експлуатація Н.rtf
25 березня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 12:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1 Н.docx
25 березня 2019 12:37
ТЗ зі змінами експлуатація Н.rtf
25 березня 2019 12:37
ТД зі змінами експлуатація Н.doc
01 березня 2019 15:54
ТД експлуатація Н.doc
01 березня 2019 15:54
Проект договору.doc
01 березня 2019 15:54
ТЗ експлуатація Н.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-01-002296-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 21 березня 2019 13:53
Щодо тендерної документації
Відповідно до умов п. 1.1. розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: «гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким гарантує, що згоден виконати весь обсяг послуг, зазначений в Технічному завданні (ДОДАТОК 6 до тендерної документації), без одержання авансу на послуги». Дана вимога суперечить умовам Проекту Договору (надалі – Договору), а саме: в пункті п. 4.2 Договору встановлено, що «попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця, лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт». Пунктом 2.5 Договору встановлено: «Закупівлю, одержання, складування, збереження необхідних для надання послуг матеріалів, устаткування та інших ресурсів здійснює Виконавець». Закупівля матеріалів, необхідних для надання послуг, складає значний відсоток вартості послуг і потребує суттєвих фінансових вкладень Виконавця для їх придбання. Таким чином, вважаємо, що ненадання авансу за Договором призводить до обмеження конкуренції та створює перешкоди для участі в зазначеній закупівлі широкого кола учасників. Вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги, щодо надання Учасником вищезазначеного Гарантійного листа та залишити можливість надання Замовником авансового платежу. У випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:34
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН
ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Розглянувши вимогу щодо внесення змін до тендерної документації та виключення вимоги щодо надання Учасником гарантійного листа, складеного у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що згоден виконати весь обсяг послуг, зазначений в Технічному завданні (ДОДАТОК 6) до тендерної документації, без одержання авансу на послуги, Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Пунктом проекту договору передбачено, що Замовник «може» надати аванс, що означає право замовника, а не його обов'язок. Окрім того, при включенні оскаржуваної вимоги Замовник керувався вимогою Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до якої попередня оплата може здійснюватися лише за наявності рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Замовником передбачено вимогу щодо надання гарантійного листа про початок робіт без авансу, оскільки відсутність авансу жодним чином не має впливати на початок робіт за договором. Оскаржувані вимоги замовника є виключно результатом виконання вимог чинних нормативно-правових актів щодо порядку бюджетного фінансування робіт і не можуть розглядатися як дискримінаційні.

Документи подані скаржником

21 березня 2019 13:53
Проект договору.doc
21 березня 2019 13:53
ТД експлуатація Н.doc

Документи

22 березня 2019 16:34
Протокол від 22.03.2019 №173

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 квітня 2019
UA-2019-03-01-002296-a83dfe53e2684446098a0a3ead7143578
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Учасник Документи Рішення
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 квітня 2019 15:58
Протокол від 10.04.2019 №196
10 квітня 2019 15:58
Протокол від 10.04.2019 №197
10 квітня 2019 15:59
Електронний підпис

Публічні документи

07 травня 2019 10:46
Електронний підпис
07 травня 2019 10:45
Документи переможця
07 травня 2019 10:40
Електронний підпис
07 травня 2019 10:37
Документи переможця
29 березня 2019 15:05
Електронний підпис
29 березня 2019 15:05
Електронний підпис
29 березня 2019 15:03
5 НовСів-Сем-Сосн-Короп.imd
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 4.pdf
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 3.pdf
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 2.pdf
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 1.pdf
29 березня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 15:03
Додаткові документи.pdf
29 березня 2019 15:03
Статут.pdf

Документи

01 квітня 2019 18:03
Звіт з ЄДР (припинено)
10 квітня 2019 16:01
Протокол від 10.04.2019 №196
10 квітня 2019 16:01
Протокол від 10.04.2019 №198
10 квітня 2019 16:02
Електронний підпис

Публічні документи

30 березня 2019 09:52
тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2019 09:52
розрахунки до ДЦ2.pdf
30 березня 2019 09:52
Розрахунки ДЦ 1.pdf
30 березня 2019 09:52
технічне завдання.pdf
30 березня 2019 09:52
відповідність ст.17.pdf
30 березня 2019 09:52
наявність обладнання .pdf
30 березня 2019 09:52
додаткові документи.pdf
30 березня 2019 09:52
5.imd

Документи

10 квітня 2019 16:05
Протокол від 10.04.2019 №196
10 квітня 2019 16:05
Протокол від 10.04.2019 №199
10 квітня 2019 16:06
Електронний підпис

Публічні документи

01 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:06
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:06
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:05
ст.17(1).pdf
01 квітня 2019 16:05
ДЦ 1.pdf
01 квітня 2019 16:05
ДЦ 2.pdf
01 квітня 2019 16:05
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2019 16:05
Про довкілля.pdf
01 квітня 2019 16:05
Статут оригінал.PDF
01 квітня 2019 16:05
ст. 17.pdf
01 квітня 2019 16:05
Персональні дані.pdf
01 квітня 2019 16:05
Копія паспорту.pdf
01 квітня 2019 16:05
Копія витягу.pdf
01 квітня 2019 16:05
ДОГОВІР ПОСТАВКИ А-Б 2.pdf
01 квітня 2019 16:05
Довідка про механізми.pdf
01 квітня 2019 16:05
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

ТОВ "Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 40 281 169,70
UAH з ПДВ
32 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона" 49 263 912,00
UAH з ПДВ
32 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" 47 694 172,80
UAH з ПДВ
47 694 172,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:06
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:06
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:05
ст.17(1).pdf
01 квітня 2019 16:05
ДЦ 1.pdf
01 квітня 2019 16:05
ДЦ 2.pdf
01 квітня 2019 16:05
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2019 16:05
Про довкілля.pdf
01 квітня 2019 16:05
Статут оригінал.PDF
01 квітня 2019 16:05
ст. 17.pdf
01 квітня 2019 16:05
Персональні дані.pdf
01 квітня 2019 16:05
Копія паспорту.pdf
01 квітня 2019 16:05
Копія витягу.pdf
01 квітня 2019 16:05
ДОГОВІР ПОСТАВКИ А-Б 2.pdf
01 квітня 2019 16:05
Довідка про механізми.pdf
01 квітня 2019 16:05
ISO 9001.pdf

Публічні документи

30 березня 2019 09:52
тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2019 09:52
розрахунки до ДЦ2.pdf
30 березня 2019 09:52
Розрахунки ДЦ 1.pdf
30 березня 2019 09:52
технічне завдання.pdf
30 березня 2019 09:52
відповідність ст.17.pdf
30 березня 2019 09:52
наявність обладнання .pdf
30 березня 2019 09:52
додаткові документи.pdf
30 березня 2019 09:52
5.imd

Публічні документи

07 травня 2019 10:46
Електронний підпис
07 травня 2019 10:45
Документи переможця
07 травня 2019 10:40
Електронний підпис
07 травня 2019 10:37
Документи переможця
29 березня 2019 15:05
Електронний підпис
29 березня 2019 15:05
Електронний підпис
29 березня 2019 15:03
5 НовСів-Сем-Сосн-Короп.imd
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 4.pdf
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 3.pdf
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 2.pdf
29 березня 2019 15:03
Кошторис частина 1.pdf
29 березня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 15:03
Додаткові документи.pdf
29 березня 2019 15:03
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВ "Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Рішення скасоване 32 399 999,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 16:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Відхилено 32 399 999,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 16:52
ТОВ "Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона"
#05388693
Рішення скасоване 32 400 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:55
ТОВ "Ніжинська пересувна шляхобудівельна механізована колона"
#05388693
Відхилено 32 400 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 17:04
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"
#03448244
Переможець 47 694 172,80
UAH з ПДВ
06 травня 2019 16:31

Документи

23 квітня 2019 16:52
Електронний підпис

Документи

03 травня 2019 17:04
Електронний підпис
03 травня 2019 17:00
324
03 травня 2019 16:56
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"
#03448244
47 694 172,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:18
6_4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:13
Електронний підпис укладений
23 листопада 2019 10:01
6_3.pdf зміни до договору
23 листопада 2019 09:59
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 09:00
6_2.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 08:20
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 09:39
6_1.pdf зміни до договору
12 липня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 11:42
6 укладений
24 травня 2019 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення місця надання послуг та переліку автомобільних доріг
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості послуг у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 672 646,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 278 774,32 UAH)