Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
466 800,00 UAH
UA-2019-03-01-002274-a ● 78159fb00ec042d4a343e9ce7f3e9fc8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03077871 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 |
Контактна особа: |
Ольга Гнатенко +380472335605 kardio_ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 12:35 |
Очікувана вартість: | 466 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 штука
Дезінфекційний засіб «Хлорантоін» або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
249 штука
Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол», фасовка банка 1кг або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
15 штука
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь, ВМП,знезараження медичних відходів та медичних виробів одноразового використання Бланідас №300 в таблетках, упаковка банка 300 таблеток або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
227 штука
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив», фасовка 1000 мл або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штука
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, суміщеної із достерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, в тому числі ендоскопів та інструментів до них, стерилізації виробів медичного призначення «Лізоформін 3000», фасовка 1000 мл або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
155 штука
Засіб для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН, фасовка флакон 1000 мл або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штука
Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки рук та шкіри, поверхонь та ВМП «Віпасепт», фасовка флакон 1000 мл або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
3 штука
Дезінфікуючий засіб для обробки рук, шкіри, невеликих за площею поверхонь, некритичних медичних виробів «Неосептін перевін серветки» фасовка банка 200 шт або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
46 штука
Дезінфікуючий засіб для деконтамінації та детоксикації шкіри «Біонол бактерицид» фасовка 1000 мл або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 штука
Засіб дезінфікуючий Аніоспрей квік UA, фасовка флакон 1000 мл курковим розпилювачем або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 штука
Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів«АХД 2000 експрес» або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
12 штука
Концентрований засіб для достерилізаційного очищення ВМП ручним та автоматичним способом «Ензоклін», флакон 1000 мл з дозуючим носиком або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
6 штука
Засіб для дезінфекції рук Аніосгель 800 UA, фасовка флакон 1000 мл або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
576 штука
Дезінфекційний засіб для знезараження медичних відходів та виробів одноразового використання «Бланідас, марка А», банка 1 кг або екв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Мечникова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 15:50 |
Додаток 1(тенд. пропоз.).docx | |
01 березня 2019 15:50 |
Додаток 5 (лист-згода).docx | |
01 березня 2019 15:50 |
Додаток 3 (ст.17).docx | |
01 березня 2019 15:50 |
Додаток 2 (ст.16).docx | |
01 березня 2019 15:50 |
Додаток 4 (мед.-тех.характ.).docx | |
01 березня 2019 15:50 |
Додаток 6. Проект Договору та порядок змін.doc | |
01 березня 2019 15:50 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-01-002274-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 04 березня 2019 17:55
порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
А відповідно до п.4. Додатку №4 до тендерної документації, на кожний дезінфікуючий засіб необхідно надати: «оригінал гарантійного листа (листи) виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора чи іншого уповноваженого на це виробником».
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника тільки підтверджує бажання Замовника привести до перемоги заздалегідь визначеного переможця, оскільки медико-технічні вимоги до предмета закупівлі вказують на товар, що виробляє тільки ТОВ «Бланідас» а ТОВ «Лізоформ» є єдиним представником даного виробника засобів під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
По-друге, щодо медико-технічних вимог до:
1. Дезінфекційний засіб «Хлорантоін», та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол» на даний час не мають реєстрації.
А, відповідно до Ч.3 ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
2. У вимогах щодо препарату Бланідас №300 є пункт: Банка 1 кг (300 таблеток в банці). А якщо у банці буде 330 таблеток, це буде порушенням МТВ?
3. У вимогах щодо препарату«Бланідас Актив» є пункти:
Дезінфекція виробів медичного призначення при експозиції не >5 хв; але не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій. Бо експозиція при дерматомікозах може суттєво відрізнятися від експозиції при інфекціях бактеріальної етіології.
Термін придатності робочого розчину не > 16 діб. Чому заявник проти можливості більшого терміну використання робочих розчинів? Якщо є можливість використовувати розчини більше часу невже це погано?
Температура зберігання не нижче 0°С та не вище +40°С. Чим може бути гірше для закладу, якщо засіб може зберігатися при Т нижче за 0 °С?
У вимогах щодо Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, суміщеної із достерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, в тому числі ендоскопів та інструментів до них, стерилізації виробів медичного призначення «Лізоформін 3000».
У складі Лізоформін 3000 – основна діюча речовина, це глутаровий альдегід, але відомо, що глутаровий альдегід по – перше фіксує на поверхнях виробів та поверхонь органічні забруднення (кров, лімфа та ін), по – друге при випаровуванні дуже часто викликає алергічні реакції у працюючого персоналу, по – третє має дуже виразний та неприємний запах. Тому не рекомендовано використання препаратів даної групи для дезінфекції поверхонь та дезінфекції забрудненого медичного інструментарію.
Також є пункти:
Кількість л робочого розчину для дезінфекції поверхонь не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій.
Кількість л робочого розчину для дезінфекції ВМП не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не ясно чому не можна пропонувати засіб, з концентрату якого можно виготовити більш ніж 400л робочого розчину?
4. У вимогах щодо Дезінфікуючий засіб для деконтамінації та детоксикації шкіри «Біонол бактерицид» є пункти:
Вміст діючих речовин алкілдиметилбензиламоній хлорид не менше 1,0%., у методичних вказівках на даний засіб у п.1.3 склад засобу вказано: алкілдиметилбензиламоній хлорид 0,5 - 1,0%., т.ч. є вірогідність, що замовник отримає партію зі складом і 0,5 % алкілдиметилбензиламоній хлориду.
Засіб володіє бактерицидною, віруліцидною, фунгіцидною та спороцидною активність.
Даний засіб розроблено для миття рук медичного персоналу і він має дуже низький % діючих речовин 0,5 - 1,0% , до того ж алкілдиметилбензиламоній хлорид відноситься до групи ЧАС які взагалі не діють на віруси без оболонки, та ні в якому разі не можуть мати спороцидну дію.
5. Медико-технічні вимоги до засобу для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН, це просто копія з методичних вказівок на даний засіб, де навіть не прибрана назва СОФТА-МАН.
Тому, неможливо надати аналог, якщо назва є навіть у МТВ та чітко, до сотих, вказані відсотки хімічного складу.
Єдиним учасником що може запропонувати засіб для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН є Б. Браун в Україні.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби по пунктам 1-4 є ТОВ «Лізоформ» під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог на дезінфекційні засоби конкретний хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
3) Прибрати з тендерної документації Дезінфекційний засіб «Хлорантоін» та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол».
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
А відповідно до п.4. Додатку №4 до тендерної документації, на кожний дезінфікуючий засіб необхідно надати: «оригінал гарантійного листа (листи) виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора чи іншого уповноваженого на це виробником».
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника тільки підтверджує бажання Замовника привести до перемоги заздалегідь визначеного переможця, оскільки медико-технічні вимоги до предмета закупівлі вказують на товар, що виробляє тільки ТОВ «Бланідас» а ТОВ «Лізоформ» є єдиним представником даного виробника засобів під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
По-друге, щодо медико-технічних вимог до:
1. Дезінфекційний засіб «Хлорантоін», та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол» на даний час не мають реєстрації.
А, відповідно до Ч.3 ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
2. У вимогах щодо препарату Бланідас №300 є пункт: Банка 1 кг (300 таблеток в банці). А якщо у банці буде 330 таблеток, це буде порушенням МТВ?
3. У вимогах щодо препарату«Бланідас Актив» є пункти:
Дезінфекція виробів медичного призначення при експозиції не >5 хв; але не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій. Бо експозиція при дерматомікозах може суттєво відрізнятися від експозиції при інфекціях бактеріальної етіології.
Термін придатності робочого розчину не > 16 діб. Чому заявник проти можливості більшого терміну використання робочих розчинів? Якщо є можливість використовувати розчини більше часу невже це погано?
Температура зберігання не нижче 0°С та не вище +40°С. Чим може бути гірше для закладу, якщо засіб може зберігатися при Т нижче за 0 °С?
У вимогах щодо Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, суміщеної із достерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, в тому числі ендоскопів та інструментів до них, стерилізації виробів медичного призначення «Лізоформін 3000».
У складі Лізоформін 3000 – основна діюча речовина, це глутаровий альдегід, але відомо, що глутаровий альдегід по – перше фіксує на поверхнях виробів та поверхонь органічні забруднення (кров, лімфа та ін), по – друге при випаровуванні дуже часто викликає алергічні реакції у працюючого персоналу, по – третє має дуже виразний та неприємний запах. Тому не рекомендовано використання препаратів даної групи для дезінфекції поверхонь та дезінфекції забрудненого медичного інструментарію.
Також є пункти:
Кількість л робочого розчину для дезінфекції поверхонь не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій.
Кількість л робочого розчину для дезінфекції ВМП не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не ясно чому не можна пропонувати засіб, з концентрату якого можно виготовити більш ніж 400л робочого розчину?
4. У вимогах щодо Дезінфікуючий засіб для деконтамінації та детоксикації шкіри «Біонол бактерицид» є пункти:
Вміст діючих речовин алкілдиметилбензиламоній хлорид не менше 1,0%., у методичних вказівках на даний засіб у п.1.3 склад засобу вказано: алкілдиметилбензиламоній хлорид 0,5 - 1,0%., т.ч. є вірогідність, що замовник отримає партію зі складом і 0,5 % алкілдиметилбензиламоній хлориду.
Засіб володіє бактерицидною, віруліцидною, фунгіцидною та спороцидною активність.
Даний засіб розроблено для миття рук медичного персоналу і він має дуже низький % діючих речовин 0,5 - 1,0% , до того ж алкілдиметилбензиламоній хлорид відноситься до групи ЧАС які взагалі не діють на віруси без оболонки, та ні в якому разі не можуть мати спороцидну дію.
5. Медико-технічні вимоги до засобу для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН, це просто копія з методичних вказівок на даний засіб, де навіть не прибрана назва СОФТА-МАН.
Тому, неможливо надати аналог, якщо назва є навіть у МТВ та чітко, до сотих, вказані відсотки хімічного складу.
Єдиним учасником що може запропонувати засіб для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН є Б. Браун в Україні.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби по пунктам 1-4 є ТОВ «Лізоформ» під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог на дезінфекційні засоби конкретний хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
3) Прибрати з тендерної документації Дезінфекційний засіб «Хлорантоін» та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол».
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Скасована
Дата: 04 березня 2019 17:58
Причина: не повністю завантажено текст
Номер вимоги: UA-2019-03-01-002274-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 04 березня 2019 18:01
порушення положень ЗУ «Про публічні закупівлі»
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
А відповідно до п.4. Додатку №4 до тендерної документації, на кожний дезінфікуючий засіб необхідно надати: «оригінал гарантійного листа (листи) виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора чи іншого уповноваженого на це виробником».
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника тільки підтверджує бажання Замовника привести до перемоги заздалегідь визначеного переможця, оскільки медико-технічні вимоги до предмета закупівлі вказують на товар, що виробляє тільки ТОВ «Бланідас» а ТОВ «Лізоформ» є єдиним представником даного виробника засобів під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
По-друге, щодо медико-технічних вимог до:
1. Дезінфекційний засіб «Хлорантоін», та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол» на даний час не мають реєстрації.
А, відповідно до Ч.3 ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
2. У вимогах щодо препарату Бланідас №300 є пункт: Банка 1 кг (300 таблеток в банці). А якщо у банці буде 330 таблеток, це буде порушенням МТВ?
3. У вимогах щодо препарату«Бланідас Актив» є пункти:
Дезінфекція виробів медичного призначення при експозиції не >5 хв; але не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій. Бо експозиція при дерматомікозах може суттєво відрізнятися від експозиції при інфекціях бактеріальної етіології.
Термін придатності робочого розчину не > 16 діб. Чому заявник проти можливості більшого терміну використання робочих розчинів? Якщо є можливість використовувати розчини більше часу невже це погано?
Температура зберігання не нижче 0°С та не вище +40°С. Чим може бути гірше для закладу, якщо засіб може зберігатися при Т нижче за 0 °С?
У вимогах щодо Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, суміщеної із достерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, в тому числі ендоскопів та інструментів до них, стерилізації виробів медичного призначення «Лізоформін 3000».
У складі Лізоформін 3000 – основна діюча речовина, це глутаровий альдегід, але відомо, що глутаровий альдегід по – перше фіксує на поверхнях виробів та поверхонь органічні забруднення (кров, лімфа та ін), по – друге при випаровуванні дуже часто викликає алергічні реакції у працюючого персоналу, по – третє має дуже виразний та неприємний запах. Тому не рекомендовано використання препаратів даної групи для дезінфекції поверхонь та дезінфекції забрудненого медичного інструментарію.
Також є пункти:
Кількість л робочого розчину для дезінфекції поверхонь не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій.
Кількість л робочого розчину для дезінфекції ВМП не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не ясно чому не можна пропонувати засіб, з концентрату якого можно виготовити більш ніж 400л робочого розчину?
4. У вимогах щодо Дезінфікуючий засіб для деконтамінації та детоксикації шкіри «Біонол бактерицид» є пункти:
Вміст діючих речовин алкілдиметилбензиламоній хлорид не менше 1,0%., у методичних вказівках на даний засіб у п.1.3 склад засобу вказано: алкілдиметилбензиламоній хлорид 0,5 - 1,0%., т.ч. є вірогідність, що замовник отримає партію зі складом і 0,5 % алкілдиметилбензиламоній хлориду.
Засіб володіє бактерицидною, віруліцидною, фунгіцидною та спороцидною активність.
Даний засіб розроблено для миття рук медичного персоналу і він має дуже низький % діючих речовин 0,5 - 1,0% , до того ж алкілдиметилбензиламоній хлорид відноситься до групи ЧАС які взагалі не діють на віруси без оболонки, та ні в якому разі не можуть мати спороцидну дію.
5. Медико-технічні вимоги до засобу для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН, це просто копія з методичних вказівок на даний засіб, де навіть не прибрана назва СОФТА-МАН.
Тому, неможливо надати аналог, якщо назва є навіть у МТВ та чітко, до сотих, вказані відсотки хімічного складу.
Єдиним учасником що може запропонувати засіб для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН є Б. Браун в Україні.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби по пунктам 1-4 є ТОВ «Лізоформ» під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог на дезінфекційні засоби конкретний хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
3) Прибрати з тендерної документації Дезінфекційний засіб «Хлорантоін» та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол».
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
А відповідно до п.4. Додатку №4 до тендерної документації, на кожний дезінфікуючий засіб необхідно надати: «оригінал гарантійного листа (листи) виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора чи іншого уповноваженого на це виробником».
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника тільки підтверджує бажання Замовника привести до перемоги заздалегідь визначеного переможця, оскільки медико-технічні вимоги до предмета закупівлі вказують на товар, що виробляє тільки ТОВ «Бланідас» а ТОВ «Лізоформ» є єдиним представником даного виробника засобів під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
По-друге, щодо медико-технічних вимог до:
1. Дезінфекційний засіб «Хлорантоін», та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол» на даний час не мають реєстрації.
А, відповідно до Ч.3 ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
2. У вимогах щодо препарату Бланідас №300 є пункт: Банка 1 кг (300 таблеток в банці). А якщо у банці буде 330 таблеток, це буде порушенням МТВ?
3. У вимогах щодо препарату«Бланідас Актив» є пункти:
Дезінфекція виробів медичного призначення при експозиції не >5 хв; але не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій. Бо експозиція при дерматомікозах може суттєво відрізнятися від експозиції при інфекціях бактеріальної етіології.
Термін придатності робочого розчину не > 16 діб. Чому заявник проти можливості більшого терміну використання робочих розчинів? Якщо є можливість використовувати розчини більше часу невже це погано?
Температура зберігання не нижче 0°С та не вище +40°С. Чим може бути гірше для закладу, якщо засіб може зберігатися при Т нижче за 0 °С?
У вимогах щодо Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, суміщеної із достерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, в тому числі ендоскопів та інструментів до них, стерилізації виробів медичного призначення «Лізоформін 3000».
У складі Лізоформін 3000 – основна діюча речовина, це глутаровий альдегід, але відомо, що глутаровий альдегід по – перше фіксує на поверхнях виробів та поверхонь органічні забруднення (кров, лімфа та ін), по – друге при випаровуванні дуже часто викликає алергічні реакції у працюючого персоналу, по – третє має дуже виразний та неприємний запах. Тому не рекомендовано використання препаратів даної групи для дезінфекції поверхонь та дезінфекції забрудненого медичного інструментарію.
Також є пункти:
Кількість л робочого розчину для дезінфекції поверхонь не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не має переліку по відношенню до збудників яких інфекцій.
Кількість л робочого розчину для дезінфекції ВМП не >400 л при експозиції не <60 хв.
Не ясно чому не можна пропонувати засіб, з концентрату якого можно виготовити більш ніж 400л робочого розчину?
4. У вимогах щодо Дезінфікуючий засіб для деконтамінації та детоксикації шкіри «Біонол бактерицид» є пункти:
Вміст діючих речовин алкілдиметилбензиламоній хлорид не менше 1,0%., у методичних вказівках на даний засіб у п.1.3 склад засобу вказано: алкілдиметилбензиламоній хлорид 0,5 - 1,0%., т.ч. є вірогідність, що замовник отримає партію зі складом і 0,5 % алкілдиметилбензиламоній хлориду.
Засіб володіє бактерицидною, віруліцидною, фунгіцидною та спороцидною активність.
Даний засіб розроблено для миття рук медичного персоналу і він має дуже низький % діючих речовин 0,5 - 1,0% , до того ж алкілдиметилбензиламоній хлорид відноситься до групи ЧАС які взагалі не діють на віруси без оболонки, та ні в якому разі не можуть мати спороцидну дію.
5. Медико-технічні вимоги до засобу для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН, це просто копія з методичних вказівок на даний засіб, де навіть не прибрана назва СОФТА-МАН.
Тому, неможливо надати аналог, якщо назва є навіть у МТВ та чітко, до сотих, вказані відсотки хімічного складу.
Єдиним учасником що може запропонувати засіб для дезінфекції шкіри рук СОФТА-МАН є Б. Браун в Україні.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби по пунктам 1-4 є ТОВ «Лізоформ» під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог на дезінфекційні засоби конкретний хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
3) Прибрати з тендерної документації Дезінфекційний засіб «Хлорантоін» та Дезінфекційний концентрований засіб «Біонол».
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 10:48
Шановний Учаснику! Керуючись ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо надання оригіналів гарантійних листів тих виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), продукція яких буде зазначена у тендерній пропозиції. Листи виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), підтверджують те, що товар у об’ємах цих електронних торгів врахований у планах власного виробництва на 2019 рік чи є в наявності. Виробники медичних матеріалів, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них. Також, Вами не вказано у зверненні, яким саме чином надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів від виробників дискримінують Вас як потенційного Учасника процедури закупівлі. Отже, вимога отримати гарантійні листи не є дискримінаційною до учасників тендеру, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і у нас, на даний час, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо засобів "Хлорантоін" та "Біонол", які на даний час мають реєстрацію, але термін такої реєстрації вичерпаний. Зважаючи на ситуацію, щодо відсутності процедури реєстрації/перереєстрації дезінфекційних засобів в Україні, відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 14.03.2018р. №178, на вищезазначені засоби отримані позитивні висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи в 2018 році.
В наслідок того що в Україні на даний час не створена нормативно-правова база для здійснення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів згідно Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», відсутня можливість вчасної перереєстрації вже відомих (раніше зареєстрованих) дезінфекційних засобів i легального впровадження нових дезінфекційних засобів, виробники не мають можливості вчасно отримати нові затверджені методичні вказівки з застосування та Свідоцтва про Державну реєстрацію за вiдсутностi легітимного механізму їх впровадження. У відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р. п. 4 вказаної Постанови зазначає: «Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цього Порядку».
Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України повиннен зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на сьогодні МОЗ України (не дивлячись на те, що вже з моменту виходу Постанови №178 сплинув доволі великий термін часу) не веде реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду.
Таким чином, до розв'язання ситуації стосовно державної реєстрації дезінфекційних засобів в Україні, можливо вважати дійсними - Методичні вказівки щодо застосування вищезазначених засобів, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Щодо наведених Вами запитань, стосовно технічних вимог до предмету закупівлі (фасовка в банках, експозиції, терміну придатності робочого розчину, температура зберігання, і так далі), то згідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» п.3 ст. 22 зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Нашим закладам такі вимоги були зазначені в тендерній документації.
Виходячи з вищенаведеного наш заклад діє виключно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства.
Щодо засобів "Хлорантоін" та "Біонол", які на даний час мають реєстрацію, але термін такої реєстрації вичерпаний. Зважаючи на ситуацію, щодо відсутності процедури реєстрації/перереєстрації дезінфекційних засобів в Україні, відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 14.03.2018р. №178, на вищезазначені засоби отримані позитивні висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи в 2018 році.
В наслідок того що в Україні на даний час не створена нормативно-правова база для здійснення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів згідно Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», відсутня можливість вчасної перереєстрації вже відомих (раніше зареєстрованих) дезінфекційних засобів i легального впровадження нових дезінфекційних засобів, виробники не мають можливості вчасно отримати нові затверджені методичні вказівки з застосування та Свідоцтва про Державну реєстрацію за вiдсутностi легітимного механізму їх впровадження. У відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р. п. 4 вказаної Постанови зазначає: «Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цього Порядку».
Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України повиннен зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на сьогодні МОЗ України (не дивлячись на те, що вже з моменту виходу Постанови №178 сплинув доволі великий термін часу) не веде реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду.
Таким чином, до розв'язання ситуації стосовно державної реєстрації дезінфекційних засобів в Україні, можливо вважати дійсними - Методичні вказівки щодо застосування вищезазначених засобів, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Щодо наведених Вами запитань, стосовно технічних вимог до предмету закупівлі (фасовка в банках, експозиції, терміну придатності робочого розчину, температура зберігання, і так далі), то згідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» п.3 ст. 22 зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Нашим закладам такі вимоги були зазначені в тендерній документації.
Виходячи з вищенаведеного наш заклад діє виключно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-03-01-002274-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 27 березня 2019 09:59
Вимога!
Хабарнику! така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчить про одне -корупційний зговір посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці постачальником. Жалюгідні аргументи відхилення! Вам відомо, що засіб "Біонол" ви не можете закуповувати разом з дезінфікуючими засобами по коду 24450000-3, тому що він НЕ зареєстрований як дезінфікуючий ( не має діючого свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу або не внесений до реєстру МОЗ)?! Тобто пропозиції ваших улюблених постачальників, з якими у вас корупційний зговір повинні бути дискваліфіковані! Щодо жалюгідних корупційних аргументів дискваліфікації нашої пропозиції.Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Законом про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Законом про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 13:47
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Скарги, що стосуються тендерної документації та прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, якщо технічні специфікації призводять до дискримінації учасників тощо. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України №552 від 11.08.2014р. та №798 від 21.09.2010р. №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу, Вами вони не були оскаржені.
Подавши тендерну пропозицію, ви погодились з умовами тендерної документації, в тому числі і щодо відповідності запропонованих Вами еквівалентів умовам тендерної документації.
Рішення тендерного комітету щодо відхилення Вашої пропозиції ґрунтується на невідповідності поданих Вами еквівалентів умовам тендерної документації, що обґрунтовано у протоколі розгляду Вашої тендерної пропозиції.
Нам шкода щодо значної втрати в економії бюджетних коштів, але, в будь-якому випадку, ми обмежені дією чинного законодавства.
Скарги, що стосуються тендерної документації та прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, якщо технічні специфікації призводять до дискримінації учасників тощо. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України №552 від 11.08.2014р. та №798 від 21.09.2010р. №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу, Вами вони не були оскаржені.
Подавши тендерну пропозицію, ви погодились з умовами тендерної документації, в тому числі і щодо відповідності запропонованих Вами еквівалентів умовам тендерної документації.
Рішення тендерного комітету щодо відхилення Вашої пропозиції ґрунтується на невідповідності поданих Вами еквівалентів умовам тендерної документації, що обґрунтовано у протоколі розгляду Вашої тендерної пропозиції.
Нам шкода щодо значної втрати в економії бюджетних коштів, але, в будь-якому випадку, ми обмежені дією чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-03-01-002274-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 29 березня 2019 13:57
Щодо відповіді хабарника
Хабарнику! Вам до торгів надсилали вимоги, в яких зазначалося, що в документації зазначені дискримінаційні вимоги, на що ви давали відповідь: не заважайте дерібанити бюджетні кошти зі "своїм" постачальником, у нас все добре. Тобто було повне ігнорування аргументів скаржника. Враховуючи протизаконну поведінку Замовника-хабарника, небажання економити бюджетні кошти, формальні відписки, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи з метою перешкоджання корупційного дерібану бюджетних коштів країни!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 09:30
Директору ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК». Доводимо до Вашого відома, що розглянувши Вашу скаргу на дискваліфікацію як переможця торгів, хочемо завірити, що ніяких «улюблених» постачальників у нас немає. Ми обґрунтовано, в протоколі відхилення, описали Вам причину дискваліфікації В подальшому, хочеться побажати Вашому керівництву дотримуватися культури висловлених Вами зауважень, інакше змушені будемо звернутися до правоохоронних органів з моральним відшкодуванням, та внесенням для Вас обмежень стосовно проведення торгів
Номер вимоги: UA-2019-03-01-002274-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 01 квітня 2019 09:50
Щодо відповіді...
Не треба бути фахівцем в закупівлях , щоб стало зрозумілим, що торги виписані під певного постачальника. ФОП Озерова і ФОП Гнатюк пов"язані особи і посадові особи Замовника теж зв"язані корупціною домовленістю з цими Учасниками. Різниця в сумах пропозиції на 500 тис. бюджету закупівлі складає всього лише 13 грн!!! Вдумайтеся! Щоб відкриті торги відбулися,треба мінімум двох Учасників. І ніхто з цих Учасників, навіть, не намагався конкурувати. Шановний, думаєте в Державній аудиторській службі та АМКУ дурні? І Ваші формальні протизаконні відписки на дискримінаційність медико-технічного завдання... Вся ця інформація буде направлена в АМКУ і Державну аудиторську службу України!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 11:18
Ще раз зазначаємо, що наш заклад провів закупівлю згідно до норм чинного Законодавства України. Ваші звинувачення на нашу адресу є безпідставними.
Раніше нами зазначена наша позиція щодо вашої пропозиції по цій закупівлі.
Раніше нами зазначена наша позиція щодо вашої пропозиції по цій закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
326 065,50
UAH з ПДВ
|
326 065,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Озерова Віка Володимирівна |
466 787,00
UAH з ПДВ
|
466 787,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГНАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ |
466 800,00
UAH з ПДВ
|
466 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
326 065,50
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 08:47
|
ФОП Озерова Віка Володимирівна #3416402483 |
Переможець |
466 787,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 10:22
|
Додат.угода 3 Озерова.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:29
|
дод угода Озерова 2 продовження.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 10:39
|
доп.угода 1 від 07.11.19.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2019 08:37
|
договір.pdf | укладений |
16 квітня 2019 08:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк. достатній для проведення процедури закупівлі на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода на суму коштів, що не перевищує 20% вартості Договору |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |