Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "АВТОМТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ "ДОК ПРОФ 3"
Очікувана вартість
144 720,00 UAH
UA-2019-03-01-001302-b 0492f085ece14baa9f7fdd87659c6460
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павелко Катерина Миколаївна

+380332720471 buchgalter415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39767861
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Винниченка, 67
Контактна особа: Павелко Катерина Миколаївна
+380332720471
buchgalter415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 144720UAH з ПДВ
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "АВТОМТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ "ДОК ПРОФ 3"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Винниченка, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

01 березня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
#37471425
Переможець 144 720,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 16:04

Документи

01 березня 2019 16:03
Електронний підпис
01 березня 2019 16:02
1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 16:08
1.PDF укладений
01 березня 2019 16:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "АВТОМТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ "ДОК ПРОФ 3" 1 шт 144 720,00
UAH з ПДВ