Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (продукти переробки крові)
Очікувана вартість
99 316,70 UAH
UA-2019-03-01-001174-a c4c751edbbf246c7bf39cbb39876df70
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Єфімова

+380444865763 urtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Інститут урології НАМН України”
Код ЄДРПОУ: 02011918
Вебсайт: http://www.inurol.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, Вул. Володимира Винниченка, 9-А
Контактна особа: Юлія Єфімова
+380444865763
urtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Еритроцити у додатковому розчині 280 мл ±-50 мл + 100 мл САГМ (одна доза) (з урахуванням оплати давання крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимира Винниченка,9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
39 штука
Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині 250 мл ± 50 мл+100 мл розчин САГМ (одна доза) (з урахуванням оплати давання компонентів з крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимира Винниченка,9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
45 штука
Плазма свіжозаморожена, методом фракціонування 225 мл±10% (одна доза) (з урахуванням оплати давання крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимира Винниченка,9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штука
Еритроцити з видаленим тромболейкоцитарним шаром у додатковому розчині 250 ± 50 мл (одна доза)(з урахуванням оплати давання крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимира Винниченка,9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
Еритроцити відмиті 250 ± 50 мл (одна доза)(з урахуванням оплати давання крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимира Винниченка,9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

01 березня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
#42427142
Переможець 96 316,70
UAH
01 березня 2019 12:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:01
DodUgod_01.pdf укладений
23 грудня 2019 13:57
DodUgod_01.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 13:38
Dogovir_33_П.pdf укладений
01 березня 2019 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням обсягів закупівлі, керуючись пп. 3.3, 3.4 та пп.11.1, 11.2 Договору, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 295,10 коп. У результаті сума Договору становить 99 021,60 коп.
Номер договору про закупівлю: 33/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML