Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV)44610000 – 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску- (Сміттєві контейнери)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-03-01-000748-c 52c14562a2fd4c4e947df3fc7bedae75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добровольський Василь Євгенович

5-27-87 malin.ugkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: Добровольський Василь Євгенович
5-27-87
malin.ugkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:23
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт.
Сміттєві контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, вул.Дорошок,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:14
Додаток 1 (контейнери).doc
01 березня 2019 14:14
Додаток 2 (контейнери).docx
01 березня 2019 14:14
Додаток 3 (контейнери).docx
01 березня 2019 14:14
ТД (контейнери).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-23-000013 ● 3449f22b62d04760871151af7b17e7a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
23.04.2019
№27

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.04.2019 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-03-01-000748-c від 01.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виявлені порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до НАКАЗУ 23.04.2019 №27 UA-2019-03-01-000749-c від 01.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель повідомляємо: 01 березня 2019 року в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro (далі- веб-портал) було оприлюднено річний план за номером ІD: UA-P-2019-03-01-000770-c, тa відповідно до якого, заплановано придбання товару на 2019р. у тому числі по предмету закупівлі: «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» за кодом 44610000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (зі змінами) (далі – ДК 021:2015) за процедурою відкритих торгів загальною очікуваною вартістю в сумі 260 000,00 гривень. Відповідно до оголошень про закупівлі, оприлюднених 01 березня 2019 року, за предметом закупівлі: «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», код за ДК 021:2015: 44610000-9- (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), очікувана вартість яких 260 тисяч грн., здійснено закупівлі: - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-01-000749-c 130 тис. грн. - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-01-000748-c 130 тис.грн. (посилання) Дані закупівлі були здійснені відповідно вимог ч.1 та 2 ст. 12 Закону шляхом застосування процедури відкритих торгів (див. посилання) Статтею 2 Закону №922 передбачається, що Замовник, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів, послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, проводить процедуру відкритих торгів, а визначення предмета закупівлі здійснюється згідно наказу Міекономрозвитку від 17.03.2016 №454. Частиною 7 статті 2 Закону № 922 передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону № 922 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Вищезазначені нормативні акти дотримані належним чином (оголошення про проведення відкритих торгів додаються). Щодо поділу Замовником предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Відповідно до вищезазначеного Закону не забороняється опубліковувати декілька оголошень за тим самим предметом закупівлі. Рішення про поділ (на проведення декількох закупівель (оголошень)) прийнялось виходячи з економічної та технічної доц’ільності. Зокрема, прикладом необхідності поділу предмета закупівлі на частини став значний обсяг закупівлі. При цьому, є ризик того, що у разі проведення процедури за єдиним предметом закупівлі (одним оголошенням) не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо обсягу або місця поставки певного товару (контейнерів оцинкованих). Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 з 1 січня 2017 року замовник може здійснювати закупівлі за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Проведення двох закупівель (оголошень) не призвело до дискримінації учасників та збитків для бюджету і дало можливість зекономити кошти дотримавшись всіх принципів згідно Закону.

2019-05-21 14:06:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

RISK1-13_1

RISK1-3_1

RISK1-12

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР АГРО-ТЕХ" 129 000,00
UAH з ПДВ
107 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС" 119 618,40
UAH з ПДВ
107 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Елкопласт Україна 119 618,40
UAH з ПДВ
119 618,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО-Львів 129 697,00
UAH з ПДВ
128 397,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 09:24
1. Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2019 16:29
Договір.docx
16 березня 2019 16:29
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 20:58
Пропозиція_107640.pdf
27 березня 2019 20:58
Довідка_податкова.pdf
27 березня 2019 20:58
Довідка_МВС.pdf
16 березня 2019 16:58
7.інфо_2_17.pdf
16 березня 2019 16:58
6.інфо_6_1_17.pdf
16 березня 2019 16:58
5.інфо_4_1_17.pdf
16 березня 2019 16:58
4.інфо_10_1_17.pdf
16 березня 2019 16:58
3.інфо_2_1_17.pdf
16 березня 2019 16:58
24.Фото габарити_MGB 1100 L.pdf
16 березня 2019 16:58
23. Аналог_договір_2.pdf
16 березня 2019 16:58
22. Аналог_договір_1.pdf
16 березня 2019 16:58
21.Аналог_договір_Малин.pdf
16 березня 2019 16:58
20.Проект договору.pdf
16 березня 2019 16:58
15.Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 17:30
Технічне завдання.pdf
15 березня 2019 17:30
Пропозиція.pdf
15 березня 2019 17:30
Проект договору.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 10:24
Електронний підпис
15 березня 2019 10:20
Пропозиція ЕКО-Львів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР АГРО-ТЕХ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"

ТОВ Елкопласт Україна

ТОВ ЕКО-Львів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКР АГРО-ТЕХ"
#40887579
Рішення скасоване 107 400,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 16:57
ТОВ "УКР АГРО-ТЕХ"
#40887579
Відхилено 107 400,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 17:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"
#34396623
Переможець 107 640,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 17:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"
#34396623
107 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 12:29
5с 001.jpg укладений
15 квітня 2019 12:25
4с 001.jpg укладений
15 квітня 2019 12:25
3с 001.jpg укладений
15 квітня 2019 12:25
2с 001.jpg укладений
15 квітня 2019 12:25
1с 001.jpg укладений
15 квітня 2019 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 107 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 940,00 UAH)