Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015(CPV) – 33630000-5 – Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби – «АХД 2000 експрес»; «Неостерил блакитний»; «Неостерил безбарвний»; «Дезекон ОМ»; «Бланідас Актив»; «Бланідас 300»; «Фермісепт»; «Сурфаніос лемонфреш UA»)
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2019-03-01-000643-c ● 2feddb23cc614c5a9559646204def7a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 25500212 |
Місцезнаходження: | 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138 |
Контактна особа: |
Дунаєва Ірина Дмитрівна +380674323385 idunaeva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 шт
АХД 2000 експрес Каністра 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
30 шт
Неостерил блакитний (Neosteril) Каністра 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
13 шт
Неостерил безбарвний (Neosteril) Каністра 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
5 шт
Дезекон ОМ Флакон 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
6 шт
Бланідас Актив Каністра 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
250 шт
Бланідас 300, гранули Банка 1 кг з мірною ложкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
20 шт
Фермісепт Каністра 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
3 шт
Сурфаніос лемон фреш UA Каністра 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2019 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 13:40 |
Перелік змін дез.doc | |
05 березня 2019 13:40 |
ТД дез зі змінами.docx |
05 березня 2019 13:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2019 13:40 |
Перелік змін дез.doc
|
|||
05 березня 2019 13:40 |
ТД дез зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-01-000643-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 05 березня 2019 09:53
Вимога
Шановний! Засіб дезеліт Т 60 не зареєстрований в Україні як дезінфікуючий. Закуповувати його без регістрації заборонено Законом. Також нагадуємо,що в Україні не існує прального засобу з дезінфікуючим ефектом зареєстрованого як засіб дезіфікуючий. Вимагаємо скорелювати специфікацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2019 13:46
Добрий день! В Тендерну документацію внесено зміни від 05.03.2019 року. Дякую!
Номер вимоги: UA-2019-03-01-000643-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 21 березня 2019 17:11
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації, містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні інших виробників, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні для зазначених торгових марок антимікробна дія, експозиції, Ph та інші характеристики. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні інших виробників, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні для зазначених торгових марок антимікробна дія, експозиції, Ph та інші характеристики. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 17:46
Розглянувши Ваше звернення до Замовника за роз'ясненнями повідомляємо наступне:
Вашій скарзі зазначено, що вимоги в закупівлі суперечать вимогам ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Виходячи тільки з вищенаведеного скарга не є обґрунтованою, оскільки відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень застосовуються норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Сума закупівлі складає 205 000 (двісті п’ять тисяч) гривень, а також в документації до тендерної закупівлі та на електродному майданчику зазначено, що це відкриті торги.
Також зазначаємо, що жодних порушень процедури закупівель Замовником не порушено.
Щодо посилання на те, що Замовником зазначені «технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів)», не відповідає дійсності.
Якщо серед засобів, які Ви реалізовуєте, і не можливо підібрати аналоги або еквіваленти, то є безліч інших виробників та постачальників інших засобів які є еквівалентами або аналогами. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.
Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції.
Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконані умови цієї статті щодо еквівалентів. Таким чином замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов) або еквіваленти, а ваше посилання на те, що замовник зазначив конкретний дезінфікуючий засіб є недоречним.
Виходячи з вищевикладеного не може бути і мови про начебто допущені дискримінаційні вимоги в цій закупівлі. Наш заклад при формуванні закупівлі керувався виключно нормами діючого законодавства, та жодних порушень (а також і тих що Вами зазначені в зверненні) не допущено.
Вашій скарзі зазначено, що вимоги в закупівлі суперечать вимогам ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Виходячи тільки з вищенаведеного скарга не є обґрунтованою, оскільки відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень застосовуються норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Сума закупівлі складає 205 000 (двісті п’ять тисяч) гривень, а також в документації до тендерної закупівлі та на електродному майданчику зазначено, що це відкриті торги.
Також зазначаємо, що жодних порушень процедури закупівель Замовником не порушено.
Щодо посилання на те, що Замовником зазначені «технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів)», не відповідає дійсності.
Якщо серед засобів, які Ви реалізовуєте, і не можливо підібрати аналоги або еквіваленти, то є безліч інших виробників та постачальників інших засобів які є еквівалентами або аналогами. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.
Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції.
Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконані умови цієї статті щодо еквівалентів. Таким чином замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов) або еквіваленти, а ваше посилання на те, що замовник зазначив конкретний дезінфікуючий засіб є недоречним.
Виходячи з вищевикладеного не може бути і мови про начебто допущені дискримінаційні вимоги в цій закупівлі. Наш заклад при формуванні закупівлі керувався виключно нормами діючого законодавства, та жодних порушень (а також і тих що Вами зазначені в зверненні) не допущено.
Номер вимоги: UA-2019-03-01-000643-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 24 березня 2019 10:39
Щодо відповіді
Ще раз акцентуємо увагу, що еквівалентів згідно тих вимог, що зазначені в документації, окрім зазначених в документації торгових марок в Україні НЕ ІСНУЄ!!! Не треба брехати! Ви навмисно прописали завдання таким чином, щоб унеможливити участь з альтернативними торговими марками. Це грубо порушує положення Закону України про публічні закупівлі в частині НЕдискримінаційного підходу до Учасників! На лице корупційна змова посадових осіб з заздалегідь обраним у переможці учасиком. За нашою інформацією, сума "віддяки" становить 40% від вартості заскупівлі. Ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи з метою перешкоджання корупційному "дерібану" бюджетних коштів країни!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 17:15
Шановний Учаснику! Якщо Ви вважаєте, що Замовник надав необґрунтовану відповідь, неправомірно та незаконно відхилив Вашу пропозицію, Вам відома інформація, що посадові особи вимагають від постачальника 40 % хабара та у Вас є докази порушення нашою установою законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на заклад, зловживаючи правами учасника закупівель!
Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на заклад, зловживаючи правами учасника закупівель!
Номер вимоги: UA-2019-03-01-000643-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 27 березня 2019 17:24
Щодо відповіді
Звісно ми надамо докази та звертаємось до вказаних контролюючих органів. Хай вам щастить у спілкуванні з ними!
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2019 10:15
Директору ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК». Доводимо до Вашого відома, що розглянувши Вашу скаргу на дискваліфікацію як учасника торгів, хочемо завірити, що ніяких «улюблених» постачальників у нас немає, тим паче хабарі ми не отримуємо, можливо ви заінтересовуєте хабарами своїх замовників. Ми ж обґрунтовано Вам описали в протоколі відхилення нашу причину дискваліфікації
В завершенні хочеться побажати Вашому керівництву дотримуватися культури висловлених Вами зауважень, інакше змушені будемо звернутися до правоохоронних органів з моральним відшкодуванням, та внесенням для Вас обмежень стосовно проведення торгів
В завершенні хочеться побажати Вашому керівництву дотримуватися культури висловлених Вами зауважень, інакше змушені будемо звернутися до правоохоронних органів з моральним відшкодуванням, та внесенням для Вас обмежень стосовно проведення торгів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
159 830,00
UAH з ПДВ
|
159 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГНАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ |
204 860,00
UAH з ПДВ
|
200 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бучко Іван Володимирович |
204 937,00
UAH з ПДВ
|
200 591,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
159 830,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 16:44
|
ГНАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ #2414200359 |
Переможець |
200 590,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 18:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 15:40
|
ДУ 5 ФОП Гнатюк.pdf | зміни до договору |
06 березня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 17:58
|
77 від 03.04.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:55
|
УГОДА до договору 77.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 09:59
|
Додаткова Угода 77 від 03.04.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 15:16
|
ДУ до дог 77.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2019 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2019 14:27
|
Підписаний контракт | укладений |
04 квітня 2019 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.1 розділу IIIСума договору в наступній редакції: 3.1.Сума цього Договору становить 200 590,00 грн.(двісті тисяч п’ятсот дев’яносто гривень нуль копійок), безПДВ, з них: - кошти загального фонду–160 590,00 грн; - кошти спеціального фонду - 40 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі: "Викласти п.3.1 розділу III Сума договору в наступній редакції: 3.1. Сума цього Договору становить 161 763, 76 грн. (сто шістдесят одна тисяча сімсот шістдесят три гривні 76 копійок), без ПДВ, з них: - кошти медичної субвенції – 160 583, 76 грн., тобто зменшується на 6, 24 грн.; - власні кошти підприємства – 1 180, 00 грн., тобто зменшується на 38 820, 00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |