Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Герметик силіконовий
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-02-28-001496-a ● 4226e0a4d4f845789f60a46dfb60caa1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Світлана Алексійчук +380442920529 mtz@drdg.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39810000-3: Ароматизатори та воски
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
272 штука
Герметик силіконовий (строк поставки товару: протягом 15-ти робочих днів з дати підписання Договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київ, м. Київ, вул. Електриків, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 39810000-3 — Ароматизатори та воски
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 15:16 |
Запит цінових пропозицій герметик силіконовий.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 лютого 2019 23:01
Дата відповіді: 01 березня 2019 08:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В п.1.4 Запиту чітко зазначено, що Учасник може запропонувати еквівалент товару, визначеного в п.1.3 Запиту, який за своїми характеристиками має повністю відповідати характеристикам, наведеним в п.1.3 Запиту. 2) Так 3) Інформацію зазначено в п.3 Запиту.
Строк оплати за товар
Дата подання: 01 березня 2019 13:57
Дата відповіді: 01 березня 2019 14:04
Який строк оплати за товар ?
Відповідь: В п. 2.1. Запиту чітко зазначено, що оплата за договором встановлюється Замовником при підписанні договору.
Строк оплати
Дата подання: 01 березня 2019 14:37
Дата відповіді: 01 березня 2019 15:05
Відповідно до п.7. ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю
Згідно п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель оголошення замовника про закупівлю повинно міститти умови договору
Строк оплати є однією з умов договору як і строк поставки.
Прошу усунути порушення вищевказаних норм законодавства України та вказати строк оплати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля є допороговою, тому на неї не розповсюджується дія Закону України "Про публічні закупівлі".
В п.6.3. "Порядку здійснення допорогових закупівель" зазначено, шо під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Істотні умови договору зазначено в п.2 Запиту. Враховуючи, що умови оплати не відносяться до істотних умов договору, тому їх зазначення в Запиті не вимагається вимогами вказаного "Порядку". Проте, на Ваш запит повідомляємо, що оплата за договором здійснюється за фактично поставлений Товар протягом 10 (десяти) робочих днів після затвердження Покупцем Акта приймання-передачі Товару.
В п.6.3. "Порядку здійснення допорогових закупівель" зазначено, шо під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Істотні умови договору зазначено в п.2 Запиту. Враховуючи, що умови оплати не відносяться до істотних умов договору, тому їх зазначення в Запиті не вимагається вимогами вказаного "Порядку". Проте, на Ваш запит повідомляємо, що оплата за договором здійснюється за фактично поставлений Товар протягом 10 (десяти) робочих днів після затвердження Покупцем Акта приймання-передачі Товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-28-001496-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 05 березня 2019 13:46
Внимание!!!!
ПрАТ Новая линия, обращает внимание на то что в документах участника закупки ТОВ фірма «Анкос, ЛТД» не понятно такой герметик "Универсальный" или "Нетральный"??? что наводит на мысли в его заинтересованости продать любой товар. Так же нету уставных документов
Скасована
Дата: 09 квітня 2019 10:57
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ фірма «Анкос, ЛТД» #21233599 |
Рішення скасоване |
22 848,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 10:57
|
ТОВ фірма «Анкос, ЛТД» #21233599 |
Відхилено |
22 848,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 10:59
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ" #30728887 |
Переможець |
23 196,16
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір поставки герметик силіконовий.pdf | укладений |
02 травня 2019 11:23
|