Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2019-02-28-001131-b 55145fcccaec493a9a1f39f129fd43c8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мигаль Світлана Михайлівна

380322707094 zusdmc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»
Код ЄДРПОУ: 02007101
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27
Контактна особа: Мигаль Світлана Михайлівна
380322707094
zusdmc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником торгів Комунальний заклад Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» 21 січня 2019 року було подано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»), UA-2019-01-21-001114-a. Однак, станом на кінцевий термін подання пропозицій (06 лютого 2019) на торги було подано менше двох тендерних пропозицій, внаслідок чого, торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». 08 лютого 2018 року було повторно подано оголошення про проведення відкритих торгів «ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»), UA-2019-02-08-000556-c. Станом на кінцевий термін подання пропозицій (25 лютого 2019 року) другий раз було подано менше двох тендерних пропозицій, внаслідок чого, торги було вдруге автоматично відмінено електронною системою на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій».
Беручи до уваги вищенаведене тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з метою здійснити закупівлю «ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»), відповідно до п. 4. ч. 2. ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 11 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


1 Послуга: Обсяги надання послуг згідно до Технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Дністерська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

28 лютого 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Сейф-Варта"
#30993965
Переможець 363 528,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 16:29

Документи

28 лютого 2019 16:24
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:23
повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Сейф-Варта"
#30993965
363 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 16:24
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:23
повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 11:37
Scan.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 18:47
Scan.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 18:47
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 11:43
Сейф-Варта.pdf зміни до договору
05 липня 2019 11:42
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 17:11
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 17:11
ДУ1.PDF зміни до договору
14 березня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 14:50
Договір.PDF укладений
11 березня 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони договору
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості слід розуміти продовження строку дії договору на 2020 р. у сумі, що не перевищує 20% суми договору, а саме 70329,60 грн
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 421 977,60
UAH (в тому числі ПДВ 70 329,60 UAH)