ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗЗСО № 313
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-02-28-001022-b ac1c681d91a948a0b30f3ada42191845
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт замовника: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа замовника: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 13:52
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗЗСО № 313
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗЗСО № 313
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 березня 2019 20:40
Електронний цифровий підпис
07 березня 2019 20:39
Перелік змін 313.docx
07 березня 2019 20:39
ТД АПС (313) зміни.docx
07 березня 2019 20:40
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2019 17:46
Електронний цифровий підпис
07 березня 2019 20:39
Перелік змін 313.docx
07 березня 2019 20:39
ТД АПС (313) зміни.docx
28 лютого 2019 15:35
ТД АПС (313).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех.завдання містить різні стадії яукі потребують доповнення інформації
Дата подання: 01 березня 2019 09:41
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:29
Доброго дня. В технічному завданні стоїть першим пунктом розробка проектної документації. для виконання цього пункту необхідно отримати вихідгі данні по обєкту у вигляді технічного паспорту будівлі з експлікацією (призначенням) приміщень. Надайте необхідні данні для виконання умов завдання. Також питання про експертизу проекту? За чий рахунок вона буде проводитись і чи враховувалися ці витрати під час урахування суми тендеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Шановний учаснику технічні паспорти будівлі з експлікацією містяться в учбовому закладі в який вам необхідно звернутися. Експертиза включена в розрахунок тендеру.
Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 01 березня 2019 12:33
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:15
В Тендерній документації передбачено, що «Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015)» Перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Друге, забігаючи наперед, просимо не відповідати, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат, Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Третє, також передбачаючи Вашу відповідь про п. 3 ст. 22 Закона України "Про публічні закупівлі": тендерна документація може містити також іншу інформацію , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, дійсно, в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включати в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне. Але, в нормі частини 3 статті 22 Закону вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А обов’язкова наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. При чому, знову ж таки та стаття 22 містить норму, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України, просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2008, ISO 9001:2009, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості.
У впровадженому Стандарті ISO9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів якості відповідності ISO 9001:20015 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 219 871,00
UAH з ПДВ
219 871,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ЕНЕРДЖІ" 219 999,60
UAH з ПДВ
219 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 16:48
sign.p7s
27 березня 2019 16:33
довідка мвс.pdf
27 березня 2019 16:33
довідка з податкової.pdf
27 березня 2019 16:33
не банкрут.pdf
27 березня 2019 16:32
цінова пропозиція.pdf
15 березня 2019 17:00
sign.p7s
15 березня 2019 14:38
якісні к-сні вимоги.pdf
15 березня 2019 14:32
трудова книжка.pdf
15 березня 2019 14:32
статут.pdf
15 березня 2019 14:32
послужний список.pdf
15 березня 2019 14:32
посвідчення еб.pdf
15 березня 2019 14:32
звіт по аудиту.pdf
15 березня 2019 14:32
посвідчення пб.pdf
15 березня 2019 14:32
аналогічний договір.pdf
15 березня 2019 14:32
якісні к-сні х-стики.pdf
15 березня 2019 14:31
проект договору.pdf
15 березня 2019 14:31
посвідчення еб2.pdf
15 березня 2019 14:31
договір купівлі-продажу.pdf
15 березня 2019 14:31
паспорт+код.pdf
15 березня 2019 14:31
наказ видачі ліцензії.pdf
15 березня 2019 14:31
посвідчення пб 2.pdf
15 березня 2019 14:31
трудовий договір 6.pdf
15 березня 2019 14:31
диплом.pdf
15 березня 2019 14:31
договірна ціна.pdf
15 березня 2019 14:31
зведений кошторис.pdf
15 березня 2019 14:31
пояснювальна записка.pdf
15 березня 2019 14:31
сертифікат корупція.pdf
15 березня 2019 14:31
пояснювальна записка2.pdf
15 березня 2019 14:31
пояснення ліцензія.pdf
15 березня 2019 14:31
сертифікат с-ми якістю.pdf
15 березня 2019 14:31
протокол ізоляції.pdf
15 березня 2019 14:31
ліцензія.pdf
15 березня 2019 14:31
протокол заг.зборів.pdf
15 березня 2019 14:31
результати аудиту.pdf
15 березня 2019 14:31
протокол заміри копія.pdf
15 березня 2019 14:31
дефектний акт.pdf
15 березня 2019 14:31
МАТ-ТЕХ БАЗА.pdf
15 березня 2019 14:31
наказ про призначення.pdf
15 березня 2019 14:31
наявність працівників.pdf
15 березня 2019 14:31
відгук.pdf
15 березня 2019 14:31
згода на обробку даних.pdf
15 березня 2019 14:31
аналог.акт.pdf
15 березня 2019 14:31
Гарант_лист_виробника .pdf
15 березня 2019 14:31
довідка аналог.дог.pdf
15 березня 2019 14:31
огляд обєкту.pdf
15 березня 2019 14:31
уповноважена особа.pdf
15 березня 2019 14:31
видаткова.pdf
15 березня 2019 14:31
довідка проти корупції.pdf
15 березня 2019 14:31
засоби пожежогасіння.pdf
15 березня 2019 14:31
захист довкілля.pdf
15 березня 2019 14:31
погодження з договором.pdf
15 березня 2019 14:31
гарантія 1 рік.pdf
15 березня 2019 14:31
відповідність оп,еб,пб.pdf
15 березня 2019 14:31
120 днів.pdf
15 березня 2019 14:31
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 14:46
sign.p7s
15 березня 2019 14:46
Кошторис 313.PDF
15 березня 2019 14:46
Працівники.PDF
15 березня 2019 14:46
Договори оренди.pdf
15 березня 2019 14:46
Опис до Статуту.PDF
15 березня 2019 14:45
ДОЗВІЛ.PDF
15 березня 2019 14:45
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
15 березня 2019 14:45
Копія Протоколу.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 219 871,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 11:48

Документи

22 березня 2019 11:47
sign.p7s
22 березня 2019 11:42
ріш 313.pdf
18 березня 2019 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
219 871,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 11:47
sign.p7s
22 березня 2019 11:42
ріш 313.pdf
18 березня 2019 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 квітня 2019 16:04
106.pdf укладений
08 квітня 2019 15:52
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2019 09:50
5 до 106.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 18:41
sign.p7s зміни до договору
09 серпня 2019 14:31
ду 4 до 106.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 16:38
sign.p7s зміни до договору
05 липня 2019 16:30
3 lj 106.pdf зміни до договору
05 липня 2019 16:26
sign.p7s зміни до договору
14 червня 2019 12:58
2 до 106.pdf зміни до договору
14 червня 2019 12:49
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2019 13:03
1 до 106.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 106
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 106
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 серпня 2019
Сума оплати за договором: 209 382,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 897,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку