Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
гумово-технічні вироби
rubber-technical products
rubber-technical products
Очікувана вартість
7 463 852,64 UAH
UA-2019-02-28-000714-c ● 3b1407152c93485aa4776614dc784412
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 7 463 852,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 319,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 223900 UAH |
Publication date: | 28 лютого 2019 17:59 |
Enquiries until: | 01 квітня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 квітня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 463 853 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 37 319 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
гумово-технічні вироби
rubber-technical products
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226920 шт
Втулка підвісу гальмівного башмака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
втулка підвісу гальмівного башмака
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 15:48 |
Зміни до тендеру_2452_03.04.2019.doc | |
03 квітня 2019 15:48 |
2452 ТД ГТВ_нова редакція_03.04.2019.docx | |
25 березня 2019 17:29 |
Зміни до тендеру_2452_25.03.2019.doc | |
28 лютого 2019 17:56 |
Додаток №9.docx |
03 квітня 2019 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 квітня 2019 15:48 |
Зміни до тендеру_2452_03.04.2019.doc
|
||||||
03 квітня 2019 15:48 |
2452 ТД ГТВ_нова редакція_03.04.2019.docx
|
||||||
25 березня 2019 17:29 |
Зміни до тендеру_2452_25.03.2019.doc
|
||||||
28 лютого 2019 17:56 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по технічній частини.
Дата подання: 05 березня 2019 15:52
Дата відповіді: 19 березня 2019 17:21
Доброго дня, просимо дати відповідь, з якого матеріалу повинна бути втулка підвісу гальмівного башмака, адже це істотно впливає на можливість участі в закупівлі.
Відповідь: Втулка підвісу гальмівного башмака повинна бути виготовлена з поліуретану.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-28-000714-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:40318506
Дата подання: 19 березня 2019 15:04
Умови оплати
ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» має намір приймати участь у даній закупівлі. Оскільки ми є офіційним представником Чеської компанії виробника, оплата за продукції здійснюється нами у євро. Курс валют в Україні нестабільний, для створення однакових конкурентних умов для всіх виробників і постачальників звертаємось до Вас з проханням, внесення змін у тендерну документацію, а саме: зменшити строк оплати за поставлену продукцію до 10 (десяти) банківських днів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2019 17:31
Замовником прийнято рішення залишити очікувану вартість закупівлі без змін
Номер вимоги: UA-2019-02-28-000714-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39290839
Дата подання: 21 березня 2019 18:25
Вимога
Просимо надати повну інформацію, яким вимогам повинна відповідати та якими фізико-механічними властивостями повинна володіти Втулка підвісу гальмівного башмака 194.40.035-0, Т258.00.02.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2019 15:57
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-02-28-000714-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ ПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:33482517
Дата подання: 21 березня 2019 18:30
Вимога щодо предмету закупівлі
Наше підприємство є виробником Втулки підвісу гальмівного башмака 194.40.035-0, Т258.00.02, яку виготовляє згідно власної технічної документації.
Згідно п.2.1. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з
АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…». Просимо надати роз’яснення, чи є продукція Втулка підвісу гальмівного башмака 194.40.035-0, Т258.00.02 виключно залізничного призначення. Також вимагаємо надати офіційний документ з переліком продукції залізничного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.2.1. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з
АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…». Просимо надати роз’яснення, чи є продукція Втулка підвісу гальмівного башмака 194.40.035-0, Т258.00.02 виключно залізничного призначення. Також вимагаємо надати офіційний документ з переліком продукції залізничного призначення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2019 15:55
У конкретному випадку втулка підвісу гальмівного башмаку є деталлю рухомого складу. Відтак згідно з п. 9.3 Правил технічної експлуатації залізниць України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 року №411, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.02.1997 року за №50/1854, технічні умови та кресленики на її виготовлення повинні бути узгоджені з Укрзалізницею.
Що стосується продукції залізничного призначення, ця категорія визначена п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT).
Що стосується продукції залізничного призначення, ця категорія визначена п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT).
Номер вимоги: UA-2019-02-28-000714-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 21 березня 2019 18:33
Вимога замовнику
Оскільки креслення, згідно яких виготовляється продукція, що вимагається до закупівлі не є узгоджені з АТ «Укрзалізниця», просимо надати роз’яснення щодо п. 2.2. Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації, а саме: чи підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження має надавати філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця», чи філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця» лише рекомендує структурний підрозділ, який має надати дане письмове узгодження.
Також просимо Вас вказати, який підрозділ АТ «Укрзалізниця» може узгоджувати дані креслення.
Розгорнути
Згорнути
Також просимо Вас вказати, який підрозділ АТ «Укрзалізниця» може узгоджувати дані креслення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2019 15:56
Стосовно частин вантажних і пасажирських вагонів узгодження креслеників може бути здійснено «Київським проектно-конструкторським та технологічним бюро рухомого складу», яке є структурним підрозділом філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-28-000714-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:21251048
Дата подання: 26 квітня 2019 17:49
Дата подання: 26 квітня 2019 17:49
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
№ 2604-19 від 26 квітня 2019 року
СКАРГА
Оскаржується прийняте рішення Замовника про дискваліфікацію суб’єкта оскарження та допущення до торгів учасників, які не відповідають вимогам Тендерної документації згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року)
Скаржник - ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" приймає участь в зазначеній закупівлі, однак не погоджується з прийнятим рішенням в частині обгрунтування підстав його дискваліфікації та в частині прийнятого рішення щодо допущення до аукціону учасників ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОН» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ».
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це підтверджують:
1. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника дискваліфікувати (відхилити тендерну пропозицію) Скаржника - Приватну фірму «Софія»:
1.1. В протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року Замовником зазначено, що скаржник - ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" не надало підтвердження відповідності виробництва продукції, що не відповідає вимогам п. 3.3.2. Додатку №1 до тендерної документації.
Оскільки тендерною документацією дозволено Учасникам надавати документи, які підтверджують відповідність виробництва продукції без встановлення вимоги щодо виду документу та органу який його видав, то Скаржник впевнений, що повною мірою виконав вимоги тендерної документації та надав достатні підтвердження відповідності його виробництва для виготовлення продукції. Тому Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника.
1.2. Мотивуючи відхилення пропозиції ПФ «СОФІЯ» в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року Замовником зазначено, що учасником надано документ «Дані на товар» в колонці 5 якого не вказано місяць та рік виготовлення продукції, що не відповідає рекомендованому формату Додатку №4 до тендерної документації.
ПФ «СОФІЯ» в складі тендерної пропозиції надано відповідний документ (електронний файл: «Дані на товар.pdf» в графі №5 якого зазанчено, що товар буде виготовлений «не раніше 01.04.2019 року». Таким чином ПФ «Софія» повністю виконало вимоги тендерної документації, а саме зазначило в рекомендованому форматі «ДД.ММ.РРРР» дату, яка є значно пізнішою (тобто більш вигідною) ніж вимога ТД «не раніше 01.12.2018 року.»
Вважаємо, що недопущення ПФ «СОФІЯ» до аукціону на цій підставі є абсолютно надуманою підставою та такою, що не відповідає встановленим в тендерній документації вимогам.
1.3. Дискваліфікуючи ПФ «СОФІЯ» Замовник зазначає, що учасником не надано лист щодо початку процедури сертифікації продукції, що не відповідає п. 1.4. Додатку №1 до тендерної документації.
Оскільки ПФ «СОФІЯ» здійснило підтвердження відповідності після 01.01.2018 року, то відповідно до вимог п. 1.2. та 1.2.1. Додатку №1 ТД Скаржником надано «Протокол випробувань втулок підвіски гальмівного башмака» №61067 від 22.03.2018 року (електронний файл «Протокол испытаний 22 03 18.pdf»), що перебуває в повній відповідності вимозі «надається один з наступних документів про відповідність: … - протокол (у тому числі протокол випробувань);»
Підсумовуючи вищевикладене вважаємо, що Приватна фірма «СОФІЯ» повністю виконала вимоги тендерної документації в частині надання кваліфікаційних документів, а тому всі підстави дискваліфікації, що вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року є такими, що не відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
2. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника прийняти пропозиції ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи» та допустити до подальшого аукціону:
Замовник застосував дискримінаційний підхід до учасників прийнявши як підставу для відмови в прийнятті пропозиції формулювання Скаржника «не раніше 01.04.2019 року» разом з тим не визнав порушенням у учасників ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи».
2.2. Обома Учасниками ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи» в складі своїх кваліфікаційних документів не надано жодного документу, який свідчив би про те, що Impulse trade, s.r.o. є виробником продукції та/або документу який би підтверджував оцінку відповідності виробником продукції.
Так відповідно до формулювання п. 1.2.1 Додатку №1 ТД .2.1 на продукцію, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам – один з наступних документів про відповідність:
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності
Однак учасники ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи», які не є виробниками, надали декларації про відповідність від власного імені.
2.3. В документації, наданій для участі в тендерній закупівлі компаніями ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» на гумово-технічні вироби (оголошення № UA-2019-02-28-000714-c) у обох компаній наданий Лист-підтвердження повноважень за номером 14/03/03 від 14 березня 2019 року, наданий ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГРУПА ПОЛІМЕР». До листа прикладеній додаток – Контракт №17 від 10.09.15 на 8 аркушах.
Контракт втратив чинність 31.12.2017 року. Документу про пролонгацію Контракту в складі кваліфікаційних документів не надано.
Наведене ставить під сумнів наявність виробництва на підприємстві «Impulse Trade s.r.o.», та підтверження виготовлення яке здійснено до 01.01.2018 року. Тому наданий пакет учасниками ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» - не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема п.1.1 та 3.3.1.
2.4. В документації, наданій для участі в тендерній ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР», а самє Лист «Impulse Trade s.r.o.» №13/03/02 від 13.03.2019 р. та Лист ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» №13.03.2019 3/25-ОА зазначено:
Що продукція «Impulse Trade s.r.o.» виготовляється згідно НТД, а саме: креслення ЛП.070.002, що є складовою частиною ТУ У 30.2-32900322-017:2013. Посилаючись на це ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» не надало ЛП.070.002, оскільки воно є складовою частиною ТУ.
Але ж згідно з вимогами п.2.2 тендерної документації : «Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати:
- підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом.
Звертаємо Вашу увагу, що дійсно ТУ У 30.2-32900322-017:2013 містить дані щодо застосовуваного матеріалу, фізико - механічні показники, дані для контролю геометрії, але в розділі маркування вказано тільки що необхідно наносити маркування, а самє де (на якій поверхні виробу), яким способом, яким шрифтом – про це нічого у ТУ немає. Навпаки ТУ посилаються на КД (тобто креслення вироби) у якому ніби то зазначений способ нанесення.
Також слід зазначити, що ТУ У 30.2-32900322-017:2013 щодо маркування посилаються на ГОСТ 26828-86 «Изделия машиностроения и приборостроения. Маркировка» - який нажаль крім того, що не є дійсним в Україні, а саме також не містить данних щодо способу, місця та шрифту маркування.
Наявність маркування на виріб гарантує ідентифікацію та простежуваность виробу, а також можливість контролювати термін виготовлення при закупівлі і зберіганні.
Таким чином, відсутність у наданній документації до тендерних торгів креслення ЛП.070.002, узгодженного визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом – є порушення вимог п.2.2 тендерної документації.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про безпідставне відхилення пропозиції скаржника Приватної фірми «СОФІЯ» та визначення переможців ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» з порушенням вимог тендерної документації, застосування дискримінаційного підходу до учасників при наданні оцінки по одному й тому ж самому питанню грубо порушили права та охоронювані Законом інтереси Скаржника.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо орган оскарження:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення, викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 16:47
Рішення від 03.05.2019 № 5305.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 16:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6137.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 17:45
Рішення від 17.05.2019 № 6137.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії АМКУ від 17.05.2019 № 6137-р/пк-пз замовник відмінив процедуру закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (гумово-технічні вироби) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-02-28-000714-c) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2019 18:58
Номер скарги: UA-2019-02-28-000714-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 26 квітня 2019 22:58
Дата подання: 26 квітня 2019 22:58
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 14:08
Рішення від 03.05.2019 № 5340 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 14:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6136.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 18:25
Рішення від 17.05.2019 № 6136.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 00:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ УКРПРОМСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 червня 2019 19:05 |
Коментар щодо відміни: | Замовником виконано рішення Колегії АМКУ від 17.05.2019 № 6137-р/пк-пз про відміну процедури закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (гумово-технічні вироби) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-02-28-000714-c) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
10 червня 2019 19:05
|
Протокол 143_19.pdf |