Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення |
Код ЄДРПОУ: | 01982270 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Винница, В. Стуса 11 |
Контактна особа: |
Осадчук Анастасія +380432673368 zakup_drzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 251 260,46 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
06 березня 2019 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2019 11:21 |
опис змін.docx | |
06 березня 2019 11:21 |
додаток 1 зі змінами.docx | |
28 лютого 2019 11:58 |
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ лот №1.docx | |
28 лютого 2019 11:52 |
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ лот №2.doc | |
28 лютого 2019 11:52 |
додаток 4.docx | |
28 лютого 2019 11:52 |
тендерна документація.docx | |
28 лютого 2019 11:52 |
додаток 2.docx |
06 березня 2019 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2019 11:21 |
опис змін.docx
|
||||||
06 березня 2019 11:21 |
додаток 1 зі змінами.docx
|
||||||
28 лютого 2019 11:58 |
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ лот №1.docx
|
||||||
28 лютого 2019 11:52 |
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ лот №2.doc
|
||||||
28 лютого 2019 11:52 |
додаток 4.docx
|
||||||
28 лютого 2019 11:52 |
тендерна документація.docx
|
||||||
28 лютого 2019 11:52 |
додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-28-000011 ● a3bef39c212a4e689e6a7b286851550e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2019 №11
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.02.2019 №11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-02-28-000711-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-28 17:17:50
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-28-000711-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-01 12:04:25
про надання пояснень
На ваш запит ID: UA-M-2019-02-28-000011, щодо процедури закупівлі медичних матеріалів різних ID: UA-2019-02-28-000711-а, пояснюємо: вищезазначена закупівля оголошена відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік, який оприлюднено в системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-P-2019-01-18-012105-c.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи результати моніторингу закупівлі повідомляємо: 1. Внесено зміни до річного плану закупівель на 2019 рік - UA-P-2019-03-06-001742-a 2. Внесено зміни до тендерної документації, в додатку 1 вилучено пункт 1 і 2 розділу ІІ та абзац 2 цього ж розділу викладено в наступній редакції: «Учасник-переможець у визначений законодавством термін, з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику оригінал або нотаріально завірену копію довідки, дійсну на момент подання документа, про відсутність заборгованості перед Державною податковою інспекцію (Державною фіскальною службою) у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів).»
2019-03-06 12:30:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (очікувана вартість закупівлі у річному плані закупівель не відповідає оголошенню про проведення відкритих торгів)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (очікувана вартість закупівлі у річному плані закупівель не відповідає оголошенню про проведення відкритих торгів) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації
2019-03-06 17:41:23
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Витратні медичні матеріали різні |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 163 580,46 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 817,90 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |