Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
779 080,00 UAH
UA-2019-02-28-000672-c d1c9521c3041403d9e603ece46d49adf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царик Людмила Василівна

0953567218 TSARYK.LYUD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062127
Вебсайт: http://www.kitsman-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 57
Контактна особа: Царик Людмила Василівна
0953567218
TSARYK.LYUD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 12:54
Очікувана вартість: 779 080,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 895,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 дн
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Загальноосвітні навчальні заклади та дошкільний навчальний заклад Кіцманської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 09:59
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
07 березня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 09:59
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
28 лютого 2019 17:01
Тендерна документація (ХАРЧУВАННЯ).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2019 16:53
Дата відповіді: 07 березня 2019 09:55
П.4.1 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Кіцманської міської ради Чернівецької області визначено назву предмета закупівлі: Організація харчування в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах Кіцманської ОТГ Код ДК 021:2015 – 55510000-8 Організація гарячого харчування дітей шкільного та дошкільного віку у їдальнях: другий сніданок (гарячий чай та булочка) для учнів 1-4 класу гарячого сніданку для учнів пільгової категорії, визначеної рішенням сесії Кіцманської міської ради №11/1 від 25.01.2019; харчування (сніданок, обід, вечеря) для дітей у дошкільних групах. Пунктом 6 Тендерною документацією передбачено, що вартість другого сніданку (гарячий чай та булочка) для дітей 1-4 класу ЗНЗ, триразового харчування дітей у дошкільних групах та гарячого сніданку для учнів пільгових категорій ЗНЗ встановлюється учасником самостійно на основі затвердженого примірного меню, погодженого згідно законодавства. (Додаток 5). При цьому в Додатку 5 не міститься меню для другого сніданку, а Додаток 1 не містить кількості дітей 1-4 класів, згідно яких можна визначити ціну пропозиції. В примітці до Тендерної пропозиції (Додаток 2) вказано, що загальна вартість тендерної пропозиції визначається з урахуванням гарячих сніданків учням пільгової категорії, другого сніданку (чай з булочкою) для учнів 1-4 класів, а також триразового харчуванням у дошкільних групах. Крім цього, в основних вимогах Додатку 1 до Тендерної документації вказується, що очікувана вартість, з урахуванням націнки, не повинна перевищувати: гарячого сніданку для учнів пільгової категорії, а саме: для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів, із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей учасників АТО та учасників бойових дій –добровольців, дітей інвалідів,що навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах Кіцманського району – 25 грн, у дошкільних групах (сніданки, обіди та вечері) вартість 3-х разового харчування в день - 35 грн, знижка для харчування учнів за власні кошти у розмірі 20% (5 гривень). У зазначеному Додатку 1 не визначено максимальної вартості другого сніданку (булочка та чай) для учнів 1-4 класів, як того вимагають інші розділи тендерної документації, але при цьому вказується на знижку у розмірі 20% (5 гривень) для харчування учнів за власні кошти. Зазначені вище розбіжності у Тендерній документації та додатках до неї не дають змоги визначити цінову пропозицію учасника. Якщо Замовником закуповуються, крім гарячого сніданку та триразового харчування також другий сніданок (чай, булочка) для учнів 1-4 класів, то у ТД немає граничної вартості другого сніданку та кількості учнів 1-4 класів. Якщо ж в очікуваній вартості предмета закупівлі передбачено також витрати на знижку в розмірі 20% (5 гривень), то для якої кількості дітей передбачена знижка (зазначені розрахунки дітоднів у Додатку 1 при множенні на вартість харчування значно перевищують очікувану вартість предмета закупівлі). Крім цього просимо звернути увагу на розрахунок кількості днів у Додатку 1 до Тендерної документації, як у навчальних закладах, так і у Давидівському закладі дошкільної освіти Кіцманської МР. З врахуванням канікул період надання послуг з харчування учнів навчальних закладів протягом квітня-грудня 2019 року не може перевищувати 115 днів (у Додатку 1 зазначено 136), період надання послуг з організації харчування у дошкільному навчальному закладі не може бути меншою за 166 днів. На підставі викладеного вище, просимо надати роз’яснення стосовно предмета закупівлі, кількості днів надання послуг з організації харчування та порядку формування ціни пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш лист повідомляємо, що Замовником внеено зміни в тендерну документацію з врахуванням Вашого запиту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 774 975,00
UAH
774 975,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІПСИДРА" 778 080,00
UAH
778 080,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 09:30
Пропозиція.PDF
20 березня 2019 17:04
Довідка Беніфіт.png
20 березня 2019 17:04
Довідка МВС.PDF
15 березня 2019 10:14
Електронний підпис
15 березня 2019 10:12
Проект договору.PDF
14 березня 2019 18:34
Електронний підпис
14 березня 2019 18:33
пропозиція.PDF
14 березня 2019 18:33
лист-гарантія санкції.PDF
14 березня 2019 18:33
працівники.PDF
14 березня 2019 18:33
гарнтлист тех.характ.PDF
14 березня 2019 18:33
обладнання.PDF
14 березня 2019 18:33
аналогічний договір.PDF
14 березня 2019 18:33
довідка ст17.PDF
14 березня 2019 18:33
Повноваження і статут.PDF
14 березня 2019 18:33
проект договору.PDF

Публічні документи

15 березня 2019 14:33
Гарантійний лист.jpg
15 березня 2019 13:53
свідоцтво.jpg
15 березня 2019 13:53
ПДВ.jpg
15 березня 2019 13:53
Паспорт.pdf
15 березня 2019 13:53
опис до статутуту.pdf
15 березня 2019 13:53
Медична Ткачова.pdf
15 березня 2019 13:53
Медична Метущак.pdf
15 березня 2019 13:53
Медична Лакуста З.П..pdf
15 березня 2019 13:53
Медична Куца.pdf
15 березня 2019 13:53
додаткова угода.jpg
15 березня 2019 13:53
Договір 2018.pdf
15 березня 2019 13:53
договір 2017.pdf
15 березня 2019 13:53
Виписка.pdf
15 березня 2019 13:53
Акт 2018.pdf
15 березня 2019 13:53
Акт 2017.pdf
15 березня 2019 13:53
пропозиція.pdf
15 березня 2019 13:53
працівники.pdf
15 березня 2019 13:53
Матеріальна база.pdf
15 березня 2019 13:53
Дрвідка субпідрядники.pdf
15 березня 2019 13:53
Довідка санкції.pdf
15 березня 2019 13:53
Довідка захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІПСИДРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40876153
Переможець 774 975,00
UAH
19 березня 2019 12:44

Документи

19 березня 2019 12:44
Електронний підпис
19 березня 2019 12:44
протокол про намір.jpg
18 березня 2019 13:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40876153
774 975,00
UAH
Документи

Документи

19 березня 2019 12:44
Електронний підпис
19 березня 2019 12:44
протокол про намір.jpg
18 березня 2019 13:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 16:15
Image (5) (1).jpg зміни до договору
22 січня 2020 16:15
1_Image.jpg укладений
22 січня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 09:58
ДУ 6 №210 (1).jpg зміни до договору
21 січня 2020 09:58
1_ДУ 6 №210.jpg укладений
21 січня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 15:45
ДУ 5 №210 (1).jpg зміни до договору
16 січня 2020 15:45
1_ДУ 5 №210.jpg укладений
16 січня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 18:43
003 (1).jpg зміни до договору
31 грудня 2019 18:42
1_003.jpg укладений
31 грудня 2019 18:42
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:34
ДУ 3 №210 (1).jpg зміни до договору
24 грудня 2019 14:34
1_ДУ 3 №210.jpg укладений
24 грудня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 12:35
Image (1).jpg зміни до договору
21 листопада 2019 12:35
1_Image.jpg укладений
21 листопада 2019 12:35
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 10:06
Image (1).jpg зміни до договору
05 липня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 18:09
Image (2) (3).jpg укладений
03 квітня 2019 18:07
Image (1) (2).jpg укладений
03 квітня 2019 18:07
Image (4) (2).jpg укладений
03 квітня 2019 18:07
Image (3) (2).jpg укладений
03 квітня 2019 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна юридичної адреси згідно із випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору відповідно до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (зменшення суми договору відповідно до плану фінансування)
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (Продовження терміну дії договору на наступний рік)
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (20% угода)
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (20% угода)
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (нова 20% - банк ДКСУ, м.Київ)
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 631 095,00
UAH