Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Magnesium (different salts in combination); Cefoperazone; Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor; Heparin, combinations; Electrolytes with carbohydrates; Diphenhydramine; Comb drug; Dexketoprofen; Ketorolac; Ketorolac; Cocarboxylase*; Comb drug; Lysine; Octreotide; Inosine; Electrolytes; Tiazotic acid; Etamsylate)
Очікувана вартість
512 500,00 UAH
UA-2019-02-28-000161-a 3f7135a1bc0445d4b0941ae0a9aa434e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серебреннікова Ольга Анатоліївна

+380487059152 tenders-gkb10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Міська клінічна лікарня №10
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Контактна особа: Серебреннікова Ольга Анатоліївна
+380487059152
tenders-gkb10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 13:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 11:20
Очікувана вартість: 512 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 уп
Magnesium (different salts in combination)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Magnesium (different salts in combination)
50 уп
Cefoperazone
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefoperazone
2690 шт
Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor
150 уп
Heparin, combinations
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Heparin, combinations
150 шт
Electrolytes with carbohydrates
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes with carbohydrates
218 уп
Diphenhydramine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diphenhydramine
150 шт
Comb drug
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
90 уп
Dexketoprofen
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexketoprofen
60 уп
Ketorolac
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketorolac
319 уп
Ketorolac
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketorolac
45 уп
Cocarboxylase
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cocarboxylase
360 шт
Comb drug
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
10 уп
Lysine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lysine
80 уп
Octreotide
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Octreotide
50 уп
Inosine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Inosine
1 уп
Electrolytes
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
45 уп
Tiazotic acid
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tiazotic acid
50 уп
Etamsylate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Etamsylate

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 10:45
перелік змін2 ТД 3 від 13.03.19.doc
13 березня 2019 10:45
нова редакція ТД 3 від 13.03.19.doc
11 березня 2019 15:50
перелік змін1 ТД 3 від 11.03.19.doc
11 березня 2019 15:50
нова редакція ТД 3.doc
28 лютого 2019 09:25
Проект договору.doc
28 лютого 2019 09:25
ТД 3.doc
13 березня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 10:45
перелік змін2 ТД 3 від 13.03.19.doc
13 березня 2019 10:45
нова редакція ТД 3 від 13.03.19.doc
11 березня 2019 15:50
перелік змін1 ТД 3 від 11.03.19.doc
11 березня 2019 15:50
нова редакція ТД 3.doc
28 лютого 2019 09:25
Проект договору.doc
28 лютого 2019 09:25
ТД 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-28-000161-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 06 березня 2019 10:40
запит на зміни
вимоги у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2019 10:56
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість своєчасного постачання товару у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у п. 2 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Учасником, що надав вимогу, не вказується до яких саме виробників чи їх представників (дистриб’юторів) він звертався за отриманням гарантійних листів та не отримав відповідного гарантійного листа.
Окремо відзначу, що у Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання у Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів.
З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів учасника є необґрунтованим, а вимоги, викладені у його Вимозі, безпідставними.
Враховуючи викладене вважаємо, що твердження про умисне ненадання виробниками вказаних фармацевтичних продуктів та/або їх представництвами/філіями необхідних гарантійних листів є надуманим, безпідставним, ґрунтується на його суб’єктивній думці та не підтверджене документально.

Документи подані скаржником

Документи

07 березня 2019 10:56
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-04-000398 ● 947902c11bc1437a8bffc609fd80b2f8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 71
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.03.2019.



Начальник О. МУРАТОВ





Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.03.2019 № 71
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-21-000911-a 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-02-22-001328-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3. UA-2019-02-22-001474-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-02-27-000955-b 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-02-27-001049-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-02-28-000161-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-28-000215-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-26-001828-c 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-02-27-000132-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
10. UA-2019-02-22-002440-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-02-26-002183-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-02-26-002026-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
13. UA-2019-02-26-000523-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
14. UA-2019-02-26-000665-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
15. UA-2019-02-28-000014-b 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

за результатами перевірки та з метою виправлення порушень, виявлених органом державного фінансового контролю (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)) по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Magnesium (different salts in combination); Cefoperazone; Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor; Heparin, combinations; Electrolytes with carbohydrates; Diphenhydramine; Comb drug; Dexketoprofen; Ketorolac; Ketorolac; Cocarboxylase; Comb drug; Lysine; Octreotide; Inosine; Electrolytes; Tiazotic acid; Etamsylate) №UA-2019-02-28-000161-а складено зміни до тендерної документації, а саме, вилучено вимогу щодо надання інформації, передбаченої пунктами 2, 3, 8 частини першої 17 статті Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922-VIII

2019-03-11 15:51:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-13 15:24:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 499 943,29
UAH з ПДВ
499 943,29
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К." 506 517,80
UAH з ПДВ
506 517,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 12:36
документ переможця.pdf
22 березня 2019 09:48
Електронний підпис
22 березня 2019 09:47
Б.Браун.PDF
22 березня 2019 09:47
Біофарма.pdf
22 березня 2019 09:47
Галич.pdf
22 березня 2019 09:47
Дарниця.pdf
22 березня 2019 09:47
Здоров..pdf
22 березня 2019 09:47
Інфузія.pdf
22 березня 2019 09:47
кмп.pdf
22 березня 2019 09:47
Фарм.фабрика.pdf
22 березня 2019 09:47
фармак.pdf
22 березня 2019 09:47
ФІтофарм.pdf
22 березня 2019 09:46
доставка товару.pdf
22 березня 2019 09:46
еквівалент.pdf
22 березня 2019 09:46
захист довкілля.pdf
22 березня 2019 09:45
Зменшення цін.pdf
22 березня 2019 09:45
Ліцензія.pdf
22 березня 2019 09:45
оптово-відп ціни.pdf
22 березня 2019 09:45
Право підпісу.pdf
22 березня 2019 09:45
РЕЕСТР.pdf
22 березня 2019 09:45
реєстрац.посвідчення 1.pdf
22 березня 2019 09:45
реєстрац.посвідчення 2.pdf
22 березня 2019 09:44
свідоцтво ПДВ.pdf
22 березня 2019 09:44
стаття 16.pdf
22 березня 2019 09:43
стаття 17.pdf
22 березня 2019 09:43
Статут .pdf
22 березня 2019 09:43
тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2019 09:43
термін придатн 75.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 15:32
5 МТВ.pdf
21 березня 2019 15:32
3 Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "САНА КО"

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
Переможець 499 943,29
UAH з ПДВ
25 березня 2019 13:20

Документи

25 березня 2019 13:19
Електронний підпис
25 березня 2019 13:18
Рішення про намір
25 березня 2019 11:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
499 943,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 13:19
Електронний підпис
25 березня 2019 13:18
Рішення про намір
25 березня 2019 11:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:39
Акт звірки укладений
03 січня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 11:45
Підписаний контракт укладений
05 квітня 2019 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 499 943,29
UAH (в тому числі ПДВ 32 717,35 UAH)