Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Міська клінічна лікарня №10 |
Код ЄДРПОУ: | 01999052 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а |
Контактна особа: |
Серебреннікова Ольга Анатоліївна +380487059152 tenders-gkb10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 512 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2019 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2019 10:45 |
перелік змін2 ТД 3 від 13.03.19.doc | |
13 березня 2019 10:45 |
нова редакція ТД 3 від 13.03.19.doc | |
11 березня 2019 15:50 |
перелік змін1 ТД 3 від 11.03.19.doc | |
11 березня 2019 15:50 |
нова редакція ТД 3.doc | |
28 лютого 2019 09:25 |
Проект договору.doc | |
28 лютого 2019 09:25 |
ТД 3.doc |
13 березня 2019 10:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 березня 2019 10:45 |
перелік змін2 ТД 3 від 13.03.19.doc
|
||||||
13 березня 2019 10:45 |
нова редакція ТД 3 від 13.03.19.doc
|
||||||
11 березня 2019 15:50 |
перелік змін1 ТД 3 від 11.03.19.doc
|
||||||
11 березня 2019 15:50 |
нова редакція ТД 3.doc
|
||||||
28 лютого 2019 09:25 |
Проект договору.doc
|
||||||
28 лютого 2019 09:25 |
ТД 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість своєчасного постачання товару у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у п. 2 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Учасником, що надав вимогу, не вказується до яких саме виробників чи їх представників (дистриб’юторів) він звертався за отриманням гарантійних листів та не отримав відповідного гарантійного листа.
Окремо відзначу, що у Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання у Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів.
З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів учасника є необґрунтованим, а вимоги, викладені у його Вимозі, безпідставними.
Враховуючи викладене вважаємо, що твердження про умисне ненадання виробниками вказаних фармацевтичних продуктів та/або їх представництвами/філіями необхідних гарантійних листів є надуманим, безпідставним, ґрунтується на його суб’єктивній думці та не підтверджене документально.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-04-000398 ● 947902c11bc1437a8bffc609fd80b2f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2019 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 71
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.03.2019 № 71
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-21-000911-a 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-02-22-001328-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3. UA-2019-02-22-001474-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-02-27-000955-b 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-02-27-001049-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-02-28-000161-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-28-000215-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-26-001828-c 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-02-27-000132-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
10. UA-2019-02-22-002440-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-02-26-002183-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-02-26-002026-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
13. UA-2019-02-26-000523-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
14. UA-2019-02-26-000665-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
15. UA-2019-02-28-000014-b 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
за результатами перевірки та з метою виправлення порушень, виявлених органом державного фінансового контролю (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)) по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Magnesium (different salts in combination); Cefoperazone; Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor; Heparin, combinations; Electrolytes with carbohydrates; Diphenhydramine; Comb drug; Dexketoprofen; Ketorolac; Ketorolac; Cocarboxylase; Comb drug; Lysine; Octreotide; Inosine; Electrolytes; Tiazotic acid; Etamsylate) №UA-2019-02-28-000161-а складено зміни до тендерної документації, а саме, вилучено вимогу щодо надання інформації, передбаченої пунктами 2, 3, 8 частини першої 17 статті Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922-VIII
2019-03-11 15:51:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-03-13 15:24:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "САНА КО" |
499 943,29
UAH з ПДВ
|
499 943,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К." |
506 517,80
UAH з ПДВ
|
506 517,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "САНА КО" #31117042 |
Переможець |
499 943,29
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:39
|
Акт звірки | укладений |
03 січня 2020 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 11:45
|
Підписаний контракт | укладений |
05 квітня 2019 11:43
|