Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні препарати)
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-02-28-000052-c 84201a82f84d46ebb6510a892ad23071
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурнова Тетьяна Володимирівна

+380627832401 profkom_kml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Курахівська міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 05493094
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Місто, Донецька область Мар'їнський район м.Курахове,вул.Мечнікова,14
Контактна особа: Сурнова Тетьяна Володимирівна
+380627832401
profkom_kml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 09:37
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 09:37
Початок аукціону: 19 березня 2019 12:35
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Розчин морфіну гідрохлорид 1% 1,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Донецька обл.Мар'їнський район,вул.Мечникова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
800 шт
Р-н фентанілу кальцекс 0,005% 2мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Донецька обл.Мар'їнський район,вул.Мечникова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
425 шт
Діазепекс 0,5% 2мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Донецька обл.Мар'їнський район,вул.Мечникова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
30 шт
Р-н натрію оксібутират 20% 10мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Донецька обл.Мар'їнський район,вул.Мечникова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000018 ● 354713f1f8154b9ca5027dd5c8333289
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2019 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 07.08.2019 № 51
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління І.БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 07.08.2019 № 51
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Курахівська міська лікарня UA-2019-02-28-000052-с 28.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСТІ Пояснення щодо висновків по закупівлі UA-2019-02-28-000052-c, опублікованих 27.08.2019 року 27 серпня 2019 року Управління м східного офісу Держаудитслужби в донецькій області були надані висновки, щодо виявлених порушень Замовником в закупівлі – Фармацевтичної продукції (наркотичні препарати) UA-2019-02-28-000052-c. Розглянувши викладені висновки, пояснюємо наступне: Стосовно додатку 8 до тендерної документації який містить вимогу щодо надання переможцем торгів певної інформації яка міститься в відкритому доступі. Переможцем закупівлі Фармацевтичної продукції (наркотичні препарати) UA-2019-02-28-000052-c визнано ДКП «Фармація», яким було запропоновано найнижчу вартість закупівлі. Надана тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, а вимоги зазначені в додатку 8 не використовувалися. Виходячи з цього порушення як такового не відбулося, та на результати закупівлі ніяким чином не вплинуло. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції ДКП «Фармація» із за відсутності додатку № 1.2 до договору № 111 (Т\Л) від 21.06.2019 року. При розгляданні тендерної пропозиції Замовником було помічено відсутні додатки № 1.2 до договору № 111 (Т\Л) від 21.06.2019 року, але учасник ДКП «Фармація» надав відгук від КНП «ЦПМСД» міста Торецька за №78 від 24.01.2019, згідно до якого між вищезазначеними підприємствами у 2018 року був укладений договір щодо поставки Фармацевтичної продукції (наркотичні препарати), та який був сумлінно виконаний сторонами. Виходячи з вищенаведеного Замовник впевнився в досвіди виконання аналогічних договорів учасником. При прийняті рішення щодо визначення переможця в закупівлі, Замовником було взято до уваги, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одна з принципів здійснення закупівлі є максимальна економія та ефективність. Учасником ДКП «Фармація» була запропонована найнижча вартість пропозиції з всіх учасників. Замовник відповідно до ст. 28 п.4 Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Тендерним комітетом було встановлено, що учасником з найнижчою ціновою пропозицію було доведено вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Беруче до уваги норми ЗУ «Про публічні закупівлі» в якому зазначено, що замовник при проведені закупівлі повинен керуватися максимальною економією та ефективністю при здійсненні закупівель, та з ціллю економії бюджетних коштів було визнано переможцем ДКП «Фармація».

2019-09-03 08:17:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДКП "Фармація" 78 934,00
UAH з ПДВ
78 934,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 80 549,60
UAH з ПДВ
80 549,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 13:31
банкрут
21 березня 2019 13:31
корупцыя
21 березня 2019 13:31
заборг
21 березня 2019 13:31
полыцыя
15 березня 2019 09:51
Електронний підпис
15 березня 2019 09:46
ЦМЛ Курахове2019.pdf
15 березня 2019 09:46
Курахово МЛ.PDF
15 березня 2019 09:46
ВИТЯГ 15.03.2019.rtf

Публічні документи

14 березня 2019 15:26
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДКП "Фармація"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДКП "Фармація"
#01976625
Переможець 78 934,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 13:20

Документи

21 березня 2019 13:20
Електронний підпис
21 березня 2019 13:18
Протокол
19 березня 2019 12:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДКП "Фармація"
#01976625
78 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 13:20
Електронний підпис
21 березня 2019 13:18
Протокол
19 березня 2019 12:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:42
ДУ Нарк.70Тл.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 08:58
Договір укладений
05 квітня 2019 08:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 70(Т/Л)
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML