Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Курахівська міська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 05493094 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька обл., Місто, Донецька область Мар'їнський район м.Курахове,вул.Мечнікова,14 |
Контактна особа: |
Сурнова Тетьяна Володимирівна +380627832401 profkom_kml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 09:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 09:37 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 12:35 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 9 до Тендерної документаці.doc | |
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 8 до Тендерної документації.doc | |
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 7 до Тендреної документації.doc | |
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 6 до Тендерної документації.doc | |
28 лютого 2019 09:32 |
Тендерна документація наркотики.doc |
28 лютого 2019 13:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 9 до Тендерної документаці.doc
|
|||
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 8 до Тендерної документації.doc
|
|||
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 7 до Тендреної документації.doc
|
|||
28 лютого 2019 09:32 |
Додаток 6 до Тендерної документації.doc
|
|||
28 лютого 2019 09:32 |
Тендерна документація наркотики.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-05-000018 ● 354713f1f8154b9ca5027dd5c8333289
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2019 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 07.08.2019 № 51
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 07.08.2019 № 51
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Курахівська міська лікарня UA-2019-02-28-000052-с 28.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСТІ Пояснення щодо висновків по закупівлі UA-2019-02-28-000052-c, опублікованих 27.08.2019 року 27 серпня 2019 року Управління м східного офісу Держаудитслужби в донецькій області були надані висновки, щодо виявлених порушень Замовником в закупівлі – Фармацевтичної продукції (наркотичні препарати) UA-2019-02-28-000052-c. Розглянувши викладені висновки, пояснюємо наступне: Стосовно додатку 8 до тендерної документації який містить вимогу щодо надання переможцем торгів певної інформації яка міститься в відкритому доступі. Переможцем закупівлі Фармацевтичної продукції (наркотичні препарати) UA-2019-02-28-000052-c визнано ДКП «Фармація», яким було запропоновано найнижчу вартість закупівлі. Надана тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, а вимоги зазначені в додатку 8 не використовувалися. Виходячи з цього порушення як такового не відбулося, та на результати закупівлі ніяким чином не вплинуло. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції ДКП «Фармація» із за відсутності додатку № 1.2 до договору № 111 (Т\Л) від 21.06.2019 року. При розгляданні тендерної пропозиції Замовником було помічено відсутні додатки № 1.2 до договору № 111 (Т\Л) від 21.06.2019 року, але учасник ДКП «Фармація» надав відгук від КНП «ЦПМСД» міста Торецька за №78 від 24.01.2019, згідно до якого між вищезазначеними підприємствами у 2018 року був укладений договір щодо поставки Фармацевтичної продукції (наркотичні препарати), та який був сумлінно виконаний сторонами. Виходячи з вищенаведеного Замовник впевнився в досвіди виконання аналогічних договорів учасником. При прийняті рішення щодо визначення переможця в закупівлі, Замовником було взято до уваги, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одна з принципів здійснення закупівлі є максимальна економія та ефективність. Учасником ДКП «Фармація» була запропонована найнижча вартість пропозиції з всіх учасників. Замовник відповідно до ст. 28 п.4 Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Тендерним комітетом було встановлено, що учасником з найнижчою ціновою пропозицію було доведено вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Беруче до уваги норми ЗУ «Про публічні закупівлі» в якому зазначено, що замовник при проведені закупівлі повинен керуватися максимальною економією та ефективністю при здійсненні закупівель, та з ціллю економії бюджетних коштів було визнано переможцем ДКП «Фармація».
2019-09-03 08:17:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДКП "Фармація" #01976625 |
Переможець |
78 934,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 09:42
|
ДУ Нарк.70Тл.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 08:58
|
Договір | укладений |
05 квітня 2019 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 70(Т/Л) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |