Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (Azithromycin, Amitriptyline, Amitriptyline, Medicinal charcoal, Haloperidol, Haloperidol, Heparin, Glucose, Dexamethasone, Diazepam, Drotaverine, Enalapril, Carbamazepine, Valproic acid, Clomipramine, Lidocaine, Magnesium sulfate,Metoprolol, Metronidazole, Naloxone, Thiosulfate, Sodium chloride, Neostigmine, Prednisolone, Ranitidine, Risperidone, Risperidone, Spironolactone, Furosemide, Chlorpromazine, Chlorpromazine, Ceftriaxone, Cyanocobalamin, Atropine, Paracetamol, Fluoxetine, Loperamide, Loratadine, Chlorhexidine, Ethanol, Diclofenac, Benzylbenzoate, Metoclopramide, Ammonia, Chlorpromazine))
Очікувана вартість
419 557,00 UAH
UA-2019-02-27-002413-a 8a5a5958d14542e6b4bf39f1d40f7e1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Маркович

+380506213637 natalyamarkovuch1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський обласний наркологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 03294574
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Паризької Комуни, 4а
Контактна особа: Наталія Маркович
+380506213637
natalyamarkovuch1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 20:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 14:09
Очікувана вартість: 419 557,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%

Інформація про предмет закупівлі

МНН лікарських засобів вказана у предметі закупівлі по кожному найменуванню.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10544 штука
ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (Azithromycin, Amitriptyline, Amitriptyline, Medicinal charcoal, Haloperidol, Haloperidol, Heparin, Glucose, Dexamethasone, Diazepam, Drotaverine, Enalapril, Carbamazepine, Valproic acid, Clomipramine, Lidocaine, Magnesium sulfate,Metoprolol, Metronidazole, Naloxone, Thiosulfate, Sodium chloride, Neostigmine, Prednisolone, Ranitidine, Risperidone, Risperidone, Spironolactone, Furosemide, Chlorpromazine, Chlorpromazine, Ceftriaxone, Cyanocobalamin, Atropine, Paracetamol, Fluoxetine, Loperamide, Loratadine, Chlorhexidine, Ethanol, Diclofenac, Benzylbenzoate, Metoclopramide, Ammonia, Chlorpromazine))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88011, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Паризької Комуни, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 20:54
Додаток 2.doc
27 лютого 2019 20:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
27 лютого 2019 20:54
Додаток 4.doc
27 лютого 2019 20:54
Додаток 1.doc
27 лютого 2019 20:54
Додаток 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ" 418 690,21
UAH з ПДВ
417 690,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 419 557,00
UAH з ПДВ
419 557,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 15:18
Довідка 65.pdf
22 березня 2019 15:18
scan 696.jpg
22 березня 2019 15:18
Propoz-pryvedena.pdf
22 березня 2019 15:18
IMG_0106.jpg
13 березня 2019 17:19
Електронний підпис
12 березня 2019 13:21
Технічні вимоги .pdf
12 березня 2019 13:21
Інші документи .pdf
12 березня 2019 13:21
договір.pdf
12 березня 2019 13:21
Tech.pdf
12 березня 2019 13:21
Propoz.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 11:35
Ст 17 н.pdf
14 березня 2019 11:35
Протокол+ наказ.pdf
14 березня 2019 11:35
паспорт директор.pdf
14 березня 2019 11:35
паспорт аптечний заклад.pdf
14 березня 2019 11:35
паспорт апт склад.pdf
14 березня 2019 11:35
Мат тех база.pdf
14 березня 2019 11:35
Ліцензія 1.pdf
14 березня 2019 11:35
тех паспорт.pdf
14 березня 2019 11:35
Копія договору оренди н.pdf
14 березня 2019 11:35
Договір Хм ОНКО 669910,00.pdf
14 березня 2019 11:35
Довідка про склади.pdf
14 березня 2019 11:35
Довідка про працівників.odt
14 березня 2019 11:35
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
14 березня 2019 11:35
Відгук Хм ОНКО.pdf
14 березня 2019 11:35
Виписка.pdf
14 березня 2019 11:35
Банк 05.03..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХУСТФАРМ"

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХУСТФАРМ"
#20463185
Переможець 417 690,20
UAH з ПДВ
22 березня 2019 15:16

Документи

22 березня 2019 15:16
Електронний підпис
22 березня 2019 15:15
Рішення.pdf
18 березня 2019 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ"
#20463185
417 690,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 15:16
Електронний підпис
22 березня 2019 15:15
Рішення.pdf
18 березня 2019 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 21:36
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 18:37
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 19:52
Zmina_4_23.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 19:50
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 18:00
Zmina_3_23.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 17:59
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 21:43
Zmina_2_23.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 21:42
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 13:13
Zmina_1_23.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 10:34
Договір_23.pdf укладений
03 квітня 2019 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю додаткового зазначення МНН у специфікації по фармацевтичній продукції, що закуповується, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 Договору № 23 від 03 квітня 2019 року та викласти у новій редакції специфікацію, а саме в Додатку 1 до Додаткової угоди № 1 від 10 квітня 2019р. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. Прим. замовником внесено змін до договору та вибрано причину «Покращення якості предмета закупівлі», оскільки на майданчику відсутні інші причини внесення змін до договору"
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров’я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради» (яка являється правонаступником Закарпатського обласного наркологічного диспансера згідно рішення Закарпатської обласної ради № 1566 від 26.09.2019 р.), в особі директора Кручаниці Василя Васильовича, що діє на підставі Статуту - Замовник, з однієї сторони та ТзОВ «Хустфарм», що діє на підставі Статуту, названий в подальшому Виконавець з іншої сторони, уклали додаткову угоду до договору і дійшли згоди про наступне: На момент укладання даної додаткової угоди сума невикористаних зобов’язань складає 227489,48 гри. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що права та обов’язки (в тому числі і право та обов’язок користуватись умовами договорів із своїми контрагентами та викопувати попередньо укладені договори) Закарпатський обласний наркологічний диспансер за договором покладаються на його правонаступника Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров’я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради». Правонаступник - Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров'я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради» забезпечує погашення невиконаних бюджетних зобов'язань по Договору в сумі —227489,48 гри. в.т.ч. ПДВ. Сторону поіменовані в Договорі та його лопатках - Закарпатський обласний наркологічний диспансер (далі - Замовник), замінити па сторону - Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров'я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради». (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків на закупівлю Замовника, сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товарів та загальну вартість до Договору № 23 від 03.04.2019р.(надалі - договір) - Суму по даному договору зменшити на 64323,79грн.( Шістдесят чотири тисячі триста двадцять три грн.79 коп.) і відповідно п.3.1.Договору викласти у новій редакції: «Ціна договору: 353366,71 грн.(Триста п’ятдесят три тисячі триста шістдесят шість грн.71 коп.) , в тому числі ПДВ -23051,65 грн. У зв’язку із зменшенням ціни договору зменшено відповідно і об’єми закупівлі та викласти у новій редакції Додаток №1 до Договору №23 від 03.04.2019р.»Специфікація»(додається окремим додатком до цієї угоди. (13. Номер додаткової угоди.4; 14. Сума договору після внесення змін. 353366,71 грн.; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 9574 ШТ.)
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 353 366,41
UAH (в тому числі ПДВ 58 894,40 UAH)