Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду ДК 021:2015 85110000-3 послуги лікувальних закладів
Очікувана вартість
8 149,69 UAH
UA-2019-02-27-001840-a 3bb2066ab1054a45bfe630636e9cee21
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Волкова

+380983206649 mariupol-shkola20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031492
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ливарна, 4
Контактна особа: Валентина Волкова
+380983206649
mariupol-shkola20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду ДК 021:2015 85110000-3 послуги лікувальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Ливарна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

28 лютого 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 8 149,69
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 14:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2021 11:43
калькуляція надання мед.послуг.jpeg.jpeg зміни до договору
23 липня 2019 20:23
доп.соглашение на мед.осмотр.jpeg зміни до договору
23 липня 2019 20:23
Протокол для В.Б..jpg зміни до договору
07 березня 2019 10:37
Протокол для В.Б.-1.jpg зміни до договору
07 березня 2019 10:37
Договор для В.Б..zip укладений
01 березня 2019 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником було оголошено закупівлю (номер процедури UA-2019-02-27-001840-a) з урахуванням ПДВ в очікуваній вартості товару, переможець в надав свою комерційну пропозицію без урахування ПДВ (КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ".). Відповідно до листа ДП «Прозорро» №206/880/10 від 08.11.2016р.: «...На виконання норми статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (зі змінами) та Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» у системі Prozorro реалізовано механізм ручного формування й оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі. Звіт про результати проведення процедури закупівлі був сформований вручну на веб-порталі Уповноваженого органу, відображає наявність показника ПДВ як в оголошенні. І тому очікувану вартість читати як 8 149,69 грн. (вісім тисяч сто сорок девять грн., 69 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 79о
Договір:
Номер додаткової угоди: 79о
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення суми договору, калькуляція додається
Номер договору про закупівлю: 79о
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 від 23.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 510,17
UAH з ПДВ