Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з друку Чернівецької обласної інформаційно-методичної газети «Освіта Буковини»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-02-26-001657-b 2144e6cf3d9c41bfa4ec4fea7ef3e4f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Коверзнев

+380990464403
+380995147900
cv_ipo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 02125697
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ФРАНКА, 20
Контактна особа: Володимир Коверзнев
+380990464403,+380995147900
cv_ipo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання річного плану закупівель комунальним закладом «Інститут післядипломної педагогічної освіти» на 2019 рік, двічі проведено відкриті торги на закупівлю код CPV за ДК 021:2015 79820000–8 Послуги, пов’язані з друком (послуга з друку Чернівецької обласної інформаційно-методичної газети «Освіта Буковини» (оголошення про проведення відкритих торгів за номером у центральній базі даних системи ПРОЗОРРО UA-2019-01-11-001947-c; UA-2019-01-29-004276-b), жодного разу закупівлі не відбулись (рішення тендерного комітету від 28.01.2019 №05, 14.02.2019 №10; звіти про результати проведення процедур закупівлі: UA-2019-01-11-001947-c; UA-2019-01-29-004276-b), у зв’язку з тим, що на участь в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій. А отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог чинного законодавства, забезпечення виконання річного плану на 2019 рік (зі змінами), необхідно здійснити закупівлю код CPV за ДК 021:2015 79820000–8 Послуги, пов’язані з друком (послуга з друку Чернівецької обласної інформаційно-методичної газети «Освіта Буковини»), шляхом застосування переговорної процедури, відповідно до п. 4. ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: оголошення про проведення відкритих торгів за номером у центральній базі даних системи ПРОЗОРРО UA-2019-01-11-001947-c; звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2019-01-11-001947-c від 28.01.2019; рішення тендерного комітету про відміну торгів від 28.01.2019 №05; оголошення про проведення відкритих торгів за номером у центральній базі даних системи ПРОЗОРРО UA-2019-01-29-004276-b; звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2019-01-29-004276-b від 14.02.2019; рішення тендерного комітету про відміну торгів від 14.02.2019 №10; рішення тендерного комітету про застосування переговорної процедури від 18.02.2019 №11.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 15:17
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з друку Чернівецької обласної інформаційно-методичної газети «Освіта Буковини»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58008, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Гагаріна, 36 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Тендерна документація

26 лютого 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 14:47
Untitled.FR12.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОВИНСЬКИЙ ВИДАВНИЧИЙ ДІМ"
#33917393
Переможець 271 892,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 15:17

Документи

26 лютого 2019 15:17
Електронний підпис
26 лютого 2019 15:16
Untitled.FR12.pdf
26 лютого 2019 15:16
Untitled.FR14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОВИНСЬКИЙ ВИДАВНИЧИЙ ДІМ"
#33917393
271 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 15:17
Електронний підпис
26 лютого 2019 15:16
Untitled.FR12.pdf
26 лютого 2019 15:16
Untitled.FR14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:58
Untitled.FR11.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:57
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:03
Untitled.FR11.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:02
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 15:16
tmp31Eгазета.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 14:08
Untitled.FR11.pdf зміни до договору
18 березня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 17:44
Untitled.FR11.pdf укладений
11 березня 2019 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до абз. 1. п. 1.1. до Договору про закупівлю послуги з друку Чернівецької обласної інформаційно-методичної газети «Освіта Буковини» від 11 березня 2019 р. №11 та викладено його в наступній редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених даним Договором, Виконавець зобов'язується надавати послуги з друку Чернівецької обласної інформаційно-методичної газети «Освіта Буковини» (код ДК 021:2015 – 79820000-8 «Послуги пов’язані з друком»), що надалі іменуються Послуги, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Виконавцем Послуги».
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи запровадження з 05.08.2019 банківських рахунків за міжнародним стандартом відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 р № 162, яка зобов’язує банки України застосовувати норми запровадження та використання міжнародного номеру банківського рахунку — IBAN.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Договору про закупівлю товарів (робіт чи послуг) за державні кошти щодо надання поліграфічних послуг з друкування газет від 11березня 2019 р. №11 відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №992-VII (зі змінами), уклали додаткову угоду на продовження строку дії договору про закупівлю товарів (робіт чи послуг) за державні кошти щодо надання поліграфічних послуг з друкування газет на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 221 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 843,33 UAH)