Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-02-26-001016-c 50105347b24c4806905029b61a60f1d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 12:27
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71620000-0: Аналітичні послуги


Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС (детально викладено у Додатку №3 Технічні вимоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71620000-0 — Аналітичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 13:42
Перелік змін - Витяг з протоколу №224.pdf
19 березня 2019 13:42
Зміни №2 Тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
12 березня 2019 13:31
Змінена тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
26 лютого 2019 14:25
Тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
12 березня 2019 13:31
Перелік змін - Витяг з протоколу №188.pdf
26 лютого 2019 14:25
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
26 лютого 2019 14:25
Додаток №3 Технічні вимоги.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 березня 2019 11:29
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:42
Наше підприємство планує прийняти участь у торгах на закупівлю послуги «Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ)» енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС, аналітичні послуги, код 71620000-0 згідно ДК 021:2015. В п. 1 Додатку 1 до ТД при визначенні поняття аналогічних робіт вказано 4 тематичних напрямки: - Розробка процедур IЛА в форматi (COAI) для енергоблокiв АЕС з ВВЕР-1000; - Перегляд процедур IЛА в форматi (COAI) для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000; - Розробка аналiтичного обrрунтування ІЛА в форматi (COAI) для енергоблокiв АЕС з ВВЕР-1000; - Розробка технiчного обrрунтування стратегiй IЛА в форматi (COAI) для енергоблокiв АЕС з ВВЕР-1000 Просимо роз’яснити, чи необхідно у довідці, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, підтвердити досвід виконання робіт за кожним з зазначених напрямків, або достатньо одного напряму? Чи є припустимим надання листів-відгуків окремо по кільком аналогічним договорам, кожен з яких охоплює один чи декілька з зазначених напрямків, за умови, що сукупно у листах-відгуках підтверджено досвід виконання робіт за всіма 4 напрямками, що зазначені у ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так як процес розробки (впровадження), перегляду ІЛА в форматi (COAI) базується на певній послідовності робіт, а саме: розробка аналітичного обґрунтування (АО), розробка самих процедур ІЛА в форматi (COAI), а також розробка технічного обґрунтування (ТО) процедур, в якості досвіду виконання аналогічних договорів потрібно вважати наявність досвіду з виконання робіт за кожним напрямком, а саме:
1. Розробка АО всього комплекту та/або окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
2. Розробка всіх та/або окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
3. Розробка ТО для всього комплекту та/або для окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
Таким чином, допустимим є надання листів відгуків на виконання окремих напрямків, при цьому у учасника на виконання послуги «Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ)» мають бути лист/листи відгуки з досвіду виконання робіт за усіма трьома напрямками. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 05 березня 2019 11:30
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:43
1. Довідку про наявність кваліфікованих працівників учасники мають надавати в довільній формі. Єдиною вимогою до складу довідки є включення сертифікатів про проходження навчання з кодів. Враховуючи технічно складний характер послуг, що мають бути надані згідно вимог ТД, сам факт проходження навчання не може свідчити про достатній рівень кваліфікації працівника. Тому пропонуємо розглянути можливість додаткової деталізації вимог щодо кваліфікації працівників – наприклад, наявність певної кількості працівників, що мають практичний досвід виконання певної кількості аналогічних робіт. 2.Чи розповсюджуються вимоги щодо кількості фахівців, які мають сертифікати про проходження навчання з використання відповідних кодів, на субпідрядників (у разі їх залучення)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація буде доповнена вимогами щодо наявності у учасника фахівців у яких є досвід виконання аналогічних договорів. 2. У випадку залучення субпідрядників на них розповсюджуються такі ж самі вимоги щодо кількості фахівців, які мають сертифікати про проходження навчання з використання відповідних кодів. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Общий вопрос по закупке
Дата подання: 05 березня 2019 12:25
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:43
Запитання щодо відомостей про досвід у виконанні аналогічного договору: На основі досвіду з виконання аналітичних розрахункових обґрунтувань та розробки протиаварійної документації у ядерній галузі постійно розвиваються та вдосконалюються методи виконання аналізів, розрахункові коди, нормативно-методологічна база. Зокрема, з початку 2000-х років теплогідравлічні аналізи процесів в РУ в стані зупину з відкритою кришкою реактору та процесів в басейні витримки в Україні виконуються з використанням коду ATHLET. З урахуванням розвитку та змін нормативної бази, підходів та інструментарію для виконання робіт за напрямком даної послуги, чи буде вважатися достатнім та прийнятним досвід аналогічних робіт, які виконувались раніше? Враховуючи постійно зростаючі вимоги до якості протиаварійної документації (процедури ІЛА, технічне обгрунтування ІЛА), можливо слід вимагати підтвердження досвіду аналогічних робіт за більш пізній період, наприклад за останні 5 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде доповнена вимогами щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних робіт за певний період
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" 1 300 000,00
UAH
969 995,00
UAH
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» 2 198 064,74
UAH
970 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" 2 112 885,60
UAH
1 599 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" 2 475 000,00
UAH
1 600 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" 2 745 000,00
UAH
2 745 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 14:12
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:12
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:10
4_Довідка ДФС.pdf
16 квітня 2019 14:10
Довідка.pdf.p7s
16 квітня 2019 14:10
Довідка.pdf
16 квітня 2019 14:10
1_Довідка банкрутство.pdf
29 березня 2019 11:30
Електронний підпис
28 березня 2019 17:46
Електронний підпис
28 березня 2019 17:45
Остаточна цінова.pdf
27 березня 2019 13:52
Електронний підпис
27 березня 2019 13:49
5_Технічна пропозиція.pdf
27 березня 2019 13:49
4_7 Довідка ст.17.pdf
27 березня 2019 13:49
4_6 Довідка про санкції.pdf
27 березня 2019 13:49
4_3 Дипломи,сертифікати.pdf
27 березня 2019 13:49
4_1-3 Довідки.pdf
27 березня 2019 13:49
1_Інформ.довідка.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 11:59
Електронний підпис
27 березня 2019 11:58
Технічна пропозиція.pdf
27 березня 2019 11:58
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2019 11:58
Повноваження керівника.pdf
27 березня 2019 11:58
Лист_СП.pdf
27 березня 2019 11:58
Документи_СП.pdf
27 березня 2019 11:58
Довідка_санкції.pdf
27 березня 2019 11:58
Довідка_персонал.pdf
27 березня 2019 11:58
Довідка_персонал_досвід.pdf
27 березня 2019 11:58
Довідка_мат-тех база.pdf
27 березня 2019 11:58
Довідка_досвід.pdf
27 березня 2019 11:58
Довідка депозитарій.PDF

Публічні документи

27 березня 2019 12:47
Електронний підпис
27 березня 2019 12:41
11_Кошторис.pdf
27 березня 2019 12:41
10_Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2019 12:41
9_Технічна пропозиція.pdf
27 березня 2019 12:41
7_Довідка про санкції.pdf
27 березня 2019 12:40
3_Лист щодо акціонерів.pdf
27 березня 2019 12:40
1_Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 13:59
Електронний підпис
27 березня 2019 13:58
Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2019 13:58
Технічна пропозиція.pdf
27 березня 2019 13:58
Кваліфікаційна частина.pdf
27 березня 2019 13:58
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"
#39243239
Переможець 969 995,00
UAH
12 квітня 2019 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС"
#39243239
969 995,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2023 17:02
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 13:34
ДУ №4.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 10:52
ДУ №3 (1).tif зміни до договору
19 березня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 10:00
ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 14:29
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 10:44
37-124-01-19-10033.pdf укладений
03 травня 2019 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку надання послуги за темою: «Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС», а саме зміна термінів виконання етапів надання послуг. Сума договору з ПДВ 1 163 994,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 19ARB-03/37-124-01-19-10033
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (заміна термінів виконання етапів надання послуг з 30.06.2021 на 30.11.2021)
Номер договору про закупівлю: 19ARB-03/37-124-01-19-10033
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (заміна термінів виконання етапів надання послуг з 30.11.2021 на 31.12.2021).
Номер договору про закупівлю: 19ARB-03/37-124-01-19-10033
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна термінів виконання етапів надання послуг з 31.12.2021 на 31.05.2022
Номер договору про закупівлю: 19ARB-03/37-124-01-19-10033
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 травня 2023
Сума оплати за договором: 1 163 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 193 999,00 UAH)