Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-02-26-001016-c ● 50105347b24c4806905029b61a60f1d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Гузовська Світлана Володимирівна (03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71620000-0: Аналітичні послуги
Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС (детально викладено у Додатку №3 Технічні вимоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71620000-0 — Аналітичні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 13:42 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №224.pdf | |
19 березня 2019 13:42 |
Зміни №2 Тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf | |
12 березня 2019 13:31 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №188.pdf | |
26 лютого 2019 14:25 |
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc | |
26 лютого 2019 14:25 |
Додаток №3 Технічні вимоги.pdf |
19 березня 2019 13:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 березня 2019 13:42 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №224.pdf
|
||||||
19 березня 2019 13:42 |
Зміни №2 Тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
|
||||||
12 березня 2019 13:31 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №188.pdf
|
||||||
26 лютого 2019 14:25 |
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
|
||||||
26 лютого 2019 14:25 |
Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 березня 2019 11:29
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:42
Наше підприємство планує прийняти участь у торгах на закупівлю послуги «Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ)» енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС, аналітичні послуги, код 71620000-0 згідно ДК 021:2015. В п. 1 Додатку 1 до ТД при визначенні поняття аналогічних робіт вказано 4 тематичних напрямки:
- Розробка процедур IЛА в форматi (COAI) для енергоблокiв АЕС з ВВЕР-1000;
- Перегляд процедур IЛА в форматi (COAI) для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000;
- Розробка аналiтичного обrрунтування ІЛА в форматi (COAI) для енергоблокiв АЕС з ВВЕР-1000;
- Розробка технiчного обrрунтування стратегiй IЛА в форматi (COAI) для енергоблокiв АЕС з ВВЕР-1000
Просимо роз’яснити, чи необхідно у довідці, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, підтвердити досвід виконання робіт за кожним з зазначених напрямків, або достатньо одного напряму? Чи є припустимим надання листів-відгуків окремо по кільком аналогічним договорам, кожен з яких охоплює один чи декілька з зазначених напрямків, за умови, що сукупно у листах-відгуках підтверджено досвід виконання робіт за всіма 4 напрямками, що зазначені у ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так як процес розробки (впровадження), перегляду ІЛА в форматi (COAI) базується на певній послідовності робіт, а саме: розробка аналітичного обґрунтування (АО), розробка самих процедур ІЛА в форматi (COAI), а також розробка технічного обґрунтування (ТО) процедур, в якості досвіду виконання аналогічних договорів потрібно вважати наявність досвіду з виконання робіт за кожним напрямком, а саме:
1. Розробка АО всього комплекту та/або окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
2. Розробка всіх та/або окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
3. Розробка ТО для всього комплекту та/або для окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
Таким чином, допустимим є надання листів відгуків на виконання окремих напрямків, при цьому у учасника на виконання послуги «Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ)» мають бути лист/листи відгуки з досвіду виконання робіт за усіма трьома напрямками. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
1. Розробка АО всього комплекту та/або окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
2. Розробка всіх та/або окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
3. Розробка ТО для всього комплекту та/або для окремих процедур ІЛА в форматi (COAI).
Таким чином, допустимим є надання листів відгуків на виконання окремих напрямків, при цьому у учасника на виконання послуги «Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ)» мають бути лист/листи відгуки з досвіду виконання робіт за усіма трьома напрямками. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 05 березня 2019 11:30
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:43
1. Довідку про наявність кваліфікованих працівників учасники мають надавати в довільній формі. Єдиною вимогою до складу довідки є включення сертифікатів про проходження навчання з кодів. Враховуючи технічно складний характер послуг, що мають бути надані згідно вимог ТД, сам факт проходження навчання не може свідчити про достатній рівень кваліфікації працівника. Тому пропонуємо розглянути можливість додаткової деталізації вимог щодо кваліфікації працівників – наприклад, наявність певної кількості працівників, що мають практичний досвід виконання певної кількості аналогічних робіт.
2.Чи розповсюджуються вимоги щодо кількості фахівців, які мають сертифікати про проходження навчання з використання відповідних кодів, на субпідрядників (у разі їх залучення)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація буде доповнена вимогами щодо наявності у учасника фахівців у яких є досвід виконання аналогічних договорів. 2. У випадку залучення субпідрядників на них розповсюджуються такі ж самі вимоги щодо кількості фахівців, які мають сертифікати про проходження навчання з використання відповідних кодів. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Общий вопрос по закупке
Дата подання: 05 березня 2019 12:25
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:43
Запитання щодо відомостей про досвід у виконанні аналогічного договору:
На основі досвіду з виконання аналітичних розрахункових обґрунтувань та розробки протиаварійної документації у ядерній галузі постійно розвиваються та вдосконалюються методи виконання аналізів, розрахункові коди, нормативно-методологічна база. Зокрема, з початку 2000-х років теплогідравлічні аналізи процесів в РУ в стані зупину з відкритою кришкою реактору та процесів в басейні витримки в Україні виконуються з використанням коду ATHLET. З урахуванням розвитку та змін нормативної бази, підходів та інструментарію для виконання робіт за напрямком даної послуги, чи буде вважатися достатнім та прийнятним досвід аналогічних робіт, які виконувались раніше? Враховуючи постійно зростаючі вимоги до якості протиаварійної документації (процедури ІЛА, технічне обгрунтування ІЛА), можливо слід вимагати підтвердження досвіду аналогічних робіт за більш пізній період, наприклад за останні 5 років?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде доповнена вимогами щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних робіт за певний період
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" |
1 300 000,00
UAH
|
969 995,00
UAH
|
Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» |
2 198 064,74
UAH
|
970 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" |
2 112 885,60
UAH
|
1 599 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" |
2 475 000,00
UAH
|
1 600 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" |
2 745 000,00
UAH
|
2 745 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" #39243239 |
Переможець |
969 995,00
UAH
|
12 квітня 2019 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 13:34
|
ДУ №4.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 10:52
|
ДУ №3 (1).tif | зміни до договору |
19 березня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 10:00
|
ДУ №2 (1).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 14:29
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 10:44
|
37-124-01-19-10033.pdf | укладений |
03 травня 2019 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку надання послуги за темою: «Перегляд інструкцій з ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ІЛА РУ, ІЛАзр, ІЛА БВ) енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС», а саме зміна термінів виконання етапів надання послуг. Сума договору з ПДВ 1 163 994,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 19ARB-03/37-124-01-19-10033 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (заміна термінів виконання етапів надання послуг з 30.06.2021 на 30.11.2021) |
Номер договору про закупівлю: | 19ARB-03/37-124-01-19-10033 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (заміна термінів виконання етапів надання послуг з 30.11.2021 на 31.12.2021). |
Номер договору про закупівлю: | 19ARB-03/37-124-01-19-10033 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна термінів виконання етапів надання послуг з 31.12.2021 на 31.05.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 19ARB-03/37-124-01-19-10033 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |