Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти (лот№1)
Очікувана вартість
1 425 762,36 UAH
UA-2019-02-26-000592-b 86977866ccf349549bcda5352035f2d7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Пузійчук

+380442557946 garant--servis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів "Гарант-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 19122935
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Банкова, 11
Контактна особа: Світлана Пузійчук
+380442557946
garant--servis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п.4. ст 35 ЗУ "Про публічні закупівлі" -переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. В грудні 2018року та січні 2019 року Замовником двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 10:59
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6689 кілограм
М'ясопродукти - лот №1 (ковбасні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київ, м.Київ, Вул.Банкова,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

26 лютого 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 10:58
Протокол Ятрань..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОКОМБІНАТ "ЯТРАНЬ"
#05507073
Переможець 1 425 762,35
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 10:59

Документи

26 лютого 2019 10:59
Електронний підпис
26 лютого 2019 10:59
Протокол Ятрань..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 10:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОКОМБІНАТ "ЯТРАНЬ"
#05507073
1 425 762,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 10:59
Електронний підпис
26 лютого 2019 10:59
Протокол Ятрань..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:07
Доп.2.Ятрань11..pdf зміни до договору
02 січня 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 10:35
Дод.угода1.до Дог.11..pdf зміни до договору
13 червня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 11:53
Док.Ятрань 11..pdf укладений
11 березня 2019 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи те, що майданчиком zakupki.prom.ua передбачено підстави для внесення змін до договору лише підстави згідно статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - оприлюднюємо зміни щодо розподілу коштів в такому порядку - покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 847 615,26
UAH (в тому числі ПДВ 141 269,21 UAH)