Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Мережеве обладнання" (Комутатор керований (код ДК 021:2015 - 32420000-3)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-02-26-000528-a ac6e7a5f8f4a4b4a83d52c18f432c541
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатьо Мар'яна Іванівна

+380956041127 zakypivli_gupfu@zk.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Ігнатьо Мар'яна Іванівна
+380956041127
zakypivli_gupfu@zk.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 15:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 15:07
Початок аукціону: 06 березня 2019 12:55
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
"Мережеве обладнання" (Комутатор керований (код ДК 021:2015 - 32420000-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл. Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 15:04
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 лютого 2019 09:51
Дата відповіді: 27 лютого 2019 10:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Закупівля здійснюватиметься згідно із нормами чинного законодавства та відповідно до технічних вимог предмету закупівлі, проекту договору, тощо (Закон України "Про публічні). закупівлі".
Приймати участь в закупівлі можуть всі учасники,які подали свою пропозицію, незалежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні. Очікувана вартість предмету закупівлі вказана з урахуванням ПДВ. Всі учасники знаходяться на рівних умовах участі в закупівлі. Найвищим критерієм оцінювання є найнижча запропонована учасником ціна, переможець за даним критерієм автоматично обирається системою. Замовник не може приймати рішення щодо відхилення пропозиції учасника за ціновим критерієм і видом оподаткування.
Строк поставки Товару
Дата подання: 27 лютого 2019 16:30
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:02
Добрий день. В документації вкпзано "5.1. Строк поставки Товару: протягом 10 робочих днів з дати укладання договору". Строк поставки данного комутатора складає 4-5 тижнів. Прохання збільшити строк поставки до 35 днів.
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання головне управління ПФУ в Закарпатській області інформує.
Для забезпечення потреб Управління, для безперебійної роботи, постачання даного виду товару потрібно забезпечити в найкоротші терміни. Дякуємо за порозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 98 028,00
UAH з ПДВ
95 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АЛЬОШИНА АНАСТАСІЯ ВАДИМІВНА 99 408,00
UAH з ПДВ
96 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 13:29
Електронний підпис
04 березня 2019 17:02
Електронний підпис
04 березня 2019 16:59
ЦІНОВа пропозиція.pdf
04 березня 2019 16:59
накладна.jpg
04 березня 2019 16:59
Паспорт (завірений).pdf
04 березня 2019 16:59
Лист про несертифікацію.pdf
04 березня 2019 16:59
проект договора.odt
04 березня 2019 16:59
ІПН (завірений).pdf
04 березня 2019 16:59
Довідка сервісний центр.pdf
04 березня 2019 16:59
Договір_346 (1).pdf
04 березня 2019 16:59
Довідка про гарантію.pdf
04 березня 2019 16:59
видаткова накладна.jpg
04 березня 2019 16:59
Довідка банк (завірена).pdf
04 березня 2019 16:59
16.10.2018 договір 81.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

ФОП АЛЬОШИНА АНАСТАСІЯ ВАДИМІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3441704621
Переможець 95 890,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 14:10

Документи

07 березня 2019 14:10
Електронний підпис
07 березня 2019 14:08
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3441704621
95 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 14:10
Електронний підпис
07 березня 2019 14:08
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 15:12
Договір укладений
18 березня 2019 15:08