Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Мережеве обладнання" (Комутатор керований (код ДК 021:2015 - 32420000-3)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-02-26-000528-a ● ac6e7a5f8f4a4b4a83d52c18f432c541
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 20453063 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4 |
Контактна особа: |
Ігнатьо Мар'яна Іванівна +380956041127 zakypivli_gupfu@zk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 15:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 15:07 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
"Мережеве обладнання" (Комутатор керований (код ДК 021:2015 - 32420000-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл. Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2019 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 15:04 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 лютого 2019 09:51
Дата відповіді: 27 лютого 2019 10:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Закупівля здійснюватиметься згідно із нормами чинного законодавства та відповідно до технічних вимог предмету закупівлі, проекту договору, тощо (Закон України "Про публічні). закупівлі".
Приймати участь в закупівлі можуть всі учасники,які подали свою пропозицію, незалежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні. Очікувана вартість предмету закупівлі вказана з урахуванням ПДВ. Всі учасники знаходяться на рівних умовах участі в закупівлі. Найвищим критерієм оцінювання є найнижча запропонована учасником ціна, переможець за даним критерієм автоматично обирається системою. Замовник не може приймати рішення щодо відхилення пропозиції учасника за ціновим критерієм і видом оподаткування.
Закупівля здійснюватиметься згідно із нормами чинного законодавства та відповідно до технічних вимог предмету закупівлі, проекту договору, тощо (Закон України "Про публічні). закупівлі".
Приймати участь в закупівлі можуть всі учасники,які подали свою пропозицію, незалежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні. Очікувана вартість предмету закупівлі вказана з урахуванням ПДВ. Всі учасники знаходяться на рівних умовах участі в закупівлі. Найвищим критерієм оцінювання є найнижча запропонована учасником ціна, переможець за даним критерієм автоматично обирається системою. Замовник не може приймати рішення щодо відхилення пропозиції учасника за ціновим критерієм і видом оподаткування.
Строк поставки Товару
Дата подання: 27 лютого 2019 16:30
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:02
Добрий день. В документації вкпзано "5.1. Строк поставки Товару: протягом 10 робочих днів з дати укладання договору". Строк поставки данного комутатора складає 4-5 тижнів. Прохання збільшити строк поставки до 35 днів.
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання головне управління ПФУ в Закарпатській області інформує.
Для забезпечення потреб Управління, для безперебійної роботи, постачання даного виду товару потрібно забезпечити в найкоротші терміни. Дякуємо за порозуміння.
Для забезпечення потреб Управління, для безперебійної роботи, постачання даного виду товару потрібно забезпечити в найкоротші терміни. Дякуємо за порозуміння.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА #3441704621 |
Переможець |
95 890,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 15:12
|
Договір | укладений |
18 березня 2019 15:08
|