Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки АМ (13-25)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-02-26-000444-b c07ed970da7f4d20afa0810e4ae42a68
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Вержаковський

+380960889375
+380500222731
buhcul@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та культурної спадщини Голованівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02228782
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, вул. Соборна, 45
Контактна особа: Микола Вержаковський
+380960889375,+380500222731
buhcul@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 13:13
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 тони
Вугілля кам'яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 10:26
Тендерна_документацiя_вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 пункт 2 ДКТ про надання посвідчення про якість в ДКТ яке видано на учасника торгів
Дата подання: 26 лютого 2019 14:28
Дайте будь ласка пояснення, чи може наше підприємство надати у складі ДКТ посвідчення про якість видане на постачальника вугілля з яким укладено договір на поставку вугілля для учасника торгів .Враховуючи що вугілля антрацитової групи поставляється великими партіями з РФ в з\д вагонах де посвідчення про якість надається на всю партію з зазначенням номерів вагонів усієї партії .В зв'язку з переадресацією вагона на учасника торгів з зазначенням в з\д накладній що власником являється учасник торгів,але посвідчення про якість видане на постачальника вугілля де вказанно також номер вагона, який було переадресованно на користь учаснику. Наше підприємство вважає, що вимога пункту 2 додатку 2 є дискримінаційною по відношеню до других учасників конкурсних торгів, де зазначенно що власником посвідчення про якість повинен бути учасник торгів. Наше підприємство вважає, що треба внести зміни до ДКТ де також учасник може надати посвідчення про якість, яке видано на постачальника вугілля для учасника з яким укладено договір на поставку вугільної продукціі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000006 ● a617fbaa3cc84b3ebe5993ba293c4bd1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 12:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.02.2019 №16

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.02.2019 № 16

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-02-26-000444-b 26.02.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-27 12:47:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-26-000444-b) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.

1. Чому в тендерній документації по процедурі закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)» очікуваною вартістю 280 000,00 грн відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі вугілля кам’яного саме марки АМ (13-25), крім того, специфікація на постачання вугілля кам’яного не містить вираз «або еквівалент», чим порушено п.3 розд. 2 ст. 22 Закону, а саме – технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент»?
2. Чому Вами в тендерній документації не встановлено строку з якого починається дія тендерної пропозиції, як це передбачено п.10 ч.2 ст. 22 Закону, а саме – тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій ?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-28 09:47:54

Скасування торгів по закупівлі товарів

черз неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 лютого 2019 09:51
Коментар щодо відміни: торги скасовано через неможливість усунути порушення виявлені в процедурі закупівлі
Документи:
28 лютого 2019 09:51
Електронний підпис
28 лютого 2019 09:50
протокол відміна.pdf