Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та культурної спадщини Голованівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02228782 |
Місцезнаходження: | 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, вул. Соборна, 45 |
Контактна особа: |
Микола Вержаковський +380960889375,+380500222731 buhcul@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,18% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2019 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 10:26 |
Тендерна_документацiя_вугілля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-27-000006 ● a617fbaa3cc84b3ebe5993ba293c4bd1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2019 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2019 №16
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.02.2019 № 16
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-02-26-000444-b 26.02.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-27 12:47:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-26-000444-b) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Чому в тендерній документації по процедурі закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)» очікуваною вартістю 280 000,00 грн відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі вугілля кам’яного саме марки АМ (13-25), крім того, специфікація на постачання вугілля кам’яного не містить вираз «або еквівалент», чим порушено п.3 розд. 2 ст. 22 Закону, а саме – технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент»?
2. Чому Вами в тендерній документації не встановлено строку з якого починається дія тендерної пропозиції, як це передбачено п.10 ч.2 ст. 22 Закону, а саме – тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-28 09:47:54
Скасування торгів по закупівлі товарів
черз неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про відміну
Дата відміни: | 28 лютого 2019 09:51 |
Коментар щодо відміни: | торги скасовано через неможливість усунути порушення виявлені в процедурі закупівлі |
28 лютого 2019 09:51
|
Електронний підпис |
28 лютого 2019 09:50
|
протокол відміна.pdf |