Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні автобуси
School buses
School buses
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2019-02-25-001688-b ● dd732f8aff3c4017887434cd7edfc50a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Контактна особа: |
Наталія Карпенко +380512379296 natalja_karpenko@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Владислав Лисенко +380512379307 gineks92@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNIY ZAKLAD "TSENTR FINANSOVO-STATISTICHNOGO MONITORINGU, MATERIALNO-TEHNICHNOGO TA INFORMATSIYNOGO ZABEZPECHENNYA OSVITNIH ZAKLADIV" MIKOLAIVSKOI OBLASNOI RADI |
National ID: | 33188639 |
Contact point: |
Nataliya Karpenko +380512379296 natalja_karpenko@i.ua |
Additional contacts: |
Владислав Лисенко +380512379307 gineks92@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 15:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 15:58 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 лютого 2019 15:24 |
Enquiries until: | 18 березня 2019 15:58 |
Complaints submission until: | до 24 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 березня 2019 15:58 |
Information
Estimated total value: | 50 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Шкільні автобуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54030, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Спаська, 29
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
School buses
CPV: 34120000-4
Період постачання:
з 24 квітня 2019 по 02 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 11:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 11:26 |
таблиця змін до ТД.docx | |
21 березня 2019 11:26 |
ШКІЛЬНІ АВТОБУСИ 02.2019 зі змінами.docx | |
25 лютого 2019 15:24 |
ШКІЛЬНІ АВТОБУСИ 02.2019.docx |
21 березня 2019 11:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2019 11:26 |
таблиця змін до ТД.docx
|
|||
21 березня 2019 11:26 |
ШКІЛЬНІ АВТОБУСИ 02.2019 зі змінами.docx
|
|||
25 лютого 2019 15:24 |
ШКІЛЬНІ АВТОБУСИ 02.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001688-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ЛІЗИНГ", Код ЄДРПОУ:42501346
Дата подання: 13 березня 2019 17:32
Внесення змін до тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо вимог, що є дискримінаційними та заважають прийняти участь в тендері:
1. Згідно з п.5.1 Додатку 6 ТД ставиться вимога про відповідність автобусу, що є предметом закупівлі, екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2(G). Правила ЄЕК ООН № 49-05 В2 визначають відповідність викидів екологічній нормі Євро-5, і при цьому включають в себе затвердження «D», «Е», «F», «G». Всі такі буквені позначення підтверджують відповідність транспортного засобу Євро-5 і різняться лише не значними інформаційними відомостями, що стосуються способів проведення випробувань на відповідність рівня викидів. Автобуси різних виробників мають різні буквені затвердження, («D», «Е», «F», «G») що відповідають рівню В2 Правила ЄЕК ООН № 49-05, але всі вони будуть означати відповідність рівню екологічних норм Євро-5, і не має жодної необхідності чи обґрунтованої підстави деталізувати в ТД вимоги щодо способів проведення дослідження на відповідність Євро-5. Це дуже звузить коло виробників, автобуси яких зможуть бути запропоновані до участі в тендері і обмежить конкуренцію на порушення принципів публічних закупівель, хоча при цьому для користувача автобуса не матиме жодної різниці чи переваги. Пропонуємо внести зміни до ТД: п.5.1. Додатку 6 ТД залишити в редакції: «Відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2 «Єдині технічні приписи щодо прийняття заходів по обмеженню викидів забруднюючих газоподібних речовин і зважених часток з двигунів із запалюванням від стиснення і двигунів з примусовим запалюванням, призначених для використання на транспортних засобах».
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 01.03.2019 № 2281.
2. Згідно з п. 11.2 Додатку 6 ТД ставиться вимога про несівний кузов автобусу. Такого параметру автобусу в сертифікаті відповідності і в сертифікаті типу не має, що означає, що ніхто з контролюючих та сертифікаційних органів не проводив досліджень та перевірок для визначення який саме тип кузову має той чи інший автобус. Відповідно документального підтвердження типу кузову, крім документів, що виробники можуть скласти самостійно, не має. Шкільний автобус, що пройшов сертифікацію компетентного сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства та встановленим нормам і стандартам. Параметри автобусів, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість та цільове призначення такого автобусу.
Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів.. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо для шкільного автобусу в першу чергу, менш довговічним, що важливо для бюджетних коштів при подальших витратах на ремонт, він значно важчий в обслуговуванні через важкодоступність до агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів є також вагомим фактором.
Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса.
Кількість виробників шкільних автобусів, сертифікованих в Україні, є незначною, і у всіх різні типи кузовів. Вимога про несівний тип кузову автобуса ще додатково звужує коло потенційних учасників тендеру, штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на тендері. Дискримінаційність вимоги про несівний тип кузову шкільного автобусу визнано АМК в рішенні від 04.03.2019 № 2347 по аналогічному предмету закупівлі - UA-2019-02-05-002152-b.
Пропонуємо внести зміни до ТД: п.11.2 Додатку 6 ТД видалити.
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 04.03.2019 № 2347 .
Додатки:
1. Рішення АМКУ від 01.03.2019 № 2281.
2. Рішення АМКУ від 04.03.2019 № 2347 .
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно з п.5.1 Додатку 6 ТД ставиться вимога про відповідність автобусу, що є предметом закупівлі, екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2(G). Правила ЄЕК ООН № 49-05 В2 визначають відповідність викидів екологічній нормі Євро-5, і при цьому включають в себе затвердження «D», «Е», «F», «G». Всі такі буквені позначення підтверджують відповідність транспортного засобу Євро-5 і різняться лише не значними інформаційними відомостями, що стосуються способів проведення випробувань на відповідність рівня викидів. Автобуси різних виробників мають різні буквені затвердження, («D», «Е», «F», «G») що відповідають рівню В2 Правила ЄЕК ООН № 49-05, але всі вони будуть означати відповідність рівню екологічних норм Євро-5, і не має жодної необхідності чи обґрунтованої підстави деталізувати в ТД вимоги щодо способів проведення дослідження на відповідність Євро-5. Це дуже звузить коло виробників, автобуси яких зможуть бути запропоновані до участі в тендері і обмежить конкуренцію на порушення принципів публічних закупівель, хоча при цьому для користувача автобуса не матиме жодної різниці чи переваги. Пропонуємо внести зміни до ТД: п.5.1. Додатку 6 ТД залишити в редакції: «Відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2 «Єдині технічні приписи щодо прийняття заходів по обмеженню викидів забруднюючих газоподібних речовин і зважених часток з двигунів із запалюванням від стиснення і двигунів з примусовим запалюванням, призначених для використання на транспортних засобах».
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 01.03.2019 № 2281.
2. Згідно з п. 11.2 Додатку 6 ТД ставиться вимога про несівний кузов автобусу. Такого параметру автобусу в сертифікаті відповідності і в сертифікаті типу не має, що означає, що ніхто з контролюючих та сертифікаційних органів не проводив досліджень та перевірок для визначення який саме тип кузову має той чи інший автобус. Відповідно документального підтвердження типу кузову, крім документів, що виробники можуть скласти самостійно, не має. Шкільний автобус, що пройшов сертифікацію компетентного сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства та встановленим нормам і стандартам. Параметри автобусів, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість та цільове призначення такого автобусу.
Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів.. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо для шкільного автобусу в першу чергу, менш довговічним, що важливо для бюджетних коштів при подальших витратах на ремонт, він значно важчий в обслуговуванні через важкодоступність до агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів є також вагомим фактором.
Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса.
Кількість виробників шкільних автобусів, сертифікованих в Україні, є незначною, і у всіх різні типи кузовів. Вимога про несівний тип кузову автобуса ще додатково звужує коло потенційних учасників тендеру, штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на тендері. Дискримінаційність вимоги про несівний тип кузову шкільного автобусу визнано АМК в рішенні від 04.03.2019 № 2347 по аналогічному предмету закупівлі - UA-2019-02-05-002152-b.
Пропонуємо внести зміни до ТД: п.11.2 Додатку 6 ТД видалити.
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 04.03.2019 № 2347 .
Додатки:
1. Рішення АМКУ від 01.03.2019 № 2281.
2. Рішення АМКУ від 04.03.2019 № 2347 .
Скасована
Дата: 14 березня 2019 09:09
Причина:
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001688-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ЛІЗИНГ", Код ЄДРПОУ:42501346
Дата подання: 18 березня 2019 12:16
Внесення змін до тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо вимог, що є дискримінаційними та заважають прийняти участь в тендері:
1. Згідно з п.5.1 Додатку 6 ТД ставиться вимога про відповідність автобусу, що є предметом закупівлі, екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2(G). Правила ЄЕК ООН № 49-05 В2 визначають відповідність викидів екологічній нормі Євро-5, і при цьому включають в себе затвердження «D», «Е», «F», «G». Всі такі буквені позначення підтверджують відповідність транспортного засобу Євро-5 і різняться лише не значними інформаційними відомостями, що стосуються способів проведення випробувань на відповідність рівня викидів. Автобуси різних виробників мають різні буквені затвердження, («D», «Е», «F», «G») що відповідають рівню В2 Правила ЄЕК ООН № 49-05, але всі вони будуть означати відповідність рівню екологічних норм Євро-5, і не має жодної необхідності чи обґрунтованої підстави деталізувати в ТД вимоги щодо способів проведення дослідження на відповідність Євро-5. Це дуже звузить коло виробників, автобуси яких зможуть бути запропоновані до участі в тендері і обмежить конкуренцію на порушення принципів публічних закупівель, хоча при цьому для користувача автобуса не матиме жодної різниці чи переваги. Пропонуємо внести зміни до ТД: п.5.1. Додатку 6 ТД залишити в редакції: «Відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2 «Єдині технічні приписи щодо прийняття заходів по обмеженню викидів забруднюючих газоподібних речовин і зважених часток з двигунів із запалюванням від стиснення і двигунів з примусовим запалюванням, призначених для використання на транспортних засобах».
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 01.03.2019 № 2281.
2. Згідно з п. 11.2 Додатку 6 ТД ставиться вимога про несівний кузов автобусу. Такого параметру автобусу в сертифікаті відповідності і в сертифікаті типу не має, що означає, що ніхто з контролюючих та сертифікаційних органів не проводив досліджень та перевірок для визначення який саме тип кузову має той чи інший автобус. Відповідно документального підтвердження типу кузову, крім документів, що виробники можуть скласти самостійно, не має. Шкільний автобус, що пройшов сертифікацію компетентного сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства та встановленим нормам і стандартам. Параметри автобусів, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість та цільове призначення такого автобусу.
Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів.. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо для шкільного автобусу в першу чергу, менш довговічним, що важливо для бюджетних коштів при подальших витратах на ремонт, він значно важчий в обслуговуванні через важкодоступність до агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів є також вагомим фактором.
Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса.
Кількість виробників шкільних автобусів, сертифікованих в Україні, є незначною, і у всіх різні типи кузовів. Вимога про несівний тип кузову автобуса ще додатково звужує коло потенційних учасників тендеру, штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на тендері. Дискримінаційність вимоги про несівний тип кузову шкільного автобусу визнано АМК в рішенні від 04.03.2019 № 2347 по аналогічному предмету закупівлі - UA-2019-02-05-002152-b.
Пропонуємо внести зміни до ТД: п.11.2 Додатку 6 ТД видалити.
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 04.03.2019 № 2347 .
Додатки:
1. Рішення АМКУ від 01.03.2019 № 2281.
2. Рішення АМКУ від 04.03.2019 № 2347 .
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно з п.5.1 Додатку 6 ТД ставиться вимога про відповідність автобусу, що є предметом закупівлі, екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2(G). Правила ЄЕК ООН № 49-05 В2 визначають відповідність викидів екологічній нормі Євро-5, і при цьому включають в себе затвердження «D», «Е», «F», «G». Всі такі буквені позначення підтверджують відповідність транспортного засобу Євро-5 і різняться лише не значними інформаційними відомостями, що стосуються способів проведення випробувань на відповідність рівня викидів. Автобуси різних виробників мають різні буквені затвердження, («D», «Е», «F», «G») що відповідають рівню В2 Правила ЄЕК ООН № 49-05, але всі вони будуть означати відповідність рівню екологічних норм Євро-5, і не має жодної необхідності чи обґрунтованої підстави деталізувати в ТД вимоги щодо способів проведення дослідження на відповідність Євро-5. Це дуже звузить коло виробників, автобуси яких зможуть бути запропоновані до участі в тендері і обмежить конкуренцію на порушення принципів публічних закупівель, хоча при цьому для користувача автобуса не матиме жодної різниці чи переваги. Пропонуємо внести зміни до ТД: п.5.1. Додатку 6 ТД залишити в редакції: «Відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5 – Правила ЄЕК ООН № 49-05В2 «Єдині технічні приписи щодо прийняття заходів по обмеженню викидів забруднюючих газоподібних речовин і зважених часток з двигунів із запалюванням від стиснення і двигунів з примусовим запалюванням, призначених для використання на транспортних засобах».
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 01.03.2019 № 2281.
2. Згідно з п. 11.2 Додатку 6 ТД ставиться вимога про несівний кузов автобусу. Такого параметру автобусу в сертифікаті відповідності і в сертифікаті типу не має, що означає, що ніхто з контролюючих та сертифікаційних органів не проводив досліджень та перевірок для визначення який саме тип кузову має той чи інший автобус. Відповідно документального підтвердження типу кузову, крім документів, що виробники можуть скласти самостійно, не має. Шкільний автобус, що пройшов сертифікацію компетентного сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства та встановленим нормам і стандартам. Параметри автобусів, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість та цільове призначення такого автобусу.
Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів.. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо для шкільного автобусу в першу чергу, менш довговічним, що важливо для бюджетних коштів при подальших витратах на ремонт, він значно важчий в обслуговуванні через важкодоступність до агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів є також вагомим фактором.
Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса.
Кількість виробників шкільних автобусів, сертифікованих в Україні, є незначною, і у всіх різні типи кузовів. Вимога про несівний тип кузову автобуса ще додатково звужує коло потенційних учасників тендеру, штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на тендері. Дискримінаційність вимоги про несівний тип кузову шкільного автобусу визнано АМК в рішенні від 04.03.2019 № 2347 по аналогічному предмету закупівлі - UA-2019-02-05-002152-b.
Пропонуємо внести зміни до ТД: п.11.2 Додатку 6 ТД видалити.
Рішення АМКУ щодо аналогічної скарги було прийняте 04.03.2019 № 2347 .
Додатки:
1. Рішення АМКУ від 01.03.2019 № 2281.
2. Рішення АМКУ від 04.03.2019 № 2347 .
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2019 11:22
Доброго дня! Згідно з пунктом 2 статті 23 Закону України Про публічні закупівлі Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Засіданням тендерного комітету від 21.03.2019 № 20 прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у відповідні строки.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 квітня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БАС МОТОР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Абсолют-2016" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
49 625 000,00
UAH з ПДВ
|
48 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Абсолют-2016" |
49 700 000,00
UAH з ПДВ
|
48 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БАС МОТОР |
49 750 000,00
UAH з ПДВ
|
48 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
48 250 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 15:12
|
sndt2713.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2019 14:35
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
11 липня 2019 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 16:15
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2019 17:23
|
Додаткова_угода.pdf | зміни до договору |
18 червня 2019 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 10:51
|
IMG_0001.pdf | укладений |
21 травня 2019 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до пункту 5.2. договору № 32 в умовах поставки. Змінено реквізити сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |