Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання», ДК 021:2015–30230000-0 (Комп’ютерне та інше обладнання)
Очікувана вартість
1 252 000,00 UAH
UA-2019-02-25-001655-c 5202f01d656b4ce09765042d2637f497
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Галина Іванівна

380444183254 sektordzorda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordzorda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 13 березня 2019 15:06
Очікувана вартість: 1 252 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Зазначено в тендерній документації та додатках до неї
31 найменування, в тому числі 539 штук
Срок поставки товару: протягом 3 (трьох) робочих днів з дня укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
539 штуки
Комп’ютерне та інше обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 18:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 18:08
Оголошення.docx
25 лютого 2019 18:08
Додаток 4 проект договору.docx
25 лютого 2019 18:08
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
25 лютого 2019 18:07
Додаток 2 вимоги по ст. 16 та 17 Закону.docx
25 лютого 2019 18:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 26 лютого 2019 18:00
Дата відповіді: 01 березня 2019 15:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення та корисну інформацію. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Ми маємо можливість звертатись до офіційного представника інтересів компанії Microsoft в Україні, для ретельної перевірки програмного забезпечення, яке буде поставлено, а також дотримання учасниками вимог законодавства про захист авторських прав.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" 1 248 987,00
UAH з ПДВ
1 241 986,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 1 251 007,80
UAH з ПДВ
1 244 007,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 13:14
Електронний підпис
22 березня 2019 13:14
Довідка МВС.pdf
22 березня 2019 13:14
Довідка ДПІ.pdf
18 березня 2019 16:42
Електронний підпис
12 березня 2019 18:31
Електронний підпис
12 березня 2019 18:28
8 Довідка ст 17.pdf
12 березня 2019 18:28
7 Украерорух_накл.pdf
12 березня 2019 18:28
6 Аналог договір.pdf
12 березня 2019 18:28
5 Лист-згода.pdf
12 березня 2019 18:28
3 Дов про мат-тех базу.pdf
12 березня 2019 18:28
20 Проект Договору.pdf
12 березня 2019 18:28
2 Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 18:28
18 Довідка про печатку.pdf
12 березня 2019 18:28
16 СТАТУТ копія.pdf
12 березня 2019 18:27
13 Гар лист про довкілля.pdf
12 березня 2019 18:27
11 Лист Canon.pdf
12 березня 2019 18:27
11 Лист НР.pdf
12 березня 2019 18:27
10210-33 ВС Технолоджі p7s.rar
12 березня 2019 18:27
10 Довідка про СЦ.pdf
12 березня 2019 18:27
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

12 березня 2019 17:19
Електронний підпис
12 березня 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 17:19
Статут+опис.pdf
12 березня 2019 17:19
реєстр.pdf
12 березня 2019 17:19
проект дог-ру.pdf
12 березня 2019 17:19
персон. дані Масло.pdf
12 березня 2019 17:19
персон. дані Богун.pdf
12 березня 2019 17:19
Лицензия_Торгунова.zip
12 березня 2019 17:19
Довіреність Богун.pdf
12 березня 2019 17:19
Довіреність 41 Торгунова.zip
12 березня 2019 17:19
довідка ст 17.pdf
12 березня 2019 17:19
Гарантия 9172.zip
12 березня 2019 17:19
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2019 17:19
авторизійний лист Canon.pdf
12 березня 2019 17:19
авторизійний лист НР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 1 241 986,98
UAH з ПДВ
20 березня 2019 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

20 березня 2019 12:39
Електронний підпис
13 березня 2019 15:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
1 241 986,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 12:39
Електронний підпис
13 березня 2019 15:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 16:27
Звіт про виконання договору.pdf укладений
17 травня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 18:22
Додаткова угода від 12.04.2019 № 3.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 18:21
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 16:46
Додаткова угода від 02.04.2019 № 2.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 16:35
Додаткова угода від 02.04.2019 № 1.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:57
Договір від 02.04.2019 № 02-04.pdf укладений
03 квітня 2019 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору необхідно внести на підставі пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 02/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору необхідно внести на підставі пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів).
Номер договору про закупівлю: 02/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність внести зміни до реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 02/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 218 559,96
UAH