Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Мило»
Очікувана вартість
324 086,40 UAH
UA-2019-02-25-001524-b ● 22fccc81eb26414680420c96edd16de7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
Юрій +380444069837 crekm.dog1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 324 086,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1320 кілограм
Мило господарське, 72%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, Київ, вул. Качалова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
45760 штука
Мило господарське 72%, біле
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, Київ, вул. Качалова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 15:00 |
ТД_Мило_торги 25.02.2019.docx |
25 лютого 2019 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2019 15:00 |
ТД_Мило_торги 25.02.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001524-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 березня 2019 17:59
Порушення вимог Замовника
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні №UA-2019-02-25-001524-b «Мило», який проходив 13.03.2019р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Чернігівпобутхім» було виявлено наступне:
Замовник вимагав у п. 3.7. (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Тендерної документації надати Технічну специфікацію товару. У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «Чернігівпобутхім» даного документу не надав, що є порушенням вимог Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Чернігівпобутхім», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Чернігівпобутхім» було виявлено наступне:
Замовник вимагав у п. 3.7. (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Тендерної документації надати Технічну специфікацію товару. У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «Чернігівпобутхім» даного документу не надав, що є порушенням вимог Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Чернігівпобутхім», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 10:42
Доброго дня! Замовник повідомляє, що оскарження рішення Замовника регламентується статею 18 «Порядок оскарження процедур закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» підписаний 25 грудня 2015 року № 922-VIII:
«1. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Реєстраційна картка скарги повинна містити таку інформацію:
дата та час подання скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель;
номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання;
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарга повинна містити таку інформацію:
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження.
Відразу після внесення до реєстру скарг скарга з супровідними документами та її реєстраційна картка автоматично надсилаються органу оскарження та замовнику.
За подання скарги до органу оскарження справляється плата. Розмір плати визначається Кабінетом Міністрів України. …»
Тендерний комітет Замовника вважає, що Учасник торгів - Переможець, який запропонував в аукціоні найнижчу ціну, надав у складі пропозиції ПОВНУ інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
При цьому інформація Переможця (безпосереднього виробника продукції), в складі пропозиції, має детальний опис товарів, що закуповується, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики.
«1. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Реєстраційна картка скарги повинна містити таку інформацію:
дата та час подання скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель;
номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання;
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарга повинна містити таку інформацію:
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження.
Відразу після внесення до реєстру скарг скарга з супровідними документами та її реєстраційна картка автоматично надсилаються органу оскарження та замовнику.
За подання скарги до органу оскарження справляється плата. Розмір плати визначається Кабінетом Міністрів України. …»
Тендерний комітет Замовника вважає, що Учасник торгів - Переможець, який запропонував в аукціоні найнижчу ціну, надав у складі пропозиції ПОВНУ інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
При цьому інформація Переможця (безпосереднього виробника продукції), в складі пропозиції, має детальний опис товарів, що закуповується, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики.
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001524-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37484649
Дата подання: 21 березня 2019 10:42
оскарження рішення визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір
13.03.2019 р. відбувся аукціон (відкриті торги) на закупівлю товару: «Мило» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015-33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи, який проводився філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця» відповідно до оголошення про проведення закупівлі № UA-2019-02-25-001524-b.
18.03.2019 року Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій № 25/19-ТК від 18.03.2019 року, згідно якого переможцем торгів визнано учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ", та встановлено що його пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації, а також опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» № 6/1117 від 18.032019 року.
Однак, проаналізувавши документи, подані в складі пропозиції торгів учасником ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" ми визначили що подані документи його пропозиціі не відповідать всім вимогам тендерної документації Замовника та наводимо розбіжності в порівняльній таблиці:
№ Вимоги в ДКТ Редакція учасник
1 Додаток 1
2. Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення):
2.1. Кольорова скан-копія оригіналу або нотаріально завіреної копії чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких).
Відсутня
Надана чорно-біла копія, завірена підписом та печаткою учасника
2 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.7.2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію
2.3 Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб продукції до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продукції щодо технічних та якісних показників.
Не надані гарантії щодо забезпечення доставки проб продукції до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником.
Немає погодження з правом Замовника вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продукції щодо технічних та якісних показників.
В наданому листі Учасник гарантує лише здійснення лабораторних досліджень за власний рахунок в лабораторії, акредитованій в Держспоживстандарті
3 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.7. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
3.7.1. Документи щодо підтвердження відповідності
1.1 На підтвердження відповідності продукції, на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва надати:
Скановану копію декларації про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 дійсну на дату розкриття.
Учасник надав скановану копію Декларації виробника про відповідність за № 6 від 11.06.2018 року, в якій у розділі «Зазанечений вище об»єкт декларації відповідає вимогам таких документів»: було вказано наступне:
№ документа: ДСТУ 4544:2006.
Назва: «Мило господарське тверде. Технічні умови».
Дата випуску: 2007 рік.
Зауваження: згідно з наказом Держспоживстандарту України від 18.05.2007 року № 105 чинність ДСТУ 4544:2006 встановлена – з 01.01.2008 року.
З огляду на вище викладене, пропозиція учасника ТОВ "ЧЕРГНІГІВПОБУТХІМ" НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена (дискваліфікована) Замовником.
Вимагаємо від ЗАМОВНИКА:
1. Відхилити (дискваліфікувати) пропозицію Учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" в зв'язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації.
2. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 25/19-ТК від 18.03.2019 року про прийняття рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" та Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» № 6/1117 від 18.032019 року.
3. Перейти до розгляду пропозиції слідуючого учасника торгів.
При невиконанні даних вимог Замовником торгів, нами буде розглядатися питання про подання скарги до Антимонопольного комітету України на рішення Замовника (Філієя «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця»), про визнання переможцем торгів та про намір укласти договір відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 25/19-ТК від 18.03.2019 року та Повідомлення про намір укласти договір № 6/1117 від 18.032019 року.
Розгорнути
Згорнути
18.03.2019 року Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій № 25/19-ТК від 18.03.2019 року, згідно якого переможцем торгів визнано учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ", та встановлено що його пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації, а також опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» № 6/1117 від 18.032019 року.
Однак, проаналізувавши документи, подані в складі пропозиції торгів учасником ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" ми визначили що подані документи його пропозиціі не відповідать всім вимогам тендерної документації Замовника та наводимо розбіжності в порівняльній таблиці:
№ Вимоги в ДКТ Редакція учасник
1 Додаток 1
2. Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення):
2.1. Кольорова скан-копія оригіналу або нотаріально завіреної копії чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких).
Відсутня
Надана чорно-біла копія, завірена підписом та печаткою учасника
2 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.7.2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію
2.3 Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб продукції до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продукції щодо технічних та якісних показників.
Не надані гарантії щодо забезпечення доставки проб продукції до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником.
Немає погодження з правом Замовника вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продукції щодо технічних та якісних показників.
В наданому листі Учасник гарантує лише здійснення лабораторних досліджень за власний рахунок в лабораторії, акредитованій в Держспоживстандарті
3 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.7. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
3.7.1. Документи щодо підтвердження відповідності
1.1 На підтвердження відповідності продукції, на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва надати:
Скановану копію декларації про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 дійсну на дату розкриття.
Учасник надав скановану копію Декларації виробника про відповідність за № 6 від 11.06.2018 року, в якій у розділі «Зазанечений вище об»єкт декларації відповідає вимогам таких документів»: було вказано наступне:
№ документа: ДСТУ 4544:2006.
Назва: «Мило господарське тверде. Технічні умови».
Дата випуску: 2007 рік.
Зауваження: згідно з наказом Держспоживстандарту України від 18.05.2007 року № 105 чинність ДСТУ 4544:2006 встановлена – з 01.01.2008 року.
З огляду на вище викладене, пропозиція учасника ТОВ "ЧЕРГНІГІВПОБУТХІМ" НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена (дискваліфікована) Замовником.
Вимагаємо від ЗАМОВНИКА:
1. Відхилити (дискваліфікувати) пропозицію Учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" в зв'язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації.
2. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 25/19-ТК від 18.03.2019 року про прийняття рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" та Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» № 6/1117 від 18.032019 року.
3. Перейти до розгляду пропозиції слідуючого учасника торгів.
При невиконанні даних вимог Замовником торгів, нами буде розглядатися питання про подання скарги до Антимонопольного комітету України на рішення Замовника (Філієя «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця»), про визнання переможцем торгів та про намір укласти договір відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 25/19-ТК від 18.03.2019 року та Повідомлення про намір укласти договір № 6/1117 від 18.032019 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2019 14:43
Доброго дня! Замовник просить вас більш детально перечитати тендерну документацію торгів, а також тендерну пропозицію переможця аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" |
211 860,00
UAH з ПДВ
|
188 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
215 212,80
UAH з ПДВ
|
188 601,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Слобожанський миловар” |
249 770,40
UAH з ПДВ
|
214 843,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКОН" |
324 054,72
UAH з ПДВ
|
277 954,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД" |
314 872,80
UAH з ПДВ
|
279 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крістанол-В" |
322 713,60
UAH з ПДВ
|
311 731,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КАСТОМ ЛАК |
324 070,56
UAH з ПДВ
|
313 399,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ" #40212104 |
Переможець |
188 600,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 07:34
|
ду 19031.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 07:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2019 10:12
|
19031.pdf | укладений |
04 квітня 2019 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-19031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |