Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі, у якій розташовано КУ «Центр первинної медико – санітарної допомоги №10» за адресою: м. Одеса, вул. Житомирська, 2» (коригування)
Очікувана вартість
7 049 900,00 UAH
UA-2019-02-25-000758-c 7adcbbc972c449d4826793193ed8ecd9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
необхідность в проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором від 02.04.2018 року 9-18/П (загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 13:42
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт будівлі, у якій розташовано КУ «Центр первинної медико – санітарної допомоги №10» за адресою: м. Одеса, вул. Житомирська, 2» (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі, у якій розташовано КУ «Центр первинної медико – санітарної допомоги №10» за адресою: м. Одеса, вул. Житомирська, 2» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Житомирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

25 лютого 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АЛЬЯНС"
#34384136
Переможець 7 048 880,37
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 13:42

Документи

25 лютого 2019 13:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 13:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АЛЬЯНС"
#34384136
7 048 880,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 13:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:39
дод.угода 4.pdf укладений
30 грудня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:53
дод. угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 09:21
договір 6-19П.pdf укладений
13 березня 2019 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 6-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 048 880,37
UAH (в тому числі ПДВ 1 174 813,39 UAH)