Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
45 378,82 UAH
UA-2019-02-25-000704-a ● 4df29e51cfcf4d70a60eaaff3165a5e2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 32884704 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 138 б |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +380512489710 nocpls@mksat.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 378,82 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Пробірка вакуумна для збору крові 4мл з активатором згортання 13x75мм, стерильна, з червоною кришкою IVD, з прозорим стікером; смуги індикаторні призначені для контролю дотримання режиму повітряної стерилізації всередині упаковки (біксів, тощо) із виробами, що стерилізуються 132/20 №1000; пристрій для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
25 лютого 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 16:18 |
Техн.документація (пробірка).docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні |
Опис предмету закупівлі: |
Пробірка вакуумна для збору крові 4мл з активатором згортання 13x75мм, стерильна, з червоною кришкою IVD, з прозорим стікером
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 36 025,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 360,26 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
11258 шт
Пробірка вакуумна для збору крові 4мл з активатором згортання 13x75мм, стерильна, з червоною кришкою IVD, з прозорим стікером
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Дата доставки:
11 березня 2019
—
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до лоту № 1
Дата подання: 26 лютого 2019 16:52
Дата відповіді: 27 лютого 2019 09:50
Прохання внести зміни у технічний опис предмету закупівлі до Лоту №1. Вимога про наявність саме "прозорого" стікеру на пробірці носить дискримінаційний характер, обмежує конкуренцію та жодним чином не впливає на результати досліджень.
Відповідь: Шановний Учаснику! На вимогу від 26.02.2019 р. повідомляємо наступне.
Відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» п. 6.3 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище, ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідне, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду специфічності використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються, та п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник або реалізує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв та специфічності використання.
Відповідно до ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”: «економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку”. Вироби медичного призначення, зазначені у технічних вимогах документації, реалізує необмежене коло Учасників. Твердження скаржника про дискримінаційний характер ніяким чином документально не підтверджені, тобто мають характер припущень.
Відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» п. 6.3 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище, ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідне, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду специфічності використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються, та п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник або реалізує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв та специфічності використання.
Відповідно до ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”: «економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку”. Вироби медичного призначення, зазначені у технічних вимогах документації, реалізує необмежене коло Учасників. Твердження скаржника про дискримінаційний характер ніяким чином документально не підтверджені, тобто мають характер припущень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2019 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
29 861,14
UAH з ПДВ
|
29 500,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕДУМ" |
20 478,30
UAH з ПДВ
|
20 478,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА |
35 913,02
UAH з ПДВ
|
29 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕДУМ" #21869802 |
Відхилено |
20 478,30
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 11:12
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
29 500,88
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 11:20
|
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА #3403914625 |
Переможець |
29 800,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
15 березня 2019 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 10:24
|
Договор 56.PDF | укладений |
15 березня 2019 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю продукції за рахунок округлення (з 2,647006 грн. на 2,64 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |