Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
45 378,82 UAH
UA-2019-02-25-000704-a 4df29e51cfcf4d70a60eaaff3165a5e2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380512489710 nocpls@mksat.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 32884704
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 138 б
Контактна особа: Анна Юрченко
+380512489710
nocpls@mksat.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 00:00
Очікувана вартість: 45 378,82 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Пробірка вакуумна для збору крові 4мл з активатором згортання 13x75мм, стерильна, з червоною кришкою IVD, з прозорим стікером; смуги індикаторні призначені для контролю дотримання режиму повітряної стерилізації всередині упаковки (біксів, тощо) із виробами, що стерилізуються 132/20 №1000; пристрій для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

25 лютого 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 16:18
Техн.документація (пробірка).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис предмету закупівлі:
Пробірка вакуумна для збору крові 4мл з активатором згортання 13x75мм, стерильна, з червоною кришкою IVD, з прозорим стікером
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 36 025,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 360,26 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 березня 2019 11:37
Закінчення: 01 березня 2019 12:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11258 шт
Пробірка вакуумна для збору крові 4мл з активатором згортання 13x75мм, стерильна, з червоною кришкою IVD, з прозорим стікером
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 11 березня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до лоту № 1
Дата подання: 26 лютого 2019 16:52
Дата відповіді: 27 лютого 2019 09:50
Прохання внести зміни у технічний опис предмету закупівлі до Лоту №1. Вимога про наявність саме "прозорого" стікеру на пробірці носить дискримінаційний характер, обмежує конкуренцію та жодним чином не впливає на результати досліджень.
Відповідь: Шановний Учаснику! На вимогу від 26.02.2019 р. повідомляємо наступне.
Відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» п. 6.3 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище, ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідне, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду специфічності використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються, та п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник або реалізує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв та специфічності використання.
Відповідно до ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”: «економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку”. Вироби медичного призначення, зазначені у технічних вимогах документації, реалізує необмежене коло Учасників. Твердження скаржника про дискримінаційний характер ніяким чином документально не підтверджені, тобто мають характер припущень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 29 861,14
UAH з ПДВ
29 500,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 20 478,30
UAH з ПДВ
20 478,30
UAH з ПДВ
Документи
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА 35 913,02
UAH з ПДВ
29 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 14:00
ViewFile ценовое победитель.pdf
27 лютого 2019 14:40
ViewFile.pdf
27 лютого 2019 14:40
ViewFile.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 12:07
Довідки.pdf
28 лютого 2019 11:54
Статут.pdf
28 лютого 2019 11:54
Довідки.pdf
28 лютого 2019 11:54
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2019 11:54
Витяг з ЄДР 04.02.2019.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 19:13
документи завірені.pdf
28 лютого 2019 19:13
довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ЛЕДУМ"

РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Відхилено 20 478,30
UAH з ПДВ
05 березня 2019 11:12
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 29 500,88
UAH з ПДВ
05 березня 2019 11:20
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА
#3403914625
Переможець 29 800,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 11:21

Документи

05 березня 2019 11:19
Протокол 16.PDF
05 березня 2019 11:12
Електронний підпис
05 березня 2019 11:12
Протокол 16.PDF

Документи

05 березня 2019 11:20
Електронний підпис
05 березня 2019 11:20
Протокол 16.PDF

Документи

05 березня 2019 11:21
Електронний підпис
05 березня 2019 11:20
Протокол 16.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА
#3403914625
29 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 11:21
Електронний підпис
05 березня 2019 11:20
Протокол 16.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.PDF зміни до договору
15 березня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 10:24
Договор 56.PDF укладений
15 березня 2019 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю продукції за рахунок округлення (з 2,647006 грн. на 2,64 грн.)
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML