Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-02-25-000541-a 16a05a0557cc48bdbb5041613792797c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 16:00
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

25 лютого 2019 15:03
Документация.doc
25 лютого 2019 15:03
Договір.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (ЛОТ 1)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 135,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1760 шт
1 Ручка кулькова Вuromax синя. Шт. 500
2 Ручка кулькова Вuromax червона Шт. 60
3 Ручка кулькова Вuromax чорна Шт. 30
4 Ручка гелева Axent синя Шт. 120
5 Олівці чорнографітні звичайні з гумкою, твердість грифеля – HB, матеріал корпуса – пластик Шт. 200
6 Маркери текстовий , різнокольоровий в асортименті, товщина лінії – 2-4 мм. Шт. 60
7 Маркер чорний, перманентний Centropen Шт. 30
8 Клей олівець, об'єм – 15г, основа – PVP (полівінілпіролідон) Шт. 30
9 Клей ПВА, об'єм – 100 мм, основа – PVP (полівінілпіролідон) Шт. 50
10 Клей ПВА, об'єм – 1000 мм, основа – PVP (полівінілпіролідон) Шт. 5
11 Коректор рідкий з кісточкою, об'єм - 18 мл Шт. 20
12 Скоби для степлера №24/6 Шт. 30
13 Скоби для степлера №24/8 Шт. 5
14 Скоби для степлера №10 Шт. 15
15 Скотч прозорий 18 мм х 10м, 40 мкм Шт. 30
16 Скотч прозорий 48 мм х 100 м, 40 мкм Шт. 30
17 Скотч двохсторонній 5
18 Скріпка 50мм., 100 штук в упаковці уп 20
19 Лінійка пластикова 30 см, непрозора. шт 40
20 Папір для нотаток із клейким шаром розміром 75х75 мм, 100 штук в упаковці упак 20
21 Файл для документів А4, глянцеві, 50 мкм, (100 шт / уп), прозорі упак 30
22 Файл для документів А3, глянцеві, 50 мкм, (20 шт / уп), прозорі 3
23 Файл для документів А5, глянцеві, 40 мкм, (100 шт / уп), прозорі. 1
24 Ножиці офісні, 21,5 см, пластмассова ручка з резиновою вставкою. ВМ.-4503 шт 25
25 Ніж канцелярський 18 мм пластиковий Шт. 10
26 Лоток вертикальний для А4 димчатий 13
27 Папка реєстратор 70 мм Вuromax Шт. 20
28 Папка реєстратор 50 мм Вuromax Шт. 20
29 Папір для заміток 90х90х90 білий упак 50
30 Стікери-закладки пластикові 45х12 мм 5 блоків по 25 аркушів 5 кольорів упак 30
31 Дирокол металевий з лінійкою на 50 аркушів Шт. 2
32 Степлер 24/6 ВМ 4202-10 Шт. 20
33 Степлер №10 5
34 Подушка штемпельна, без кольору, 90/50 см. 5
35 Папір копіювальний чорний, 100 лстів в упаковці 5
36 Шпагат поліпропіленовий, товстий, бабіна, 1,5 кг, білий 3
37 Біндер металевий, 51 мм Шт. 50
38 Біндер металевий, 41 мм Шт. 30
39 Біндер металевий, 32 мм Шт. 30
40 Біндер металевий, 25 мм Шт. 30
41 Гумки для банкнот, 200 грам, в асортименті пач 15
42 Фарба синя Economix 42201-02 шт 15
43 Фарба фіолетова Буромакс ВМ-1901-05, 30мл шт 10
44 Папка «До підпису», А4, матеріал вініл, борт, з тримачем для паперу, синього, вешневого, зеленого кольору. Шт 7
45 Папка А4, пластикова з планкою притиском, різнокольорова 30
46 Чорнило Barva для фабричного друку Epson L 100/210/300 (T6641) Black, 360 гр. Шт. 1
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Дата доставки: 01 травня 2019  —  30 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 27 лютого 2019 08:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічні характеристики товару мають повністю відповідати документації закупівлі.
2)Так допускаються, розглядатиметься ціна з кінцевою вартістю товару, разом з всіма податками (якщо учасник не платник ПДВ, ціна розглядається без ПДВ, якщо платник ПДВ, розглядається вартість з ПДВ).

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій