Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі вироби (авіаційні підшипники) для літаків цивільної авіації.
Очікувана вартість
296 791,92 UAH
UA-2019-02-25-000538-a f2443c5047434b45af0ab9a100f6308a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чернишук Андрій Віталійович

+38 044 454 37 64

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"
Код ЄДРПОУ: 14307529
Вебсайт: http://antonov.com/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ
Контактна особа: Чернишук Андрій Віталійович
+38 044 454 37 64
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 пункт
комплектуючі вироби (авіаційні підшипники) для літаків цивільної авіації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2019
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ПК Індустрія»
#38773958
Переможець 296 791,92
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 15:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 14:38
Зміни № 1774_3 (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 14:38
1_Зміни № 1774_3.pdf укладений
01 жовтня 2019 14:37
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 15:55
Зміни № 1774_2 (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 15:55
1_Зміни № 1774_2.pdf укладений
27 вересня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 15:28
Зміни № 1774_1 (1).pdf зміни до договору
12 червня 2019 15:28
1_Зміни № 1774_1.pdf укладений
12 червня 2019 15:27
Звіт № 1774.pdf укладений
25 лютого 2019 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п. 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Договір вступає в силу з дати підписання Сторонами та діє до 31.12.2019 р., але у будь-якому разі до виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань, а в частині гарантійних обов’язків на поставлену в рамках даного Договору Продукцію - до закінчення строку їх дії (за п. 5.2., 5.3 Договору). Договір може бути подовжений за згодою сторін шляхом укладення відповідної Додаткової угоди.» 2. Сторони погодились, що відповідно до ст.631 ЦК України умови даної Додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 01.04.2019 р. 3. В усьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою, сторони керуються умовами Договору № 10.1635.2019 від 23.01.2019р. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 10.1635.2019 від 23.01.2019.
Договір:
Номер додаткової угоди: 10.1635.2019 від 23.01.2019.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ввести в дію Специфікацію № 5 від 13.09.2019 р. (Додаток №5 до Договору №10.1635.2019 від 23.01.2019 р.) у редакції Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 13.09.2019 року до Договору №10.1635.2019 від 23.01.2019 р.. 2. По тексту Договору п. 1.1. доповнити Специфікацією №5 від 13.09.2019 р. (Додаток №5). 3. Закупівля Продукції за даною Додатковою угодою (Специфікацією № 5) здійснюється за результатами тендеру № 4327809 від 05.08.2019 р. на електронному торгівельному майданчику SmartTender.biz. 4. Сума Специфікації № 5 складає: 71 712,00 грн. (сімдесят одна тисяча сімсот дванадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 11 952,00 грн. (одинадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок). 5. Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає: 368 503 грн. 92 коп. (триста шістдесят вісім тисяч п’ятсот три грн., 92 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 61 417 грн. 32 коп. (шістдесят одна тисяча чотириста сімнадцять грн., 32 коп.)». 6. Інші умови Договору № 10.1635.2019 від 23.01.2019 р. залишаються незмінними. 7. Дана Додаткова угода № 2 складена у 2-х екземплярах, по одному екземпляру для кожної зі Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу. 8. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до кінцевого терміну дії Договору № 10.1635.2019 від 23.01.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 10.1635.2019 від 23.01.2019.
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ввести в дію Специфікацію № 6 від 18.09.2019 р. (Додаток №6 до Договору №10.1635.2019 від 23.01.2019 р.) у редакції Додатку № 1 до Додаткової угоди № 3 від 18.09.2019 року до Договору №10.1635.2019 від 23.01.2019 р.. 2. По тексту Договору п. 1.1. доповнити Специфікацією №6 від 18.09.2019 р. (Додаток №6). 3. Закупівля Продукції за даною Додатковою угодою (Специфікацією № 6) здійснюється за результатами тендеру № 4406872 від 23.08.2019 р. на електронному торгівельному майданчику SmartTender.biz. 4. Сума Специфікації № 6 складає: 23 529,96 грн. (двадцять три тисячі п’ятсот двадцять дев’ять гривень 96 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 3 921,66 грн. (три тисячі дев’ятсот двадцять одна гривня 66 копійок). 5. Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає: 392 033 грн. 88 коп. (триста дев’яносто дві тисячі тридцять три грн., 88 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 65 338 грн. 98 коп. (шістдесят п’ять тисяч триста тридцять вісім грн., 98 коп.)». 6. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору №10.1635.2019 від 23.01.2019 р. до 31.12.2020 р. 7. Реквізити Сторін доповнити IBAN та викласти у наступній редакції: 8. Інші умови Договору № 10.1635.2019 від 23.01.2019 р. залишаються незмінними. 9. Дана Додаткова угода № 3 складена у 2-х екземплярах, по одному екземпляру для кожної зі Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу. 10. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до кінцевого терміну дії Договору № 10.1635.2019 від 23.01.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 10.1635.2019 від 23.01.2019.
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML