Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 478)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-02-25-000325-c 15a836e8dd914f2f8346055dbf47b24e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 21:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 11:38
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 478)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 478)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 19:56
Перелік змін 478 (2).docx
11 березня 2019 19:56
ТД АПС (478) (зміни) (1).docx
07 березня 2019 19:17
Перелік змін 478.docx
11 березня 2019 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 19:56
Перелік змін 478 (2).docx
11 березня 2019 19:56
ТД АПС (478) (зміни) (1).docx
07 березня 2019 19:17
ТД АПС (478) (зміни).docx
25 лютого 2019 11:00
ТД АПС (478).docx
07 березня 2019 19:17
Перелік змін 478.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність в документації
Дата подання: 26 лютого 2019 09:55
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:22
Доброго дня. Зверніть увагу що за предмет закупівлі і що вказане в тех.завданні. Там монтаж - там ТО вогнегасників.... Що є предметом закупівлі?
Відповідь: Шановний учаснику конкретизуйте будь-ласка своє запитання!
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 28 лютого 2019 17:36
Дата відповіді: 01 березня 2019 09:37
Уточніть будь-ласка на яких працівників потрібно надавати посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки та електробезпеки та Особисті медичні книжки: Для монтажників які будуть безпосередньо здійснювати роботи на об'єкті? Чи також потрібно надавати і на керівника робіт і на інженера проектувальника?
Відповідь: Дякуємо за запитання. На всіх співробітників, які будуть залучені до виконання робіт.
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 01 березня 2019 10:22
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:00
Не повністю зрозуміли вашу відповідь. Ви вказуєте що потрібно надавати посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки та електробезпеки та Особисті медичні книжки, на всіх співробітників, але навіщо нам надавати дані посвідсення на інженера проектувальника в частині кошторисної документації, якщо вся його робота заключається у нас в офісі, на об'єкті ж він працювати не буде.? Так само і керівник робіт, він не буде безпосередньо здійснювати роботи на об'єкті. Безпосередньо на об'єкті будуть працювати лише монтажники.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання! Бувають випадки коли виїзд директора та інженера проектувальника є необхідними умовами, тому надання учасником медичних книжок на всіх співробітників є цілком обгрунтованою умовою.
Наявність Сертифікату ISO 9001:2015
Дата подання: 01 березня 2019 12:32
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:16
В Тендерній документації передбачено, що «Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015)» Перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Друге, забігаючи наперед, просимо не відповідати, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат, Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Третє, також передбачаючи Вашу відповідь про п. 3 ст. 22 Закона України "Про публічні закупівлі": тендерна документація може містити також іншу інформацію , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, дійсно, в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включати в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне. Але, в нормі частини 3 статті 22 Закону вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А обов’язкова наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. При чому, знову ж таки та стаття 22 містить норму, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України, просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2008, ISO 9001:2009, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості.
У впровадженому Стандарті ISO9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів якості відповідності ISO 9001:20015 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-25-000325-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 13 березня 2019 20:21
Скарга на умови
Детально в описі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність подальшої потреби приймати участь у закупівлі
Дата: 14 березня 2019 16:21
Рішення від 18.03.2019 № 2972.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 18:36

Документи подані скаржником

13 березня 2019 20:21
скарга на умови.pdf
13 березня 2019 20:21
платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

18 березня 2019 18:36
Рішення від 18.03.2019 № 2972.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 324 892,00
UAH з ПДВ
324 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ЕНЕРДЖІ" 324 928,80
UAH з ПДВ
324 928,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 16:30
Електронний підпис
27 березня 2019 16:27
довідка мвс.pdf
27 березня 2019 16:27
довідка з податкової.pdf
27 березня 2019 16:27
не банкрут.pdf
27 березня 2019 16:27
цінова пропозиція.pdf
18 березня 2019 18:57
Електронний підпис
18 березня 2019 18:57
трудова книжка.pdf
18 березня 2019 18:57
статут.pdf
18 березня 2019 18:57
послужний список.pdf
18 березня 2019 18:57
посвідчення еб.pdf
18 березня 2019 18:57
звіт по аудиту.pdf
18 березня 2019 18:57
посвідчення пб.pdf
18 березня 2019 18:57
аналогічний договір.pdf
18 березня 2019 18:57
тех. вимоги.pdf
18 березня 2019 18:57
якісні,к-сні х-стики.pdf
18 березня 2019 18:57
посвідчення еб2.pdf
18 березня 2019 18:57
проект договору.pdf
18 березня 2019 18:57
договір купівлі-продажу.pdf
18 березня 2019 18:57
паспорт+код.pdf
18 березня 2019 18:57
наказ видачі ліцензії.pdf
18 березня 2019 18:57
посвідчення пб 2.pdf
18 березня 2019 18:57
трудовий договір 6.pdf
18 березня 2019 18:57
диплом.pdf
18 березня 2019 18:57
зведений кошторис.pdf
18 березня 2019 18:57
договірна ціна.pdf
18 березня 2019 18:57
пояснювальна записка2.pdf
18 березня 2019 18:57
пояснювальна записка.pdf
18 березня 2019 18:57
сертифікат корупція.pdf
18 березня 2019 18:56
пояснення ліцензія.pdf
18 березня 2019 18:56
сертифікат с-ми якістю.pdf
18 березня 2019 18:56
протокол ізоляції.pdf
18 березня 2019 18:56
протокол заг.зборів.pdf
18 березня 2019 18:56
ліцензія.pdf
18 березня 2019 18:56
протокол заміри копія.pdf
18 березня 2019 18:56
результати аудиту.pdf
18 березня 2019 18:56
дефектний акт.pdf
18 березня 2019 18:56
МАТ-ТЕХ БАЗА.pdf
18 березня 2019 18:56
наказ про призначення.pdf
18 березня 2019 18:56
згода на обробку даних.pdf
18 березня 2019 18:56
наявність працівників.pdf
18 березня 2019 18:56
уповноважена особа.pdf
18 березня 2019 18:56
довідка аналог.дог.pdf
18 березня 2019 18:56
засоби пожежогасіння.pdf
18 березня 2019 18:56
захист довкілля.pdf
18 березня 2019 18:56
довідка проти корупції.pdf
18 березня 2019 18:56
погодження з договором.pdf
18 березня 2019 18:56
відгук.pdf
18 березня 2019 18:56
відповідність оп,еб,пб.pdf
18 березня 2019 18:56
гарантія 1 рік.pdf
18 березня 2019 18:56
видаткова.pdf
18 березня 2019 18:56
аналог.акт.pdf
18 березня 2019 18:56
120 днів.pdf
18 березня 2019 18:56
акт огляду.pdf
18 березня 2019 18:56
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 17:34
Електронний підпис
18 березня 2019 17:33
Інші документи.PDF
18 березня 2019 17:33
Проект договору.PDF
18 березня 2019 17:33
Кошторис.PDF
18 березня 2019 17:33
Цінова пропозиція.PDF
18 березня 2019 17:33
Опис до Статуту.PDF
18 березня 2019 17:33
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
18 березня 2019 17:33
ДОЗВІЛ.PDF
18 березня 2019 17:33
Копія Протоколу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 324 892,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 11:52

Документи

22 березня 2019 11:52
Електронний підпис
22 березня 2019 11:48
ріш 428.pdf
21 березня 2019 11:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
324 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 11:52
Електронний підпис
22 березня 2019 11:48
ріш 428.pdf
21 березня 2019 11:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 11:38
3 до 105.pdf зміни до договору
24 липня 2019 09:41
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 13:04
2 до 105.pdf зміни до договору
14 червня 2019 12:42
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 13:01
1 до 105.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 15:54
105.pdf укладений
08 квітня 2019 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML