Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39160000-1 Шкільні меблі (Комплект учнівський антисколіозний)
Очікувана вартість
3 987 500,00 UAH
UA-2019-02-25-000200-b 1b1ca1951b484feb8bd7c75f46660355
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 березня 2019 14:00
Очікувана вартість: 3 987 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 937,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119625 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 комплект
Комплект учнівський антисколіозний

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади Голосіївського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 09:51
Додаток 4.doc
25 лютого 2019 09:51
Додаток 1.docx
25 лютого 2019 09:51
Додаток 2.doc
25 лютого 2019 09:51
Додаток 3.docx
25 лютого 2019 09:51
ТД 2019 (Парти).docx
25 лютого 2019 09:51
ТД (Парти) титулка (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікати
Дата подання: 26 лютого 2019 09:39
Дата відповіді: 27 лютого 2019 18:33
Згідно якого Закону України Замовник вимагає сертифікати ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та мати Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015),свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам , які є добровільними, а не обов'язковими. Замовник своїми вимогами обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї згідно з Законом україни "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Таким чином, обидва стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. Свідоцтва про визнання відповідності вимагаються з метою підтвердження відповідності товару освітнім стандартам. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-25-000200-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40343045
Дата подання: 26 лютого 2019 14:47
Усунення дискримінаційних умов
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, жодним чином не впливає на якість виготовлення товару. Згідно якого Закону України Замовник вимагає сертифікати вказані сертифікати , які є добровільними, а не обов'язковими. Замовник своїми вимогами обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї згідно з Законом України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 10:10
Роз'яснення надано в Протоколі.
Номер вимоги: UA-2019-02-25-000200-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40343045
Дата подання: 28 лютого 2019 11:15
Щодо надання копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам виданим Міністерством освіти і науки України на запропонований учасником товар
Вимога скасувати обовязкове надданя копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам виданим Міністерством освіти і науки України на запропонований учасником товар, оскільки це є дискримінаційним для усіх інших учасників, окрім тих, які отримали дане свідоцтво. Також слід зазначити що в жодних нормативних документах Міністерства освіти і науки України, що стосуються виробництва, дизайну та постачання парт та стільців для «Нової Укрїнської Школи» не вказано, що постачальник повинен мати дане свідоцтво. Згідно наведеного вимагаємо внести відповідні зміни до тендерої документації та скасувати обовязкове надання учасником копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам виданим Міністерством освіти і науки України на запропонований товар. У разі відмови на дану вимогу, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного Комітету України, Дозорро, та інших контролюючих і громадських організацій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2019 09:26
Пояснення надано в протоколі.

Документи

28 лютого 2019 10:10
Протокол № 111 (2).pdf

Документи

05 березня 2019 09:26
Протокол №115 (2).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-25-000200-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
Дата подання: 28 лютого 2019 11:01
дискримінація учасників
Повторно звертаємо увагу Замовника щодо необхідності приведення тендерної документації Замовника до вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, вимагаємо Замовнику внести відповідні зміни:усунити дискримінаційну вимогу стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів як:наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам. Згідно Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку іторгівліУкраїни 06.11.2013 № 1308) продукція Шкільні меблі відсутня в списку товарів які підлягають обов'язковій сертифікації Зазначене ґрунтується на численних рішеннях уповноваженого органу оскарження - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тендер
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.03.2019 № 2386 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2019 19:23

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 3 915 000,00
UAH з ПДВ
3 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ" 3 958 500,00
UAH з ПДВ
3 958 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 11:28
Електронний підпис
21 березня 2019 11:19
УОГолосРДА_190319.pdf
21 березня 2019 11:19
ДФС_190319.pdf
21 березня 2019 11:19
Dovidka_19071338840500509072.pdf
21 березня 2019 11:19
Dovidka_19071338840500509072.pdf.p7s
13 березня 2019 09:48
Електронний підпис
13 березня 2019 06:00
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 09:04
Електронний підпис
13 березня 2019 09:02
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2019 09:02
Технічна частини.pdf
13 березня 2019 09:02
СЕС на матеріали.pdf
13 березня 2019 09:02
Проект договора.pdf
13 березня 2019 09:02
Про захист довкілля.pdf
13 березня 2019 09:02
По ст 16.pdf
13 березня 2019 09:02
Довідки на гарант листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
Переможець 3 915 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 13:59

Документи

19 березня 2019 13:59
Електронний підпис
19 березня 2019 13:58
Протокол № 144 (3).pdf
14 березня 2019 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
3 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 13:59
Електронний підпис
19 березня 2019 13:58
Протокол № 144 (3).pdf
14 березня 2019 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 17:23
ЗпВД (Шкільні меблі).pdf укладений
14 травня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 10:04
Договір № 100 (Шкільні меблі).pdf укладений
04 квітня 2019 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 915 000,00
UAH з ПДВ