Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
3 061 098,00 UAH
UA-2019-02-25-000133-a aa144e16247e4b6aa132ff8e58ff5ecf
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фільова Вікторія Володимирівна

+380984868178 dsi.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа"Дніпровська установа виконання покарань (№4)"
Код ЄДРПОУ: 14316882
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Надії Алексеєнко,80
Контактна особа: Фільова Вікторія Володимирівна
+380984868178
dsi.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 13:08
Оскарження наміру укласти договір: 03 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3401220 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексеєнко, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

25 лютого 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-12-000019 ● c78ae31d6bf2444eb6ea469955df8269
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.03.2019 № 56

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2019 №56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-20-001502-b 20.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай»
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-02-15-000819-с 15.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-02-08-001301-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-08-001221-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2018-12-13-000486-с 13.12.2018
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


6 UA-2019-02-25-000133-а 25.02.2019
Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-03-04-001583-а 04.03.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Житлокомплекс»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-06-000866-b 06.02.2019
Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


9
UA-2019-02-21-001823-b
21.02.2019
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-12 16:19:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-25-000133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону про закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Проте, замовником оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2019-02-25-000133-a, яка не передбачена річним планом закупівель.
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-25-000133-a оголошена без наявності її у річному плані?
2. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлю договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Чому договір про закупівлю електричної енергії від 07.03.2019 №002070, укладений з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» оприлюднений 11.03.2019, з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону про закупівлі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-13 09:45:10

Пояснення

Пояснення
щодо порушень, які були виявленні під час проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська область)

Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)» за ЄДРПОУ 14316882, територія Чечелівський район, за КОАТУО 1210137800, організаційно-правова форма господарювання – державна організація (установа, заклад), за КОПФГ - 425, орган державного управління – Міністерство юстиції України, за КОДУ – 17294, вид економічної діяльності – діяльність у сфері юстиції та правосуддя, за КВЕД – 84.23.
Відповідно до вимог колективного договору між роботодавцем та представником працівників обраним та уповноваженим колективом Державної установи «Дніпровська установа виконання покарань (№4)» погодженого із профспілкою трудові відносини, режим праці та відпочинку до вимог встановлено норма тривалості робочого часу працівників установи 40 год. на тиждень з 5 денним робочим тижнем та двома вихідними днями на тиждень. Загальним вихідним днем є неділя.
Кодексом законів про працю статею 73. «Святкові і неробочі дні» на 2019 рік встановлені такі святкові дні:
1 січня - Новий рік
7 січня і 25 грудня - Різдво Христове
8 березня - Міжнародний жіночий день
1 травня - День праці
9 травня - День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (День перемоги)
28 червня - День Конституції України
24 серпня - День незалежності України
14 жовтня - День захисника України.
Робота також не провадиться в дні релігійних свят:
7 січня і 25 грудня - Різдво Христове
один день (неділя) - Пасха (Великдень)
один день (неділя) - Трійця.
Робота також не проводиться в дні релігійних свят, які не мають сталої дати.
Один день (неділя) - Пасха Великдень (у 2019 року) -28 квітня;
Один день (неділя) – Трійця (у 2019 році) – 16 червня;
Відповідно до ч.1 статті 251 ЦК України «Початок перебігу строку» - перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події з якою пов’язано її початок, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, визначений відповідно до Закону в місці вчинення певної дії, днем
В системі Prozorro оприлюднено повідомлення про намір укласти Договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-02-25-000133-а. Протягом чинного терміну був 07.03.2019 року укладено Договір з ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».
Таким чином в системі Prozorro відлік строку оприлюднення починається з наступної календарної дати, тобто з 08.03.2019 року (Договір №002070 від 07.03.2019 р.) – святковий день ст.73 КЗпТ. Отже другим календарним днем є субота 09.03.2019 року. Звертаємо Вашу увагу, що у Замовника субота і неділя є вихідними днями при п’ятиденному робочому тижні. Також Вам повідомляємо, що ми є режимною установою, в яку вхід на територію здійснюється згідно пропускної системи, у відповідності до розпорядку робочого часу з 08:00 год. хв. до 17:00 год. хв., крім святкових і вихідних. Утім, електронна система закупівель Prozorro працює цілодобово, 7 днів на тиждень на відміну від Замовника, у якого є вихідні та святкові дні за внутрішнім розпорядком. Тому проаналізувавши норми чинного законодавства тендерний комітет установи зроблено висновок, що останнім днем оприлюднення Договору був 11.03.2019 року, тобто перший робочий день після святкового 08.03.2019 року та вихідних днів 09.03.2019 та 10.03.2019 року.
Що стосовно річного плану 17.01.2019 року був оприлюднений річний план по CPV 09310000-5 «Електрична енергія», на сьогоднішній час були внесені зміни після уточнення предмета закупівлі, а саме: відповідно до п.1.2 розділу 1 Договору найменування товару «Електрична енергія» CPV 09310000-5 «Електрична енергія», а відповідно до п. 4.15 розділу 4 Договору Споживач оплачує за послуги з розподілу передачі електричної енергії CPV 65310000-9 «Розподіл електричної енергії».
У подальшому для недопущення таких ситуацій Замовник буде звертатися за відповідною інформацією щодо обчислення строків, визначених Законом №922 до оператора електронного майданчика.
На сьогоднішній час вважаємо, що порушення виправлено.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-13 08:57:33

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення
щодо порушень, які були виявленні під час проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська область)

Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)» за ЄДРПОУ 14316882, територія Чечелівський район, за КОАТУО 1210137800, організаційно-правова форма господарювання – державна організація (установа, заклад), за КОПФГ - 425, орган державного управління – Міністерство юстиції України, за КОДУ – 17294, вид економічної діяльності – діяльність у сфері юстиції та правосуддя, за КВЕД – 84.23.
Відповідно до вимог колективного договору між роботодавцем та представником працівників обраним та уповноваженим колективом Державної установи «Дніпровська установа виконання покарань (№4)» погодженого із профспілкою трудові відносини, режим праці та відпочинку до вимог встановлено норма тривалості робочого часу працівників установи 40 год. на тиждень з 5 денним робочим тижнем та двома вихідними днями на тиждень. Загальним вихідним днем є неділя.
Кодексом законів про працю статею 73. «Святкові і неробочі дні» на 2019 рік встановлені такі святкові дні:
1 січня - Новий рік
7 січня і 25 грудня - Різдво Христове
8 березня - Міжнародний жіночий день
1 травня - День праці
9 травня - День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (День перемоги)
28 червня - День Конституції України
24 серпня - День незалежності України
14 жовтня - День захисника України.
Робота також не провадиться в дні релігійних свят:
7 січня і 25 грудня - Різдво Христове
один день (неділя) - Пасха (Великдень)
один день (неділя) - Трійця.
Робота також не проводиться в дні релігійних свят, які не мають сталої дати.
Один день (неділя) - Пасха Великдень (у 2019 року) -28 квітня;
Один день (неділя) – Трійця (у 2019 році) – 16 червня;
Відповідно до ч.1 статті 251 ЦК України «Початок перебігу строку» - перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події з якою пов’язано її початок, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, визначений відповідно до Закону в місці вчинення певної дії, днем
В системі Prozorro оприлюднено повідомлення про намір укласти Договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-02-25-000133-а. Протягом чинного терміну був 07.03.2019 року укладено Договір з ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».
Таким чином в системі Prozorro відлік строку оприлюднення починається з наступної календарної дати, тобто з 08.03.2019 року (Договір №002070 від 07.03.2019 р.) – святковий день ст.73 КЗпТ. Отже другим календарним днем є субота 09.03.2019 року. Звертаємо Вашу увагу, що у Замовника субота і неділя є вихідними днями при п’ятиденному робочому тижні. Також Вам повідомляємо, що ми є режимною установою, в яку вхід на територію здійснюється згідно пропускної системи, у відповідності до розпорядку робочого часу з 08:00 год. хв. до 17:00 год. хв., крім святкових і вихідних. Утім, електронна система закупівель Prozorro працює цілодобово, 7 днів на тиждень на відміну від Замовника, у якого є вихідні та святкові дні за внутрішнім розпорядком. Тому проаналізувавши норми чинного законодавства тендерний комітет установи зроблено висновок, що останнім днем оприлюднення Договору був 11.03.2019 року, тобто перший робочий день після святкового 08.03.2019 року та вихідних днів 09.03.2019 та 10.03.2019 року.
Що стосовно річного плану 17.01.2019 року був оприлюднений річний план по CPV 09310000-5 «Електрична енергія», на сьогоднішній час були внесені зміни після уточнення предмета закупівлі, а саме: відповідно до п.1.2 розділу 1 Договору найменування товару «Електрична енергія» CPV 09310000-5 «Електрична енергія», а відповідно до п. 4.15 розділу 4 Договору Споживач оплачує за послуги з розподілу передачі електричної енергії CPV 65310000-9 «Розподіл електричної енергії».
У подальшому для недопущення таких ситуацій Замовник буде звертатися за відповідною інформацією щодо обчислення строків, визначених Законом №922 до оператора електронного майданчика.
На сьогоднішній час вважаємо, що порушення виправлено.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник провів закупівлю без включення її до річного плану, чим недотримав норми статті 4 Закону про закупівлю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 3 061 098,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 13:08

Документи

25 лютого 2019 13:07
Електронний підпис
25 лютого 2019 11:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 13:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
3 061 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 13:07
Електронний підпис
25 лютого 2019 11:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:56
Додаткова угода електрична енергія_2.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:46
дод угода свет.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 16:32
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 12:23
дод угода свет.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 11:49
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:07
договір укладений
11 березня 2019 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 002070
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 002070
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 002070
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 061 098,00
UAH (в тому числі ПДВ 510 183,00 UAH)