Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02146340 |
Місцезнаходження: | 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Логачова Світлана +380573922189 ruo_frun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:07 |
Очікувана вартість: | 8 276 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 761,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 09:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 08:29 |
Перелік змін 01.03.doc | |
01 березня 2019 08:29 |
Додатки 5-9 01.03.doc | |
01 березня 2019 08:29 |
Додатки 1-4 01.03.doc | |
01 березня 2019 08:29 |
ТД 01.03.doc |
01 березня 2019 09:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2019 08:29 |
Перелік змін 01.03.doc
|
|||
01 березня 2019 08:29 |
Додатки 5-9 01.03.doc
|
|||
01 березня 2019 08:29 |
Додатки 1-4 01.03.doc
|
|||
01 березня 2019 08:29 |
ТД 01.03.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Переможцем закупівлі визначено ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ".
ТОВ «ХБК-Буденерго» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
1. «Довідка про відсутність підстав для відмови в торгах згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» №2 від 06.03.2019 року надана ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" містить таку інформацію «…у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 ч.2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Відповідно до п.7. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме «…У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника»
Пропозиція ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" в вищезазначеній довідці містить недостовірну інформацію.
2. Розділом 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за цією процедурою».
Пропозиція ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" містить:
А) Наказ «Про зарахування на роботу» від 12.10.2005р.
Б) «Контракт на управління підприємством від 10.10.2014р.» який згідно п.6 «Строк дії і інші умови контракту» дії з часу його підписання до трьох років.
Тобто жоден з наданих документів в складі тендерної пропозиції не підтверджує повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Білозеровою О.В. станом на 11.03.2019 року.
3. Пунктом 3 Розділу 6 Тендерної документації вимагається обов’язкове надання у складі пропозиції копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Згідно Постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України» паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з 16 сторінок.
В порушення вимог тендерної документації пропозиція ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" не містить копію документу, який посвідчує особу. Надана копія паспорту яка складається з 1,4,5,6,7 сторінки не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на викладене, просимо:
Протокол №25 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради від 18.03.2019 р. скасувати.
Тендерну пропозицію ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" – відхилити, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Переможцем закупівлі визначено ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ".
ТОВ «ХБК-Буденерго» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з документами передбаченими відповідними розділами та додатками документації.
Пунктом 3 Розділу 6 Тендерної документації вимагається обов’язкове надання у складі пропозиції копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Стаття 13 Закону України від 20 листопада 2012 року № 5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» містить вичерпний перелік документів що посвідчують особу, зокрема «паспорт громадянина України».
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Учасник ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" на виконання вимоги п. 3 розділу 6 Тендерної документації, надав «копію документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю», а саме «копію паспорту громадянина України» яка складається з 1,4,5,6,7 сторінки.
Під назвою документу «який посвідчує особу» слід розуміти копію цілісного документу (тобто всіх сторінок), а не його окремої частини, оскільки інше не прописане тендерною документацією.
Відсутність копій всіх сторінок «паспорту громадянина України» який на вимогу пункту 3 Розділу 6 Тендерної документації «посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю», є прямою невідповідністю тендерної пропозиції ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" вимогам тендерної документації Замовника.
Просимо Замовника переглянути своє рішення, відхилити пропозицію ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ", та завершити процедури відповідно до законодавства.
Практика Антимонопольного комітету України щодо типових рішень за скаргами з публічних закупівель:
Рішення АМКУ № 3530-р/пк-пз від 16.04.2018 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-23-000470-b
Пункт 2.1 Рішення АМКУ № 762-р/пк-пз від 29.01.2018 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-05-004629-c
Замовником не було конкретизовано, яку саме копію документу повинен надати учасник для підтвердження особи підписанта. У тому числі, у тендерній документації не міститься вимога щодо надання певних сторінок паспорту.
У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" міститься файл під назвою "9. Повноваження директора.pdf". Цей файл містить копію паспорту директора (підписанта). Інформація зазначена в документі є достатньою для підтвердження особи підписанта.
Замовником не може застосовуватися практика розгляду скарг органу оскарження, адже, формулювання та контекст вимог, встановлених в документації відрізняється від тих, які розглядає Антимонопольний комітет України.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ".
Пункт 2.1 Рішення АМКУ № 762-р/пк-пз від 29.01.2018 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-05-004629-c.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000031 ● b0a5843d49b54edeb65d7ad09cbeeaf8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2019 № 111
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 111
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2019-02-22-002245-b 22.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-02 14:34:07
Запит щодо висновку
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) просимо Вас роз'яснити зміст висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 25.04.2019 року та зобов’язання замовника, визначених у цьому висновку.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що у довідці учасника-переможця відкритих торгів не вказані деякі будівельні машини та механізми, які зазначені у відомості ресурсів, яка додається до розрахунку договірної ціни. Відповідно до п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. У додатку 3 наводиться форма довідки, яка включає в себе наступні стовбці для заповнення: тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення; власне, орендоване; кількість наявних одиниць. У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" міститься файл під назвою "2. Довідки частина 2.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих №11 від 06 березня 2019 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Крім цього, під таблицею у довідці зазначається, що в разі необхідності, учасником може залучатися орендована техніка, машини, механізми та інше. Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. На підставі вищезазначеного, просимо пояснити, які саме вимоги тендерної документації порушив учасник торгів?
2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" містить листи-згоди про використання персональних даних осіб не всіх співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідно до п.2 розділу 4 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду про використання персональних даних осіб, дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Крім цього, згідно з примітками додатку 7 тендерної документації лист-згода надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Так, у пропозиції учасника містяться листи-згоди на обробку персональних даних директора (оскільки, у пропозиції міститься копія паспорту) та інженера-кошторисника Коваль Г.І. (оскільки, пропозиція містить інформацію про освіту даної особи, а саме копію кваліфікованого сертифікату інженера-проектувальника). Окрім, персональних даних цих осіб, пропозиція не мітить персональних даних інших осіб. Інформація, вказана в довідці про працівників відповідної кваліфікації не містить персональних даних у розумінні Закону України «Про захист персональних даних». На підставі вищезазначеного, просимо пояснити, яким чином ДЕРЖАУТИСЛУЖБА зі змісту довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, може ідентифікувати особу працівника? Крім цього, якщо ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що може ідентифікувати особу працівника, вкажіть, прізвище, ім'я, по-батькові осіб, які вказані у довідці.
Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
У зв'язку в вищезазначеним, просимо пояснити, які саме порушення виявлені ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ та які саме зобов’язання викладені у висновку, адже, у пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" не вбачається підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 25.04.2019 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що у довідці учасника-переможця відкритих торгів не вказані деякі будівельні машини та механізми, які зазначені у відомості ресурсів, яка додається до розрахунку договірної ціни. Відповідно до п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. У додатку 3 наводиться форма довідки, яка включає в себе наступні стовбці для заповнення: тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення; власне, орендоване; кількість наявних одиниць. У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" міститься файл під назвою "2. Довідки частина 2.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих №11 від 06 березня 2019 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Крім цього, під таблицею у довідці зазначається, що в разі необхідності, учасником може залучатися орендована техніка, машини, механізми та інше. Слід зазначити, що у тендерній документації не було встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" містить листи-згоди про використання персональних даних осіб не всіх співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідно до п.2 розділу 4 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду про використання персональних даних осіб, дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Крім цього, згідно з примітками додатку 7 тендерної документації лист-згода надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Так, у пропозиції учасника містяться листи-згоди на обробку персональних даних директора (оскільки, у пропозиції міститься копія паспорту) та інженера-кошторисника Коваль Г.І. (оскільки, пропозиція містить інформацію про освіту даної особи, а саме копію кваліфікованого сертифікату інженера-проектувальника). Окрім, персональних даних цих осіб, пропозиція не мітить персональних даних інших осіб. Інформація, вказана в довідці про працівників відповідної кваліфікації не містить персональних даних у розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Тобто, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. У зв'язку з вищезазначеним, дії Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ", не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2019-05-02 14:35:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Порушення Замовником не усунуто.
2019-05-08 14:16:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" |
6 298 917,68
UAH з ПДВ
|
5 249 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" |
7 597 189,15
UAH з ПДВ
|
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС" |
7 993 457,00
UAH з ПДВ
|
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" |
6 649 880,00
UAH з ПДВ
|
6 042 478,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО" |
7 049 388,00
UAH з ПДВ
|
6 125 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
7 998 750,00
UAH з ПДВ
|
7 515 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" #41131482 |
Відхилено |
5 249 900,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 14:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" #36624755 |
Відхилено |
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 17:29
|
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС" #39674290 |
Відхилено |
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 11:02
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" #33676161 |
Переможець |
6 042 478,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 12:31
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 березня 2019 12:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" #33676161 |
6 042 478,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2025 11:26
|
ДУ №8 від 31.12.2024 до Договору №82.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:50
|
ДУ №7 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 13:15
|
дод.угода 6 до догов 82.docx | зміни до договору |
26 грудня 2022 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 14:12
|
Дод.угода № 5 від 31.12.2021.docx | зміни до договору |
06 січня 2022 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 15:21
|
Дод.угода № 4 до Договору № 82 від 05.04.2019 (1).docx | зміни до договору |
16 червня 2020 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 10:04
|
Дод.угода № 3, 24 школа (1).docx | зміни до договору |
27 березня 2020 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2019 15:31
|
Дод._угода_№_2_до_Договору_№_82 (1).docx | зміни до договору |
22 травня 2019 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2019 18:03
|
Дод.угода № 1 (1).docx | зміни до договору |
08 квітня 2019 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 16:48
|
Додаток 1-5.docx | укладений |
05 квітня 2019 16:47
|
Договір № 82.docx | укладений |
05 квітня 2019 16:47
|
Графік виконання робіт.docx | укладений |
05 квітня 2019 16:47
|
План фінансування.docx | укладений |
05 квітня 2019 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Додаток 7 "План фінансування" та у Додаток 5 "Зведений кошторисний розрахунок" |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 82 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 82 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 4 Закону України "Про публічні закупівлі" «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 4 Закону України "Про публічні закупівлі" «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника і продовженням строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника і продовженням строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |