Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт комунального закладу "Харківський навчально-виховний комплекс "гімназія - школа І ступеня " № 24 Харківської міської ради Харківської області імені І.Н. Питікова ", 61082, вул. Ощєпкова 9, м. Харків)
Очікувана вартість
8 276 100,00 UAH
UA-2019-02-22-002245-b 996010f02ad541d6bb69a2876f8d2d04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана

+380573922189 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана
+380573922189
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 15:30
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:07
Очікувана вартість: 8 276 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 761,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт комунального закладу "Харківський навчально-виховний комплекс "гімназія - школа І ступеня " № 24 Харківської міської ради Харківської області імені І.Н. Питікова ", 61082, вул. Ощєпкова 9, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Ощєпкова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 08:29
Перелік змін 01.03.doc
01 березня 2019 08:29
Додатки 5-9 01.03.doc
01 березня 2019 08:29
Додатки 1-4 01.03.doc
01 березня 2019 08:29
ТД 01.03.doc
01 березня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 08:29
Перелік змін 01.03.doc
01 березня 2019 08:29
Додатки 5-9 01.03.doc
22 лютого 2019 16:10
Додатки 5-9 .doc
01 березня 2019 08:29
Додатки 1-4 01.03.doc
22 лютого 2019 16:10
Додатки 1-4.doc
01 березня 2019 08:29
ТД 01.03.doc
22 лютого 2019 16:10
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічного завдання
Дата подання: 28 лютого 2019 13:48
Дата відповіді: 01 березня 2019 08:26
підскажіть будь-ласка. в Додатку 9 "Технічне завдання" під номером 25 "Улаштування покрівель рулонних з матеріалів, що наплавляються, із застосуванням газопламеневих пальників, в один шар (прикатка звисів)" вказана кількість 8 365,0 кв.м., в даному числі нема помилки/описки?? може не 8 тисяч, а менше? Дякуємо
Відповідь: На ваш запит в тендерну документацію були внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-002245-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:36986068
Дата подання: 19 березня 2019 08:57
Оскарження рішення Замовника
Протоколом №25 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради від 18.03.2019 р. визначено переможця закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт комунального закладу "Харківський навчально-виховний комплекс "гімназія - школа І ступеня " № 24 Харківської міської ради Харківської області імені І.Н. Питікова ", 61082, вул. Ощєпкова 9, м. Харків). Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-22-002245-b.
Переможцем закупівлі визначено ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ".
ТОВ «ХБК-Буденерго» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.

1. «Довідка про відсутність підстав для відмови в торгах згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» №2 від 06.03.2019 року надана ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" містить таку інформацію «…у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 ч.2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Відповідно до п.7. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме «…У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника»
Пропозиція ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" в вищезазначеній довідці містить недостовірну інформацію.

2. Розділом 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за цією процедурою».
Пропозиція ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" містить:
А) Наказ «Про зарахування на роботу» від 12.10.2005р.
Б) «Контракт на управління підприємством від 10.10.2014р.» який згідно п.6 «Строк дії і інші умови контракту» дії з часу його підписання до трьох років.
Тобто жоден з наданих документів в складі тендерної пропозиції не підтверджує повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Білозеровою О.В. станом на 11.03.2019 року.

3. Пунктом 3 Розділу 6 Тендерної документації вимагається обов’язкове надання у складі пропозиції копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Згідно Постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України» паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з 16 сторінок.
В порушення вимог тендерної документації пропозиція ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" не містить копію документу, який посвідчує особу. Надана копія паспорту яка складається з 1,4,5,6,7 сторінки не відповідає вимогам тендерної документації.

Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

З огляду на викладене, просимо:
Протокол №25 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради від 18.03.2019 р. скасувати.
Тендерну пропозицію ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" – відхилити, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 21:45
Відповідь на запит міститься у вкладеному файлі
Номер вимоги: UA-2019-02-22-002245-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:36986068
Дата подання: 25 березня 2019 11:52
Оскарження рішення Замовника
Протоколом №25 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради від 18.03.2019 р. визначено переможця закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт комунального закладу "Харківський навчально-виховний комплекс "гімназія - школа І ступеня " № 24 Харківської міської ради Харківської області імені І.Н. Питікова ", 61082, вул. Ощєпкова 9, м. Харків). Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-22-002245-b.
Переможцем закупівлі визначено ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ".
ТОВ «ХБК-Буденерго» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з документами передбаченими відповідними розділами та додатками документації.
Пунктом 3 Розділу 6 Тендерної документації вимагається обов’язкове надання у складі пропозиції копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Стаття 13 Закону України від 20 листопада 2012 року № 5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» містить вичерпний перелік документів що посвідчують особу, зокрема «паспорт громадянина України».
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Учасник ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" на виконання вимоги п. 3 розділу 6 Тендерної документації, надав «копію документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю», а саме «копію паспорту громадянина України» яка складається з 1,4,5,6,7 сторінки.
Під назвою документу «який посвідчує особу» слід розуміти копію цілісного документу (тобто всіх сторінок), а не його окремої частини, оскільки інше не прописане тендерною документацією.
Відсутність копій всіх сторінок «паспорту громадянина України» який на вимогу пункту 3 Розділу 6 Тендерної документації «посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю», є прямою невідповідністю тендерної пропозиції ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ" вимогам тендерної документації Замовника.
Просимо Замовника переглянути своє рішення, відхилити пропозицію ПОГ "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГО "ХОР ВО СОІУ", та завершити процедури відповідно до законодавства.

Практика Антимонопольного комітету України щодо типових рішень за скаргами з публічних закупівель:
Рішення АМКУ № 3530-р/пк-пз від 16.04.2018 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-23-000470-b
Пункт 2.1 Рішення АМКУ № 762-р/пк-пз від 29.01.2018 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-05-004629-c

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 08:07
На Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п.3 розділу 6 тендерної документації для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Замовником не було конкретизовано, яку саме копію документу повинен надати учасник для підтвердження особи підписанта. У тому числі, у тендерній документації не міститься вимога щодо надання певних сторінок паспорту.
У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" міститься файл під назвою "9. Повноваження директора.pdf". Цей файл містить копію паспорту директора (підписанта). Інформація зазначена в документі є достатньою для підтвердження особи підписанта.
Замовником не може застосовуватися практика розгляду скарг органу оскарження, адже, формулювання та контекст вимог, встановлених в документації відрізняється від тих, які розглядає Антимонопольний комітет України.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ".
Номер вимоги: UA-2019-02-22-002245-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:36986068
Дата подання: 25 березня 2019 11:53
Практика Антимонопольного комітету України щодо типових рішень за скаргами з публічних закупівель
Рішення АМКУ № 3530-р/пк-пз від 16.04.2018 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-23-000470-b.

Пункт 2.1 Рішення АМКУ № 762-р/пк-пз від 29.01.2018 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-05-004629-c.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 08:08
На Ваш запит повідомляємо наступне. Зауваження прийняті до уваги.

Документи

22 березня 2019 21:45
Ответ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000031 ● b0a5843d49b54edeb65d7ad09cbeeaf8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2019 № 111
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 111

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2019-02-22-002245-b 22.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-02 14:34:07

Запит щодо висновку

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) просимо Вас роз'яснити зміст висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 25.04.2019 року та зобов’язання замовника, визначених у цьому висновку.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що у довідці учасника-переможця відкритих торгів не вказані деякі будівельні машини та механізми, які зазначені у відомості ресурсів, яка додається до розрахунку договірної ціни. Відповідно до п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. У додатку 3 наводиться форма довідки, яка включає в себе наступні стовбці для заповнення: тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення; власне, орендоване; кількість наявних одиниць. У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" міститься файл під назвою "2. Довідки частина 2.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих №11 від 06 березня 2019 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Крім цього, під таблицею у довідці зазначається, що в разі необхідності, учасником може залучатися орендована техніка, машини, механізми та інше. Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. На підставі вищезазначеного, просимо пояснити, які саме вимоги тендерної документації порушив учасник торгів?
2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" містить листи-згоди про використання персональних даних осіб не всіх співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідно до п.2 розділу 4 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду про використання персональних даних осіб, дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Крім цього, згідно з примітками додатку 7 тендерної документації лист-згода надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Так, у пропозиції учасника містяться листи-згоди на обробку персональних даних директора (оскільки, у пропозиції міститься копія паспорту) та інженера-кошторисника Коваль Г.І. (оскільки, пропозиція містить інформацію про освіту даної особи, а саме копію кваліфікованого сертифікату інженера-проектувальника). Окрім, персональних даних цих осіб, пропозиція не мітить персональних даних інших осіб. Інформація, вказана в довідці про працівників відповідної кваліфікації не містить персональних даних у розумінні Закону України «Про захист персональних даних». На підставі вищезазначеного, просимо пояснити, яким чином ДЕРЖАУТИСЛУЖБА зі змісту довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, може ідентифікувати особу працівника? Крім цього, якщо ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що може ідентифікувати особу працівника, вкажіть, прізвище, ім'я, по-батькові осіб, які вказані у довідці.
Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
У зв'язку в вищезазначеним, просимо пояснити, які саме порушення виявлені ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ та які саме зобов’язання викладені у висновку, адже, у пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" не вбачається підстав для відхилення тендерної пропозиції.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 25.04.2019 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що у довідці учасника-переможця відкритих торгів не вказані деякі будівельні машини та механізми, які зазначені у відомості ресурсів, яка додається до розрахунку договірної ціни. Відповідно до п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. У додатку 3 наводиться форма довідки, яка включає в себе наступні стовбці для заповнення: тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення; власне, орендоване; кількість наявних одиниць. У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" міститься файл під назвою "2. Довідки частина 2.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих №11 від 06 березня 2019 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Крім цього, під таблицею у довідці зазначається, що в разі необхідності, учасником може залучатися орендована техніка, машини, механізми та інше. Слід зазначити, що у тендерній документації не було встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" містить листи-згоди про використання персональних даних осіб не всіх співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідно до п.2 розділу 4 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду про використання персональних даних осіб, дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Крім цього, згідно з примітками додатку 7 тендерної документації лист-згода надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Так, у пропозиції учасника містяться листи-згоди на обробку персональних даних директора (оскільки, у пропозиції міститься копія паспорту) та інженера-кошторисника Коваль Г.І. (оскільки, пропозиція містить інформацію про освіту даної особи, а саме копію кваліфікованого сертифікату інженера-проектувальника). Окрім, персональних даних цих осіб, пропозиція не мітить персональних даних інших осіб. Інформація, вказана в довідці про працівників відповідної кваліфікації не містить персональних даних у розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Тобто, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. У зв'язку з вищезазначеним, дії Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ", не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2019-05-02 14:35:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Порушення Замовником не усунуто.

2019-05-08 14:16:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" 6 298 917,68
UAH з ПДВ
5 249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" 7 597 189,15
UAH з ПДВ
5 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС" 7 993 457,00
UAH з ПДВ
5 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" 6 649 880,00
UAH з ПДВ
6 042 478,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО" 7 049 388,00
UAH з ПДВ
6 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" 7 998 750,00
UAH з ПДВ
7 515 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 08:37
Електронний підпис
12 березня 2019 08:35
дефектний акт.pdf
12 березня 2019 08:35
підсумкова відомість.pdf
12 березня 2019 08:35
локальний кошторис2.pdf
12 березня 2019 08:35
локальний кошторис.pdf
12 березня 2019 08:35
зведений кошторис.pdf
12 березня 2019 08:35
договірна ціна.pdf
10 березня 2019 11:11
Електронний підпис
10 березня 2019 11:08
1422.imd
10 березня 2019 11:08
технічні.pdf
10 березня 2019 11:08
технічні-1.pdf
10 березня 2019 11:08
тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2019 11:08
СТАТУТ.pdf
10 березня 2019 11:08
статут копія.pdf
10 березня 2019 11:08
сертиф кошторис.pdf
10 березня 2019 11:08
протокол.pdf
10 березня 2019 11:08
протокол копія.pdf
10 березня 2019 11:08
проект договору.pdf
10 березня 2019 11:08
про субпідряд.pdf
10 березня 2019 11:08
посадова особа.pdf
10 березня 2019 11:08
план фінансування.pdf
10 березня 2019 11:08
наказ директор копія.pdf
10 березня 2019 11:08
лицензия.jpg
10 березня 2019 11:08
лист санкції.pdf
10 березня 2019 11:08
лист персональні дані.pdf
10 березня 2019 11:08
лист методика оцінки.pdf
10 березня 2019 11:08
кошторис6.pdf
10 березня 2019 11:08
кошторис5.pdf
10 березня 2019 11:08
кошторис4.pdf
10 березня 2019 11:08
кошторис3.pdf
10 березня 2019 11:08
кошторис2.pdf
10 березня 2019 11:08
кошторис.pdf
10 березня 2019 11:08
копия паспорт.pdf
10 березня 2019 11:08
календарний графік.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід кб3.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід кб2 кб3 2.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід кб2 кб3 1.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід кб2 4.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід кб2 3.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід кб2 2.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід кб2 1.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід договор 4 копія.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід договор 3 копія.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід договор 2 копія.pdf
10 березня 2019 11:08
досвід договор 1 копія.pdf
10 березня 2019 11:08
додаток до лицензии.jpg
10 березня 2019 11:08
довідка якість к-ть.pdf
10 березня 2019 11:08
довідка ст17.pdf
10 березня 2019 11:08
довідка працівники.pdf
10 березня 2019 11:08
довідка обладнання.pdf
10 березня 2019 11:08
довідка захист довкілля.pdf
10 березня 2019 11:08
довідка досвід.pdf
10 березня 2019 11:08
відомості про учасника.pdf
10 березня 2019 11:08
відгук новодр Капстрой.pdf
10 березня 2019 11:08
відгу тудса Капстрой.pdf
10 березня 2019 11:08
витяг пдв копія.pdf

Публічні документи

12 березня 2019 16:22
Кошторисні розрахунки.pdf
10 березня 2019 12:10
Електронний підпис
10 березня 2019 12:09
Технічне завдання...pdf
10 березня 2019 12:09
Проект договору...pdf
10 березня 2019 12:09
Кошторині розрахунки 2.pdf
10 березня 2019 12:09
Кошторині розрахунки 1.pdf
10 березня 2019 12:09
Документи.pdf

Публічні документи

09 березня 2019 15:10
Статутні.pdf
09 березня 2019 15:10
Статистика.pdf
09 березня 2019 15:10
Сертифікат кошторисник.pdf
09 березня 2019 15:10
Договір оренди.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 13:32
довідка з ДФС.pdf
09 березня 2019 08:13
Електронний підпис
09 березня 2019 08:08
19. розрахунок_5 6.pdf
09 березня 2019 08:08
17. Локальний.pdf
09 березня 2019 08:08
16. Вед рес.pdf
09 березня 2019 08:08
15. дог_цена.pdf
09 березня 2019 08:08
14. Рішення 2.pdf
09 березня 2019 08:08
13. Тех завдання.pdf
09 березня 2019 08:08
12. Статут.pdf
09 березня 2019 08:08
11. Сертифікат кошторис.pdf
09 березня 2019 08:08
10. Протокол №9.pdf
09 березня 2019 08:08
8. Ліцензія.PDF
09 березня 2019 08:08
7. Відомості Статистка.pdf
09 березня 2019 08:08
6. Відгук.pdf
09 березня 2019 08:08
5. Витяг ПДВ.pdf
09 березня 2019 08:08
4. Аналог_дог.pdf
09 березня 2019 08:08
3. Довідки частина 3.pdf
09 березня 2019 08:08
2. Довідки частина 2.pdf
09 березня 2019 08:08
1. Довідки частина 1.pdf

Публічні документи

10 березня 2019 14:58
Електронний підпис
10 березня 2019 14:56
Проект договору.pdf
10 березня 2019 14:56
Лист з МВС.pdf
10 березня 2019 14:56
КБ2, КБ3 частина 2.pdf
10 березня 2019 14:56
Дозвіл, ліцензія.pdf
10 березня 2019 14:56
Довідка ТЗ.pdf
10 березня 2019 14:56
Довідка про працівників.pdf
10 березня 2019 14:56
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2019 14:56
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"

ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"
#41131482
Відхилено 5 249 900,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 14:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"
#36624755
Відхилено 5 250 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 17:29
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"
#39674290
Відхилено 5 300 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 11:02
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
Переможець 6 042 478,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:31

Документи

12 березня 2019 14:46
Електронний підпис
12 березня 2019 14:46
Протокол № 21.docx
11 березня 2019 12:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 17:29
Електронний підпис
12 березня 2019 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 11:02
Електронний підпис
15 березня 2019 10:50
Протокол (1).docx
13 березня 2019 17:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 12:31
Електронний підпис
18 березня 2019 12:31
Протокол №25.docx
15 березня 2019 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
6 042 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 12:31
Електронний підпис
18 березня 2019 12:31
Протокол №25.docx
15 березня 2019 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 16:50
ДУ №7 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
03 січня 2024 16:49
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 13:15
дод.угода 6 до догов 82.docx зміни до договору
26 грудня 2022 13:15
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 14:12
Дод.угода № 5 від 31.12.2021.docx зміни до договору
06 січня 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 15:21
Дод.угода № 4 до Договору № 82 від 05.04.2019 (1).docx зміни до договору
16 червня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 10:04
Дод.угода № 3, 24 школа (1).docx зміни до договору
27 березня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 15:31
Дод._угода_№_2_до_Договору_№_82 (1).docx зміни до договору
22 травня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2019 18:03
Дод.угода № 1 (1).docx зміни до договору
08 квітня 2019 18:03
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 16:48
Додаток 1-5.docx укладений
05 квітня 2019 16:47
Договір № 82.docx укладений
05 квітня 2019 16:47
Графік виконання робіт.docx укладений
05 квітня 2019 16:47
План фінансування.docx укладений
05 квітня 2019 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Додаток 7 "План фінансування" та у Додаток 5 "Зведений кошторисний розрахунок"
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 4 Закону України "Про публічні закупівлі" «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 4 Закону України "Про публічні закупівлі" «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника і продовженням строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML