Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вироби медичного призначення
Очікувана вартість
199 350,02 UAH
UA-2019-02-22-001538-a c6571f61a7574bc3b23aeab21e41c0bc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Валентина Гнатівна

380432550261 spvmksc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство “Медичний стоматологічний центр”
Код ЄДРПОУ: 05484422
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Келецька, 68
Контактна особа: Богач Валентина Гнатівна
380432550261
spvmksc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом Міського комунального підприємства “Медичний стоматологічний центр” двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 33140000-3 Медичні матеріали (вироби медичного призначення)» за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
2. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-01-18-002118-b
3. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-01-25-001197-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 16:58
Оскарження наміру укласти договір: 05 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


вироби медичного призначення - 9 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 Одиниця
вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул..Келецька, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

22 лютого 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець БАРАНОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА
#2713410305
Переможець 199 350,02
UAH
22 лютого 2019 16:58

Документи

22 лютого 2019 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець БАРАНОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА
#2713410305
199 350,02
UAH
Документи

Документи

22 лютого 2019 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:15
Додаткова 4 Договір 66.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 15:22
Додаткова3 .PDF зміни до договору
18 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 15:33
Додаткова угода2.PDF зміни до договору
24 квітня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 19:32
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
26 березня 2019 19:22
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 19:44
Договір 66.pdf укладений
06 березня 2019 19:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв'язку зі зміною джерел фінансування а також внесення змін до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66 ду №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв'язку зі зміною джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66 ду №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору у зв'язку з внесенням змін до банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень додатковаої угоди
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 193 512,17
UAH