Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вироби медичного призначення
Очікувана вартість
199 350,02 UAH
UA-2019-02-22-001538-a ● c6571f61a7574bc3b23aeab21e41c0bc
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство “Медичний стоматологічний центр” |
Код ЄДРПОУ: | 05484422 |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Келецька, 68 |
Контактна особа: |
Богач Валентина Гнатівна 380432550261 spvmksc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом Міського комунального підприємства “Медичний стоматологічний центр” двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 33140000-3 Медичні матеріали (вироби медичного призначення)» за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
2. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-01-18-002118-b
3. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-01-25-001197-a.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом Міського комунального підприємства “Медичний стоматологічний центр” двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 33140000-3 Медичні матеріали (вироби медичного призначення)» за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
2. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-01-18-002118-b
3. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-01-25-001197-a.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 16:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
вироби медичного призначення - 9 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 Одиниця
вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул..Келецька, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
22 лютого 2019 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець БАРАНОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА #2713410305 |
Переможець |
199 350,02
UAH
|
22 лютого 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:15
|
Додаткова 4 Договір 66.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 15:22
|
Додаткова3 .PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2019 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2019 15:33
|
Додаткова угода2.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2019 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2019 19:32
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
26 березня 2019 19:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 19:44
|
Договір 66.pdf | укладений |
06 березня 2019 19:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв'язку зі зміною джерел фінансування а також внесення змін до реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 ду №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв'язку зі зміною джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 ду №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору у зв'язку з внесенням змін до банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до положень додатковаої угоди |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |