Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (лот 1 - рукавички хірургічні латексні, Рукавички оглядові латексні та нітрилові, рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, подовжувачі інфузійних магістралей, шприци, катетери, подовжувачі дренажів, леза для скальпелю, зонди шлункові, шпателі отоларингологічний пластиковий одноразового використання стерильний, відсмоктувальні трубки, канюлі, одноразові системи для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників, пов`язки гідрогелеві медичні стерильні,, бинти марлеві медичні нестерильні, вата медична, пластир медичний, відріз марлевий медичний, небулайзер з аерозольною маскою, пластирі для фіксації канюль внутрішньовенних, дренажі, джгут для внутрішньовенних маніпуляцій; лот 2 – голки хірургічні)
Очікувана вартість
1 391 000,00 UAH
UA-2019-02-22-001210-b bc594e0393314a51ac7ca33b4e6588a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамасурян Каріна Пайлаківна

+380979816648 hmdl-econom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницька міська дитяча лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004674
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1
Контактна особа: Шамасурян Каріна Пайлаківна
+380979816648
hmdl-econom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 13:08
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 13:08
Очікувана вартість: 1 391 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

22 лютого 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 13:04
ТД медичні матеріали 3314.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - рукавички хірургічні латексні, Рукавички оглядові латексні та нітрилові, рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, подовжувачі інфузійних магістралей, шприци, катетери, подовжувачі дренажів, леза для скальпелю, зонди шлункові, шпателі отоларингологічний пластиковий одноразового використання стерильний, відсмоктувальні трубки, канюлі, одноразові системи для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників, пов`язки гідрогелеві медичні стерильні,, бинти марлеві медичні нестерильні, вата медична, пластир медичний, відріз марлевий медичний, небулайзер з аерозольною маскою, пластирі для фіксації канюль внутрішньовенних, дренажі, джгут для внутрішньовенних маніпуляцій
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 381 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 905,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 березня 2019 13:41
Закінчення: 11 березня 2019 14:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

49 measures.name.symbol
лот 1 - рукавички хірургічні латексні, Рукавички оглядові латексні та нітрилові, рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, подовжувачі інфузійних магістралей, шприци, катетери, подовжувачі дренажів, леза для скальпелю, зонди шлункові, шпателі отоларингологічний пластиковий одноразового використання стерильний, відсмоктувальні трубки, канюлі, одноразові системи для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників, пов`язки гідрогелеві медичні стерильні,, бинти марлеві медичні нестерильні, вата медична, пластир медичний, відріз марлевий медичний, небулайзер з аерозольною маскою, пластирі для фіксації канюль внутрішньовенних, дренажі, джгут для внутрішньовенних маніпуляцій
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.С.Разіна,1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Сідо Владлена Геннадіївна 1 380 756,80
UAH з ПДВ
1 342 519,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вотан Україна" 1 377 489,15
UAH з ПДВ
1 363 679,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 14:53
Кваліфікація10.PDF
22 березня 2019 14:53
Кваліфікація9.PDF
22 березня 2019 14:53
Пропозиц.PDF
09 березня 2019 12:37
Пропозиція.PDF
09 березня 2019 12:36
УТМ.pdf
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація8.PDF
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація7.pdf
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація6.PDF
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація5.PDF
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація4.PDF
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація3.JPG
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація2.JPG
09 березня 2019 12:36
Кваліфікація1.PDF
09 березня 2019 12:36
Кам2.jpg
09 березня 2019 12:36
Кам1.jpg
09 березня 2019 12:36
Доп.PDF
09 березня 2019 12:36
Дов Гал.PDF
09 березня 2019 12:36
Гал.jpg
09 березня 2019 12:36
ВІК.pdf
09 березня 2019 12:35
ВВ.PDF
09 березня 2019 12:35
Технічні5.PDF
09 березня 2019 12:35
Технічні4.PDF
09 березня 2019 12:35
Технічні3.PDF
09 березня 2019 12:35
Технічні2.PDF
09 березня 2019 12:35
Технічні1.PDF
09 березня 2019 12:35
Технічні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Сідо Владлена Геннадіївна

ТОВ "Вотан Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сідо Владлена Геннадіївна
#2779104442
Переможець 1 342 519,30
UAH з ПДВ
18 березня 2019 17:36

Документи

18 березня 2019 17:36
Електронний підпис
18 березня 2019 17:34
протокол 60.pdf
11 березня 2019 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Сідо Владлена Геннадіївна
#2779104442
1 342 519,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 17:36
Електронний підпис
18 березня 2019 17:34
протокол 60.pdf
11 березня 2019 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:01
40 т дод.pdf зміни до договору
17 січня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 16:35
лу5 до 40Т.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 19:22
сідо -10817_64.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 19:19
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 19:16
додаткова угода 3 до 40Т.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 19:15
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 19:14
додаткова угода 3 до 40Т.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 19:11
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 18:58
додаткова угода 4 до 40Т.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 18:56
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 18:52
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 10:42
Договір 40 Т.pdf укладений
05 квітня 2019 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 40 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взаємна згода сторін
Номер договору про закупівлю: 40 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 40 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 40 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 40 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди дію договору №40Т від 04.04.2019р. продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в даному договорі та становить 265011.30 грн. (двісті шістдесят п'ять тисяч одинадцять гривень 30 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 40 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 40 Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 02 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 590 072,96
UAH