Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Очікувана вартість
1 587 000,00 UAH
UA-2019-02-22-000923-c e7f9e1c6572948feae04911dae34ea23
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Оксана

+380472377241 O.KOROL@CK.MINJUST.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34924330
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Соснівський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 185
Контактна особа: Король Оксана
+380472377241
O.KOROL@CK.MINJUST.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрованого в Мін’юсті 12 серпня 2016 р. за № 1126/29256 (далі - Положення), держателем автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - Система) є Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування; адміністратором Системи є державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням. Згідно з п. 3 Положення реєстраторами Системи є: посадова особа органу державної виконавчої служби, на яку покладені обов’язки: державні виконавці органів державної виконавчої служби; приватні виконавці; керівники органів державної виконавчої служби та їх заступники. Таким чином, Державне підприємство «Національні інформаційні системи» є єдиним суб’єктом, за яким на нормативно - правовому рівні закріплено повноваження щодо забезпечення функціонування Системи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 17:31
Оскарження наміру укласти договір: 05 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Тендерна документація

22 лютого 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" в особі ЧЕРКАСЬКОЇ ФІЛІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 1 587 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 17:31

Документи

22 лютого 2019 17:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 17:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" в особі ЧЕРКАСЬКОЇ ФІЛІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
1 587 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 17:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:46
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 12:45
ДУ № 5 від 28.11.2019 (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 12:45
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 12:43
ДУ № 4 від 27.11.2019 (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 12:42
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 11:04
ДУ № 3 від 21.10.2019 (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 13:31
ДУ № 2 від 16.09.2019 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 13:31
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 13:30
ДУ № 1 від 16.09.2019 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 17:37
Договір № ВП 62-19 від 05.03.2019.pdf укладений
06 березня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): інші зміни
Номер договору про закупівлю: ВП/62-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): інші зміни
Номер договору про закупівлю: ВП/62-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): інші зміни
Номер договору про закупівлю: ВП/62-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: ВП/62-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: ВП/62-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 28 листопада 2019
Сума оплати за договором: 1 570 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 261 736,67 UAH)
Причини розірвання договору: додаткова угода