Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 775 «Подоляночка» м. Києва на вулиці Наталії Ужвій, будинок, 4-Б у Подільському районі (Коригування).
Очікувана вартість
5 344 680,00 UAH
UA-2019-02-22-000830-c e1f7e19bb1ea4b2db5691a2ea5ef948b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 15:11
Очікувана вартість: 5 344 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 775 «Подоляночка» м. Києва на вулиці Наталії Ужвій, будинок, 4-Б у Подільському районі (Коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04108, Україна, Київська область, м. Київ, Подільський район, вулиця Наталії Ужвій, будинок, 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:11
ТД-775.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-000830-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 28 лютого 2019 09:54
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати "Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт. Дану вимогу вважаю дискримінаційоною з огляду на наступні причини. Після виконання договору замовник надає відгук про роботу протягом 1-2 місяців. Щоразу отримувати відгуки з новою датою, під кожний тендер, не є можливим. На підтвердження своєї кваліфікації учасник надає безліч документів, зокрема довідку про працівників, матеріально-технічну базу та ін. В той же час, учасник надає довідку про досвід виконання аналоічних договорів, в якому зазначає замовника, його адресу, контактну особу та засоби зв"язку, за якими, за необхідності, Ви можете зв"язатися і дізнатися та підтвердити усю інформацію, яка Вас цікавить. Кожен Замовник складає відгук про виконану роботу у довільній формі, будь-які вимоги до відгуків законодавством не передбачені. Отже, прошу Тендерний комітет внести зміни до тенедрної документації та скасувати вимогу щодо надання відгуку про виконання аналогічних робіт, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних торгів. Скасувати вимогу щодо наявност у відгуку " інформації про достатність обладнання та матеріально технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2019 11:48
Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника позитивного відгуку щодо виконання аналогічних робіт з вимогами, описаними в тендерній документації, не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 338 951,87
UAH з ПДВ
5 338 951,87
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Кована Скарбниця" 5 341 400,00
UAH з ПДВ
5 341 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 15:43
Статистика.pdf
14 березня 2019 14:52
Електронний підпис
14 березня 2019 14:47
Довiренiст__Щербан_.7z
14 березня 2019 14:47
225.imd
14 березня 2019 14:47
лиценз.pdf
14 березня 2019 14:47
договыр_Ставище.pdf
14 березня 2019 14:47
наказ.pdf
14 березня 2019 14:47
информация_про_технични.pdf
14 березня 2019 14:47
Листи та довідки.pdf
14 березня 2019 14:47
Декларация_цвет.pdf
14 березня 2019 14:47
Витяг_НР_Щербан_.7z
14 березня 2019 14:47
проект_договору.pdf
14 березня 2019 14:47
Витяг_ПДВ.pdf
14 березня 2019 14:47
Протокол.pdf
14 березня 2019 14:47
проект_забез_договору.pdf
14 березня 2019 14:47
Наказ_Щербан_.7z
14 березня 2019 14:47
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
14 березня 2019 14:47
Лист_для_клieнтiв.7z
14 березня 2019 14:47
Статистика.pdf
14 березня 2019 14:47
банк2.pdf
14 березня 2019 14:47
Гарантiя_10342-19.7z
14 березня 2019 14:47
графiк.pdf
14 березня 2019 14:47
відгук.pdf
14 березня 2019 14:47
банк1.pdf
09 березня 2019 12:05
Протокол.pdf
09 березня 2019 12:05
наказ.pdf
09 березня 2019 12:05
Статут.compressed.pdf
09 березня 2019 12:05
лиценз.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 15:34
технічне завдання.pdf
14 березня 2019 15:34
договір проект.pdf
14 березня 2019 15:34
опер санкц.pdf
14 березня 2019 15:34
антикор прогр.pdf
14 березня 2019 15:34
використання печатки.pdf
14 березня 2019 15:34
Лист-забезпечення.pdf
14 березня 2019 15:34
Лист про санкції.pdf
14 березня 2019 15:34
надання пасп і сертиф.pdf
14 березня 2019 15:34
відповідн витрат.pdf
14 березня 2019 15:34
персон дані.pdf
14 березня 2019 15:34
_-__002.pdf
14 березня 2019 15:34
Уповноважена особа.pdf
14 березня 2019 15:34
Довідка про офшори.pdf
14 березня 2019 15:34
дост кільк роб.pdf
14 березня 2019 15:34
лист про дозвіл1.pdf
14 березня 2019 15:34
захист довкілля.pdf
14 березня 2019 15:34
не залуч субпідр.pdf
14 березня 2019 15:34
лист про згоду.pdf
14 березня 2019 15:34
_-__001.pdf
14 березня 2019 15:34
закон 8.pdf
14 березня 2019 15:34
гарант достов.pdf
14 березня 2019 15:34
обладнання та матеріали.pdf
14 березня 2019 15:34
розміщення.pdf
14 березня 2019 15:34
Ліцензія.pdf
14 березня 2019 15:34
відпов 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Приватне підприємство "Кована Скарбниця"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38561205
Переможець 5 338 951,87
UAH з ПДВ
19 березня 2019 14:10

Документи

19 березня 2019 14:09
Електронний підпис
19 березня 2019 14:08
Повідолення
19 березня 2019 14:08
Протокол
15 березня 2019 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТ ЕЛIГОС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38561205
5 338 951,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 14:09
Електронний підпис
19 березня 2019 14:08
Повідолення
19 березня 2019 14:08
Протокол
15 березня 2019 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 11:39
ДУ1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 11:34
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 15:40
Договір укладений
02 квітня 2019 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розподілу асигнувань у 2019 році на фінансування капітального ремонту у складі Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 01.04.2019 №566 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту освіти і науки ВО КМР (КМДА)» Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1298
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML