Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свіжі овочі та фрукти
Очікувана вартість
606 738,00 UAH
UA-2019-02-22-000459-c f2e08bf8dd284759811611cb6775f2a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Павло Іванович

+380535531266 doc-mirgorod@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий оздоровчий центр санаторного типу "Миргородський"
Код ЄДРПОУ: 05443239
Вебсайт: http://doc-m.com.ua
Місцезнаходження: 37642, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Контактна особа: Міщенко Павло Іванович
+380535531266
doc-mirgorod@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 14:13
Очікувана вартість: 606 738,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 034,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 найменувань
Свіжі овочі та фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 13:18
Додаток 3.doc
22 лютого 2019 13:18
Додаток 2.doc
22 лютого 2019 13:18
Додаток 1.doc
22 лютого 2019 13:18
ТД овочі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 585 809,40
UAH з ПДВ
585 809,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 600 755,40
UAH з ПДВ
600 755,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 19:35
Електронний підпис
07 березня 2019 19:35
доки.rar

Публічні документи

26 березня 2019 16:28
пакет переможця
07 березня 2019 19:17
Електронний підпис
07 березня 2019 19:15
цінова.pdf
07 березня 2019 19:15
технічка.pdf
07 березня 2019 19:15
санкції.pdf
07 березня 2019 19:15
проект.pdf
07 березня 2019 19:15
посвідчення.pdf
07 березня 2019 19:15
оренда Буровиків.pdf
07 березня 2019 19:15
мед книжки.pdf
07 березня 2019 19:15
мед книжка краснопір.pdf
07 березня 2019 19:15
мат база.pdf
07 березня 2019 19:15
лист погодження.pdf
07 березня 2019 19:15
зменшення цін.pdf
07 березня 2019 19:15
договір придніпровська.pdf
07 березня 2019 19:15
довкілля.pdf
07 березня 2019 19:15
довідка про працівників.pdf
07 березня 2019 19:15
відгук придніпровська.pdf
07 березня 2019 19:15
витяг 04.01.19.pdf
07 березня 2019 19:15
аналогічний.pdf
07 березня 2019 19:15
29.01.19 позичкова.pdf
07 березня 2019 19:15
29.01.19 відкриття рахунку.pdf
07 березня 2019 19:15
7. Потужності.pdf
07 березня 2019 19:15
5.копія холод.pdf
07 березня 2019 19:15
5.договір сан обробки.pdf
07 березня 2019 19:15
4.договір полтавахолод.pdf
07 березня 2019 19:15
3.ст 17.pdf
07 березня 2019 19:15
2.1.1.6документи транспорт.pdf
07 березня 2019 19:15
0.установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 585 809,40
UAH з ПДВ
19 березня 2019 17:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 600 755,40
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 березня 2019 17:15
Електронний підпис
19 березня 2019 17:10
Рішення ТП 1.pdf
12 березня 2019 14:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

26 березня 2019 16:06
Електронний підпис
26 березня 2019 15:59
Рішення намір овочі.pdf
19 березня 2019 17:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
600 755,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 16:06
Електронний підпис
26 березня 2019 15:59
Рішення намір овочі.pdf
19 березня 2019 17:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:22
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:14
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 17:35
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 липня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 11:57
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 липня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 11:45
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 липня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 15:13
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 14:35
Договір про закупівлю овочі фрукти.pdf укладений
11 квітня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УІІІ, Сторони дійшли згоди про збільшення ціни на 10% за одиницю товару. Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: №49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УІІІ, Сторони дійшли згоди про збільшення ціни на 10% за одиницю товару. Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 34 найменування)
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: №49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УІІІ, Сторони дійшли згоди про збільшення ціни на 10% за одиницю товару. Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 34 найменування)
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УІІІ, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 32014,85 грн. та викласти п.2.1. договору в наступній редакції: "2.1. Ціна цього договору становить 568740,55 грн. (п'ятсот шістдесят вісім тисяч сімсот сорок грн. 55 коп.), в т.ч. ПДВ - 94790,09 грн.". Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 31 найменування)
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди зменшити ціну договору на 168814,24 грн. та викласти п.2.1. договору в наступній редакції: "2.1. Ціна цього договору становить 431941,16 грн., в т.ч. ПДВ - 71990,19 грн.". (Сума договору після внесення змін 431941,16 грн. Кількість товарів після внесення змін - 31 найменування)
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 399 926,31
UAH (в тому числі ПДВ 66 654,38 UAH)